Recensie Farah, Utrecht 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

StingerMissl

Wandelaar
91
26/10/22
1.797
6
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/7647984-farah
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Een andere dame had afgezegd, dus op de valreep afspraakje met Farah geregeld. Contact via Whatsapp ging vrij vlot, zij het dat dame in kwestie via de app en mix van Nederlands en Engels hanteerde, wat enigszins verwarrend overkwam. Na het adres gevonden te hebben werd ik naar boven geleid door de dame in kwestie, en het is ook wel de dame van de foto's.

Werd naar een zolder geleid (beetje opgeknapt-kraakpand vibes) en neergezet op een aftandse kamer slechts afgesloten door een soort doek voor de deuropening. Toen we begonnen werd al snel duidelijk dat er weinig mag; of ik haar mocht beffen werd beantwoord met 'no no,' net als enig andere opties. Pijpen (zonder condoom) werd voorafgegaan door behandeling met doekjes; geen wasbak/douche. Van beneden hoorde ik een mannenstem (pooier, vriend, wie zal het zeggen) tegen een dame in de kamer ernaast; privacy ligt er ook niet zo dik bovenop.

Het pijpen was ok, toen het tijd was om te neuken ging ze bovenop me zitten en begon flink op en neer te gaan, zodat ik haar moest vragen iets rustiger aan te doen. Van positie gewisseld en het zo afgemaakt, daarna kreeg ik weer een paar doekjes en wees ze op een afvalmand. Moest blijkbaar snel weer vertrekken, want ze keek me bij het aankleden zo ongeveer de kamer uit.

Overall: niet echt veel om enthousiast over te worden. Locatie is niet echt uitnodigend, dame zelf doet weinig mee en mogelijkheden zijn zeer beperkt. Tenzij je niks anders wil dan snel de lading lozen zou ik verder zoeken. Voor mij geen herhalingsgevaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan