Recensie Fay, Private Dreamgirls, Hasselt 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HighTension

Newbie
11
20/12/21
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Vorige week wou ik Esmee bezoeken na het lezen van de recensies op dit forum. Toen ik belde bleek ze niet te werken maar de dame des huizes stelde Fay voor, ik had zin dus ben ik akkoord gegaan.
Toen ik op het afgesproken uur binnenkwam moest ik toch nog een kwartiertje wachten eer Fay eraan kwam. Het is een half Marokkaans, half Vlaams meisje die er echt knap uitziet. Ze is zeer spontaan en babbelt vlot. Eens het wasje gedaan en de mond gespoeld begon ze innig te kussen, echt GFE. Ik had een uur gevraagd en Fay probeert de spanning mooi op te bouwen. Na een half uurtje kussen, pijpen en beffen hield ik het niet meer en heb ik gevraagd om te neuken. Ze is echt goed, verschillende standjes zijn mogelijk en ze doet gewillig mee, ik had nog een kwartiertje over en heb nog een goeie massage gekregen. Echt een topervaring, jammer dat ik zo ver weg woon en ik niet vaker in Hasselt moet zijn. Aanrader.
Ze is redelijk klein en slank, mooie borsten en leuk kontje, anaal doet ze niet PZC is geen probleem en tongzoenen gaat voluit. Er staan geen foto's van haar op de site wegens privicy en slechte ervaringen.
 
Vorig jaar meen ik een keer bij Fay geweest. Kleine meisje, beetje voorzichtig af en toe, maar was wel een ok date.
Niet heel bijzonder, maar zeker ook niet slecht.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vandaag op de verkeerde manier meerdere keer genaaid.
Meerdere beginners fouten achter elkaar gemaakt ☹.

17:30 gebeld om een afspraak met Lien vast te leggen om 19:00. Gelijk vertrokken vanuit werk en kwam keurig 10 min voor tijd binnen.
was te vroeg dus moest ik nog even wachten.

10 min later kwam uitbater zeggen dat Lien met haar vorige klant tot 20:00 heeft verlengd en nog 2 andere dames beschikbaar zijn. Aangegeven dat ik het raar vond. Ik rij anderhalf uur voor mijn afspraak en zij verlengt met een andere klant? Bizar. Afspraak is afspraak toch? Had al toen weg moeten gaan. Maargoed ik denk niks aan te doen.

Dit was al de 2de keer dat ik voor Lien voor niks ben gekomen. Ze laten ook niks weten terwijl ik onderweg ben.

Gekozen voor Fay voor 45 min en moest weer ruim 10 min wachten.
Zij kwam binnen en gelijk gaf ze haast had en over 30 min weg moest gaan. Ik had al voor 45 min betaald maar kreeg netjes 25 euro terug maar ik had toen ook gewoon moeten vertrekken.

Fay is geen onaantrekkelijke dame maar niet mijn type. Ze heeft een mooi kontje maar wel een klein buikje. Ze is jammer genoeg magervet wat wel een afknapper voor me is.

Samen opgefrist aan de wastafel en mond gespoeld. Wilde eigenlijk even kort douchen maar dat zou van mijn tijd afgaan en we hadden niet zoveel tijd zei ze dus heb ik het laten zitten.

Op bed begon ze me gelijk goed te tongzoenen. Helaas, kwam er een vreemd smaakje en luchtje uit de mond.
Waardoor ik niet van het tz kon genieten.
Liet haar ook snel mij pzc.

Het pijpen was niet noemenswaardig. Het voelde gehaast aan en ik had op begin moeite om goed hard te worden. Ze zei niet in mijn mond klaarkomen anders spuug ik het uit op je gezicht. Ik denk moet eerst hard worden 🤦🏻‍♂️.
Na 5 min pijpen liet ik haar op de rug liggen. Ik wilde haar teasen voordat we gelijk intiem gingen doen.

Gaf haar 1 kusje in de nek/hals en ze begon gelijk te roepen geen zuigzoen doen en ik antwoord met ok is goed zal ik niet doen. Je zou zeggen dat het daarmee gedaan was maar nee ze ging maar doorzeiken en zeuren over zuigvlekken en ik maar ok is goed, zal ik niet doen maar dat was niet voldoende voor haar want ze bleef maar doorgaan en doorgaan met dat doe je niet dus ik zeg op een gegeven moment hou op om boos te zijn anders kunnen we net zo goed stoppen. Zij springt vervolgens van bed en roept ik laat me niet chanteren en loopt boos weg.

Ik weet niet hoe dat chantage is maar ik vond het prima want mijn goesting en mijn erectie was al tijden weg 🤷‍♂️.
kleed me aan en 5 min later kwam uitbater vragen wat er aan de hand is. Ik leg de situatie kort uit zonder details dat zij en ik gewoon niet klikken en beter kunnen stoppen. Kan gebeuren en dat ik een gedeelte van mijn geld terug wil.

Zegt ze ik kan je 25 van de 75 euro teruggeven je bent 15 min binnen geweest. we hebben 5 min opgefrist en ze heeft me 5 min gepijpt. Intiem zijn we niet eens aan toegekomen en 5 min naar dat gezeur moeten luisteren en wachten op de uitbater. Blijkbaar moet je daar ook voor betalen 😐. Uitbater ging de bazin bellen wat ze moest doen en ondertussen kwam Fay weer boos de kamer op.
Verhaal halen waarom ik geld terug wil. Begon ze allemaal tegen me aan te schreeuwen als een pauper dat ze mij heeft gepijpt. En ik zeg zo hoef niet alles terug maar 5 min wassen 5 min pzc en de uiterst vervelende ervaring vind ik het geen 50 euro waard. Ik hoor juist 50 euro terug te krijgen.

Uitbater mocht van de bazin 25 euro teruggeven. Dus 5 min pzc zonder hoogtepunt is 50 euro 😒. Fay begon weer door te zeiken over zuigvlek. Waarop ik vroeg heb je een zuigvlek? Toen hield ze eindelijk op de fucking dramaqueen.

Ik heb de eer aan mezelf gehouden en genoegen genomen met de 25 euro terug. Excuses aangeboden voor de vervelende situatie aan beide dames en vertrokken.
En gedacht mij zie je niet meer snel terug.
Ik was een regelmatige bezoeker aan dit privehuis maar afspraken niet nakomen. Meerdere ritten voor niks gereden.

Uiterst vervelende ervaring met Fay maar dat kan gebeuren als het niet klikt. Dat lag overigens wel grotendeels aan haar. Ik vind het prima dat een dame aangeeft wat ze wel en niet doet en dat respecteer ik ook maar je hoeft niet door te zagen als ik ok heb gezegd. Betaal niet om afgezeken te worden.

Ben meest teleurgesteld in het privehuis hoe ze dit hebben opgelost. Meerdere afspraken niet nakomen. Waarom maak je dan afspraken als ze niet gehouden worden? Het had ze ook gesierd na die teleurstellingen en ongemakkelijke situatie dat ze 2/3 van het geld of volledig hadden teruggegeven. Ik was altijd wel een tevreden klant maar vind het prima zo. Ga volgende keer wel ergens anders heen 👍.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan