WHEM Farah Sexysenses Zaventem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Koen12345689

Newbie
8
08/01/23
0
Ik ben opzoek naar iemand die ervaringen heeft met Farah van Sexysenses in Zaventem en deze wil delen. Ze lijkt me namelijk een geil Marokkaans wijf met enorme tieten. Ii vraag me af of ze ook CIM doet zoals dat ook in de advertentie staat.
 
Laatst bewerkt:
Klopt, ik heb haar vorige week nog gehad. Woensdag. Ze heeft een D of F-cup. Maar is niet meer van de magerste, momenteel. Ze heeft een buikje. Ze deed wel haar best om mij te verwennen. Farah zit al ongeveer 10 jaar in het vak. De foto's kloppen niet. Het is wel de echte Farah, maar enkele jaren geleden. Ze zijn niet vals of bijgewerkt. Het is een enthousiaste dame tussen 35 en 40 schat ik. We hebben ons een half uurtje geamuseerd, vorige week.
 
Voor corona ooit eens gehad. Natuurlijke F-cup waar ik zalig tussen gekomen ben en met mijn zaad bijna het plafond heb geschilderd! Niet verder intiem geweest, dus daar kan ik niet over oordelen en het is natuurlijk al een drietal jaar geleden... Niet onknap toen, maar heb het toch bij die ene keer gehouden (eigenlijk meer omwille van het huis waar ik geen klik mee had).
 
Ik ben opzoek naar iemand die ervaringen heeft met Farah van Sexysenses in Zaventem en deze wil delen. Ze lijkt me namelijk een geil Marokkaans wijf met enorme tieten. Ii vraag me af of ze ook CIM doet zoals dat ook in de advertentie staat.
CIM? een klein beetje voorvocht was al voldoende om er een condoom om te doen.
 
Ben er een keer geweest. Farah speelt ook voor meesteres 'Cruella'. Dat is absoluut niks, heeft ze geen voeling mee. Maar, ze heeft de mooiste grote natuurlijke borsten die ik ooit heb mogen voelen. Zo moet de Schepper ze hebben bedoeld :D
 
Farah is de bom bij Sexysenses al voor enige tijd. Ze is een echte Marrokkaanse schoonheid. Ze heeft echt dikke borsten en dikke billen pure verwennerij.

Pijpen tussen haar borsten is gewoon van een andere planeet 🪐

Ik zou met haar de tijd nemen want hoe meer je betaald hoe beter de service natuurlijk 😉

Ze spreekt voornamelijk Frans en wat Nederlands.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan