Ik zit hier thuis op de bank dimple-tje in mijn hand en mijn honden op de grond om mij heen, na te genieten van de heerlijke afspraak die ik vandaag had.
De lieve Fay kwam me ophalen in een zwart ondersetje, kousen en mooie hakken, met haar lieve lach en ontdeugende ogen begon ze me direct vol-uit te zoenen en begrijp me, ik zat daar niet alleen

Al zoenend en knuffelend bij Claudia aangekomen fluisterde ze in mijn oor, laten we een trio doen. Bij ons vorige afspraakje hadden we het daar al over gehad.
Ik besloot om Chantal een uurtje met ons mee te nemen naar de kamer.
Wat volgde was een geweldig geil uur, waar de vonken vanaf vlogen met 2 heerlijke knuffelkonten. deze twee meiden zijn lief, zorgzaam en vinden het vooral "leuk" een man te laten genieten. Beide zijn geweldige zoeners en kunnen ook andere dingen met hun mond lekkur.
Na een uurtje moest Chantal jammergenoeg weg en bleef ik achter met mijn prinsesje uit duizendeneennacht en dit was zeker geen straf.
Fay is een lief, energiek en zorgzaam meisje, met goede skills in bed en een enorm sexy lichaam. We hebben lekker alle standjes uitgeprobeerd en elkaar oraal gestimuleerd in 69.
Ze heeft een uitgebreid pretpakket, vraag het haar gewoon. Ze zal je verbazen.
Wat me altiijd het meest bij blijft van de afspraakjes met Fay is alsof ik 2 uur lang een nieuw vriendinnetje heb, die ongelooflijk gek op me is en dat vind ik heerlijk
Lieve Fay zoals ik al zei was het zo fijn vandaag, tot snel lieverd
Sil