Favoriete rangschikking bij "op zijn hondjes"

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wat is je favoriete rangschikking der ledematen bij sex "op zijn hondjes"?

• Dame op handen en knieën op bed, jij op je knieën erachter, jouw benen tussen haar benen

Stemmen: 10 35,7%
  • Dame op handen en knieën op bed, jij op je knieën erachter, haar benen tussen jouw benen

Stemmen: 12 42,9%
  • Anders, namelijk....

Stemmen: 6 21,4%

• Totaal aantal stemmers
    28
Het ene sluit het andere niet uit hoor!

Trouwens... altijd een goed idee... om éérst die cowgirl te doen. Laat haar zich lekker uitleven terwijl jij die borsten kust! Dan vanuit cowgirl naar rocking chair en vandaar naar missio... zonder haar te verlaten! Lekker stevig neuken!

Maar... voor het 'echte' werk: doggy!

Sex op ze'n hondjes ....Haar linker knie op de grond terwijl ik geknield achter haar zit ...ik zit ook op mijn linkerknie en op mijn rechtervoet ,terwijl ik haar rechterbeen op mijn rechterbeen leg en haar zo penetreer . Stapelgek word mijn soulmate van dit standje , ik raak dan ergens een bepaalde plaats van haar vagina waardoor ze altijd heftig klaarkomt .

Ligt het aan mij dat ik doggy echt niks aan vind?
Ik ga voor missionaris of cowgirl. Dan kan ik naast neuken met de borsten spelen en tevens (tong-) zoenen. Veel tegelijk maar wel supergeil vind ik.
Voor mij is dit ook het minst opwindende standje.
Ofwel ben ik er zelf wat onhandig mee.
Liever missio en cowgirl, vooral cowgirl met zicht op haar voorkant!

Wat wordt er weer veel over na gedacht. Met iedere dame is weer net iets anders. Gewoon genieten en niet druk maken in hoeveel graden de armen en benen precies gebogen staan.

Sex op ze'n hondjes ....Haar linker knie op de grond terwijl ik geknield achter haar zit ...ik zit ook op mijn linkerknie en op mijn rechtervoet ,terwijl ik haar rechterbeen op mijn rechterbeen leg en haar zo penetreer . Stapelgek word mijn soulmate van dit standje , ik raak dan ergens een bepaalde plaats van haar vagina waardoor ze altijd heftig klaarkomt .
Die kende ik nog niet!

ik moest dit wel 3x lezen haha, maar i get it!

Ligt aan de lengte van het meisje.

Bij 1.60m of langer: mijn benen tussen die van haar.
1.65m vind ik perfect voor doggy. Ben zelf lang.

Indien kleiner: mijn benen buiten die van haar.
Toevallig onlangs een zeer goede sessie gehad met een meisje van 1.50m. Mijn benen buiten die van haar, ging perfect.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan