Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKan je er de optie "Vlaams" bijvoegen?Hoe ziet jullie favoriete DVP eruit ? Ikzelf ben een liefhebber van Oostblok dames. Nederlandse dames ook wel, maar het aanbod Nederlandse dames is mager.
Mijn voorkeur gaat uit naar Aziatische en Vlaamse vrouwen mits natuurlijk er een goeie klik is uiteraard maar dat heb ik wel met mijn favoriete dvp @Luna @BelleHoe ziet jullie favoriete DVP eruit ? Ikzelf ben een liefhebber van Oostblok dames. Nederlandse dames ook wel, maar het aanbod Nederlandse dames is mager.
Klopt, een betere optie was geweest 'Midden-Oosters' of 'Arabisch'. Nu valt islamitisch als geloof uit de toon bij de ethniciteiten/nationaliteiten.Je zou ook Nederlands en Islamistisch of Aziatisch en Islamistich kunnen zijn, toch?
Of wijst het woord Islamistische in deze enquête specifiek naar dames die een hoofddoek draag tijdens/voor de daad?
wel erg stigmatiserend, ik vind het niet echt om te lachen.ik wil eigenlijk een grote Surinaamse mama met dikke zumba lippen waarbij ze na afloop vraagt of ik nog een Surinaamse roti mee naar huis wil nemen
Ik kan de poll niet meer aanpassen. Misschien kan een mod helpen.?Waar is Arabisch? Islamitische vind ik niet kunnen, daarom is er Arabisch, want Aziatische dames kunnen ook Islamitische zijn, net als zoveel andere nationaliteiten.
Als je poll maakt moet het goed zijn he.
Antwoord op je vraag, de echte en de beste (jmo) SORAYA
ik zal dan ook vragen of je er hindoestaans bij kan plaatsen ,die vallen nu onder aziatisch.Ik kan de poll niet meer aanpassen. Misschien kan een mod helpen.?
Wat moet er aangepast worden ?Ik kan de poll niet meer aanpassen. Misschien kan een mod helpen.?
De optie islamitische verwijderenWat moet er aangepast worden ?