Recensie Farah, Belle Unique, Meise 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Charonimooo

Newbie
1
04/10/21
4
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/farah-11.html
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen vrijdag bij Farah geweest. Wat een vrouw! Ik ben ooit eerder bij haar geweest, dacht in Peutie. Maar toen ik een tijd geleden terug naar daar ging bleek die zaak volledig gesloten te zijn. En dan vrijdag scrollend op Redlights dacht ik haar te herkennen. Gebeld en inderdaad. Het bleek om dezelfde Farah te gaan. Vrije namiddag en hoefde geen 2 keer na te denken hoe ik mijn weekend wilde beginnen. Het was weer geweldig. Zachte aanpak, lekker lijf pfff en ook lekker in haar mondje mogen komen. Blij dat ik haar terug gevonden heb.
 
Hoi; Farah is een "bommetje", ze kent haar vak. Tis te zeggen de Farah van Meise. Zij is afkomstig van Mali. Ze heeft me tot in de puntjes verwend. Ze is niet is niet zo groot maar heeft een heerlijke D-cup. Op de foto's op RL is het bijna niet te zien dat ze een Afrikaanse is. Zeker €60 waard voor een half uurtje.

Ze werkt momenteel in Meise bij Belle Unique.
 
Extra s mogelijk bij GFE. Wat houdt dat precies in ? Ik heb al eens gebeld een tijdje geleden, maar vond het een verwarrende uitleg.

Pzc is extra of nog extra te betalen ofzo...

Is het daar discreet want is precies in een woonwijk.
 
Discreet is het daar niet bepaald, het huis ligt inderdaad in een woonwijk en je staat wel te kijk aan de deur tot ze je binnenlaten. Het is wel een rustige wijk, geen doorgaand verkeer of zo, en de buren zullen ondertussen wel weten wat er zich daarbinnen afspeelt zeker? Ik stoor er mij in elk geval niet aan, je kunt ook altijd nog een mondmasker opzetten zodat je niet herkend wordt, niemand die je dat verbiedt :D

Ben er een paar keer geweest nu. Heb al wel gemerkt dat de ontvangstdame het niet zo nauw neemt met afspraken. Al twee keer een kwartier in het zeteltje moeten wachten, ondanks dat ik perfect op tijd was. Wat je dan weer wel de kans geeft om de andere meisjes een beetje te checken, ze lopen soms gewoon topless rond :cool:
 
Ben er een paar keer geweest nu. Heb al wel gemerkt dat de ontvangstdame het niet zo nauw neemt met afspraken. Al twee keer een kwartier in het zeteltje moeten wachten, ondanks dat ik perfect op tijd was. Wat je dan weer wel de kans geeft om de andere meisjes een beetje te checken, ze lopen soms gewoon topless rond :cool:
voor zo een show wil ik gerust ook even een kwartier wachten! En wie zijn de beste "passage" verschijningen?
 
nee, mondmasker daar doen ze niet aan mee. 't zijn Brusselaars hé ;-)
Als je van skinny houdt is Alice wel leuk om te zien.
Persoonlijk denk ik eerder dat ik volgende keer eens voor de arabische Sabrina ga, goed voorzien van oren en poten en een cute zwarte krullenbol.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan