WHEM Farrida, Vlaardingen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is heel lang dicht geweest. Huidige status is dat ze gaan openen of al open zijn op een nieuwe locatie aan de overzijde van de oude locatie.
Ik begreep van Nok uit de zaagmolenstraat dat het dezelfde eigenaar heeft en zij daar ook zal gaan werken.
In het verleden was het geen aanrader maar ik heb geen recente ervaring.
 
Ze zijn inderdaad open. Ligt wel in een uithoek hoor. Er is nog geen eigen ingang dus je moet over het terras door een café/restaurant naar achter voor een trap naar de 1e verdieping waar ook hun toiletten zijn. Niet echt discreet. 2 dames aanwezig. Nok was er inderdaad, helaas geen Eva en een wat oudere dame, niet mijn type. Gezien de laatste mindere ervaringen met Nok rechtsomkeert gemaakt.
 
Dat klinkt wel discreet. Als je dan toevallig ook in Vlaardingen woont kom je er zeker niet. Kan je knikken naar je buurman/vrouw die daar op het terras zitten aan de koffie met appelpunt ?
Precies, daarom is het voor mij een no go.
vroeger wel eens geweest toen ze nog aan de overkant zaten. Buitendeur stond altijd open dus je kon toen nog snel uit het zicht verdwijnen en er was geen terras of zo waar mensen zaten die je zou kennen.
 
Eva werkt nogsteeds in de Zaagmolenstraat, dus die zal je hier niet treffen. In het verleden een viertal waanzinnige dates gehad met haar. Een nadeel....cup A is waarschijnlijk nog te groot voor haar.
 
Ik rij daar een enkele keer ook wel eens langs. Afgelopen zomer was er een terras op de hoek waar je destijds geloof ik zelf overheen moest lopen. Als er nu een eigen ingang is in het straatje dan is het voor nu wel te doen maar blijft het tijdens terras weer en tijden niet heel discreet.
Aan de andere kant, wanneer is dat nou ?
Als het terras weer is kies je gewoon voor een ander soort ontspanning en haal je een biertje ?
 
Week of 4 geleden geweest. 2 dames slechts aanwezig waaronder Nok. Was niet veel, jammer want de nieuw e kamers zien er op de site goed uit. Helaas onverrichter zaken huiswaarts gegaan.
Begreep dat het dezelfde eigenaar is als van Nakhon. Mijn advies breng Eva een dag of 2 per week naar Farrida.
 
Ik vond het er best netjes uitzien allemaal, zeker vergeleken met de locatie aan de overkant waar ze voorheen zaten. Je kunt op zich redelijk discreet naar binnen, door de eigen ingang aan de zijkant. Al kunnen er daar wel keukenmedewerkers aan het werk zijn, maar goed, snel de trap op dan maar.

Wat ik begreep is dat Nok en Wannie daar dus met z'n tweetjes werken. Dus als zij niet meteen je smaak zijn, lijkt het niet handig om naar Vlaardingen te rijden. Maar anders is het een prima adresje in mijn ogen.
 
Wat slecht geen goede ervaring.
Vandaag geweest vrijdag 11 februari
Kwam binnen stond iemand verstond me slecht dat kan.Geef ook niet werd een kamer ingeduwd met handoek om te douchen.Toen kwam ze binnen trok de jurk uit de rest bleef aan.Had 80 euro betaald dacht echt een goede massage te krijgen begon ze ook nog te vragen als ik meer wou meer betalen. Beetje massage aan me pik getrokken dat was het binnen 30 minuten weer buiten voor 1 uur betaald .Daar ga ik ook niet meer komen wat een bagger.
 
Wat slecht geen goede ervaring.
Vandaag geweest vrijdag 11 februari
Kwam binnen stond iemand verstond me slecht dat kan.Geef ook niet werd een kamer ingeduwd met handoek om te douchen.Toen kwam ze binnen trok de jurk uit de rest bleef aan.Had 80 euro betaald dacht echt een goede massage te krijgen begon ze ook nog te vragen als ik meer wou meer betalen. Beetje massage aan me pik getrokken dat was het binnen 30 minuten weer buiten voor 1 uur betaald .Daar ga ik ook niet meer komen wat een bagger.
Gweldige review. Naam van Dame? Aan jouw Taalgebruik te lezen lijkt mij het sterk dat jouw naam Rob Jansen is....
 
Ben ook wel benieuwd wie van de dames dit geweest is dan. Mijn laatste bezoek was voor de lockdown, maar daar was beide keren niets mis mee wat mij betreft.
 
Onlangs ook weer geweest bij Farrida, helaas was Nok bezet dus het werd Wannie. Ze begon gelijk al met teasen en me aan te raken. Ze vertelde dat ze net ongesteld geworden was maar dat het wel mee viel. Massage van de achterkant was goed en na het omdraaien werd gelijk mijn pik onderhanden genomen. Ze ging op me zitten en begon te pussy sliden, was een erg geil gezicht. Ze wilde neuken zonder condoom (voor extra) maar dat zag ik niet zitten, mijn gezondheid gaat voor. Pijpen deed ze niet want hij was te groot zei ze, ze wilden ook alleen maar neuken op haar zij. Ik probeerde haar bovenop te praten of doggystyle maar dat deed ze allemaal niet. Uiteindelijk heeft zij me trekkend klaar gemaakt. Ze had haast, ik had voor een uur betaald maar na 3 kwartier was het feest voorbij. Alhoewel het een lekkere ervaring was is het acteergehalte van Wannie toch wel erg groot, heel vaak schat dit en schat dat. Toch de volgende keer maar weer voor Nok gaan, desnoods dan maar wachten.
 
Vandaag voor eerste keer daar geweest en bij Wannie geweest voor uurtje intieme massage
Ik moet zeggen wel een lieve leuke vrouw maar zakelijk
Zonder condoom was extra betalen en daar had ik geen zin in
Uurtje intiem kost immers al meer dan genoeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan