Favoriete dvp ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Favoriete DVP ?

  • Nederlands

    Stemmen: 30 52,6%
  • Oost Europees

    Stemmen: 27 47,4%
  • Afrikaans

    Stemmen: 5 8,8%
  • Aziatische

    Stemmen: 14 24,6%
  • Zuid Amerikaans

    Stemmen: 12 21,1%
  • Zuid Europees

    Stemmen: 7 12,3%
  • Anders...

    Stemmen: 1 1,8%
  • Arabisch

    Stemmen: 6 10,5%
  • Belgisch

    Stemmen: 12 21,1%

  • Totaal aantal stemmers
    57
Hoe ziet jullie favoriete DVP eruit ? Ikzelf ben een liefhebber van Oostblok dames. Nederlandse dames ook wel, maar het aanbod Nederlandse dames is mager.
Mijn voorkeur gaat uit naar Aziatische en Vlaamse vrouwen 😍😍 mits natuurlijk er een goeie klik is uiteraard maar dat heb ik wel met mijn favoriete dvp @Luna @Belle
 
Laatst bewerkt:
Je zou ook Nederlands en Islamistisch of Aziatisch en Islamistich kunnen zijn, toch?
Of wijst het woord Islamistische in deze enquête specifiek naar dames die een hoofddoek draag tijdens/voor de daad?
Klopt, een betere optie was geweest 'Midden-Oosters' of 'Arabisch'. Nu valt islamitisch als geloof uit de toon bij de ethniciteiten/nationaliteiten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waar is Arabisch? Islamitische vind ik niet kunnen, daarom is er Arabisch, want Aziatische dames kunnen ook Islamitische zijn, net als zoveel andere nationaliteiten.

Als je poll maakt moet het goed zijn he.

Antwoord op je vraag, de echte en de beste (jmo) SORAYA
 
De optie Islamitisch is inderdaad wat vreemd. We begrijpen allicht allemaal wat je bedoelt, maar euh...

Dat terzijde heb ik zelf een sterke voorkeur voor Latina's (daar hoort ook Centraal Amerika bij 🤡) omdat dat meestal gewoon heel goed klikt. Hun cultuur is ook niet seks-schuw zeg maar.
Oost Europese dames komen op #2, maar mijn Spaans is vaak beduidend beter dan het Engels van de Oost Europese dames. Een beetje goede klik komt vaak voort uit een leuk gesprekje dus ja... dat wijst zichzelf uit denk ik.
 
Waar is Arabisch? Islamitische vind ik niet kunnen, daarom is er Arabisch, want Aziatische dames kunnen ook Islamitische zijn, net als zoveel andere nationaliteiten.

Als je poll maakt moet het goed zijn he.

Antwoord op je vraag, de echte en de beste (jmo) SORAYA
Ik kan de poll niet meer aanpassen. Misschien kan een mod helpen.?
 
Heel apart , de dame waar ik de langste historie mee heb ( jaar of 7 nu) is een Oekraiense. Ook de enige uit dat land die ik ken. Ze woonde al jaren in Nederland en ook gewoon een baan en NL talig.
Maar 2 weken geleden is ze de omgekeerde weg gegaan. Ze is naar haar moedertje in Kiew gegaan. Onduidelijk wanneer ze terug gaat komen, maar nog wel op de app. ik vraag niks over de oorlog. Laat ik haar maar mijn favoriete dame kan noemen , want wie mij 7 jaar tot klant kan houden moet van goede huize komen.Nou hopelijk gaat ze de oorlog heelhuids doorstaan.
 
Belangrijkste voor mij is de klik en communicatie. Liefst een die NL spreekt, Engels of Duits mag ook. Zo doende kan je duidelijk aangeven wat beide willen en wat niet.

natuurlijk heb ik ook wel eens een Poolse aan de paal gehad welke geen van deze talen sprak maar dit was gewoon een snelle pijp date…
 
Terug
Bovenaan Onderaan