Feedback websites privehuizen Zuid-Holland

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GeefGeniet

Stamgast
989
13/08/25
1.214
11
Dit topic is niet om af te zeiken, maar om privéhuizen te helpen hun website te verbeteren.
We zien allemaal wel eens dingen die beter kunnen: onduidelijke info, oude foto's, een site die op je telefoon slecht werkt.

Door dat normaal te vertellen kunnen de huizen ermee aan de slag.
Geen haat of gezeur, gewoon constructief.
Vertel wat beter kan.
Het gaat puur om de websites, niet om de eigenaren of dames.

Zie je verbeterpunten bij een privéhuis in Zuid-Holland?
Gooi het erin, maar blijf netjes en respectvol.
De websites zijn verder prima, dit is alleen bedoeld om te helpen als ze wat willen verbeteren.

Hierbij mijn feedback per privehuis:
DS-Girls - Den Haag: www.ds-girls.nl
  1. Dit is misschien wel heel zeikerig van mij (sorry DS-Girls) maar het valt mij wel op: sommige namen van de dames beginnen niet met een hoofdletter, zoals die van mila, terwijl Angie of Manon wel met een hoofdletter worden geschreven.
  2. Sexlessen op de normale website werkt niet goed, dan krijg je ook onderstaande melding. Wat was hier eigenlijk de bedoeling van? Kan je een A++ certificaat halen bij Ds-girls dat jullie de mannen leren hoe je moet beffen/ neuken? ZO JA, dan ben ik daar wel erg benieuwd naar eerlijk gezegd :love:.
  3. Normale website werkt niet goed: zie bv 'Agenda' waarbij je de volgende tekst krijgt te zien:

Knuffel

We hebben niet gevonden wat je zocht, je mag ook gezellig langskomen ;)
Maison Monty - Rijswijk: www.maisonmonty.nl
  1. Algemene info ontbreekt bij dames zoals lengte/ cupmaat: ik snap dat sommige dames erg discreet willen blijven, maar hierdoor ben ik minder geneigd om deze dame te bezoeken. Bv de Bulgaarse Ana trekt wel mijn interesse maar ik ben wel benieuwd naar haar lengte en dat hoeft niet precies maar bv 1.60-1.70 m is voldoende
  2. URL link van de dames komt niet overeen met de naam van de dvp: richt dit aub goed in zodat elke dame een eigen URL krijgt die dan ook klopt want als ik bij Alyah kijk dan zie ik in de url Larissa: https://maisonmonty.nl/dame/larissa/ en bij de populaire/ S-tier (volgens @Rijschool69 ) Mila heet haar URL: Dina https://maisonmonty.nl/dame/dina/
Stout Prive: - Den Haag: www.stoutprive.nl
  1. Agenda graag afstellen op de dag waarop je de website bezoekt. Als ik op 26-10-2025 ben ik benieuwd naar de agenda van volgende week en niet van de huidige week. De historische dagen graag weghalen.
  2. Foto's kamers: deze ontbreken, ik zie ze wel op de banner maar ik ben wel erg benieuwd hoe de kamers eruit zien bij StoutPrive en dit heb je wel bij DS-girls en MM bijvoorbeeld
Casa Cherda - Den Haag: www.casacherda.nl
  1. Agenda aanpassen met foto erbij, zoals de andere privehuizen dat doen want dan hoef je niet op de naam te klikken. Het is fijner als we direct de foto's van de dames zien met de bijbehorende tijden.
  2. Hyperlinks op de agenda's werken niet bij iedereen, als ik bijvoorbeeld op Lily, Jasmin of Susana klik op zondag 26 oktober, dan krijg ik het volgende te zien:

Even de weg kwijt?

Karins-home - Rotterdam: www.karins-home.nl
  1. Weekagenda aanpassen met foto's erbij want nu moet je erop klikken om de foto te zien.
  2. Hyperlinks werken niet bij iedereen, zoals bij 'Mimie', dan krijg je de volgende melding:

Oeps! Die pagina kan niet gevonden worden

Het lijkt erop dat niets gevonden kan worden. Misschien een zoekopdracht proberen?

Lovely-Prive - Rotterdam: www.lovelyprive.nl
  1. De dames die op vakantie zijn, niet tonen als ik bv de agenda wil zien op 27-10-2025.
  2. De banner met 'Trio' staat op de agenda op iedere dag getoond, als bezoekers weten we dat trio's mogelijk zijn en hiervoor hoeft geen foto getoond te worden wat mij betreft.
Samanta Prive: www.samanthaprive.nl
  1. Week-agenda ontbreekt: deze graag inrichten met tijden per dag en foto. De weekagenda van DS-girls vind ik persoonlijk het prettigst om naar te kijken en dan gecombineerd met de algemene informatie en do's and don'ts
  2. Kamers: als ik de foto's van de kamers wil bekijken en ik ga over de foto's dan zie ik teksten zoals: chinesekamer1, chinesekamer2, chinesekamer3, kinky4, luipaardkamer1, luipaardkamer2, ontvangst1, luipaardkamer3, ontvangst3, luipaardkamer4, ontvangst2, spiegelkamer1, zwartekamer2, spiegelkamer2, zwartekamer1. Het zou fijn zijn als de kamers duidelijk worden geduid want jullie hebben dus een chinese kamer, luipaardkamer, spiegelkamer en een zwartekamer? Zouden die foto's dan bij elkaar kunnen worden getoond?

Laatst bewerkt:
Ben ook wel benieuwd wat jou opvalt hoor Toffeetoday! Het gaat immers om wat er beter kan wat ons betreft en vanderlindenmedia is zeker een IT-expert maar hij zal er anders naar kijken dan hoe ik ernaar kijk. Persoonlijk vind ik het niet erg als er geen foto is want ik snap dat sommige dames echt discreet willen blijven, maar ik vind algemene info wel prettig terwijl een ander dat niet nodig heeft. Voor mij is de weekagenda eigenlijk het ALLERbelangrijkste en daar scoort Ds-girls het hoogst in if you ask me, vanwege het volgende:
  1. Beschikbare tijden van de dame van vandaag tot en met volgende week: PERFECT 10/10
  2. Ik wil bij de agenda graag vooruit kijken en direct de foto zien en beschikbaarheid en dat doen ze: 10/10

Bij de website van salon261 mis ik een directe weekAgenda of wie die dag aan het werk is tot hoe laat. Echt irritant dat je de pagina van dame(s) zelf moet checken of ze die dag werken. Wat dat betreft vind ik de agenda van ds-girls top

Ik kan niet oordelen over hoe iemand z'n website hebben wilt of hoe dat in elkaar steekt. Bij eentje zie ik een thema uit pre-historie nog dat niet mobiel werkt en waarschijnlijk enorm in of uitgezoomd moet worden. Daarnaast is de usability echt vreemd - niet dat het veel uitmaakt, een site is immers ook maar een moment-opname en je weet niet wie er aan de zaak op dat moment staat.

Ik heb voor Multimassage destijds alles op een rij gezet en vooral gekeken naar wat bezoekers graag willen zien, denk aan beschikbaarheid, foto's, video's en welke type massages dames bieden.

Dat resulteerde in

Gewoon goed maatwerk en in afstemming met de klant, zodat iedere vestiging hun eigen aanbod kan beheren inclusief realtime aanbod van dames. Als ik kijk naar de andere websites zoals hierboven dan zijn het waarschijnlijk wordpress templates omgetoverd naar een semi erotisch dingetje maar dat was het dan ook.

Veel clubs willen vaak niet tot weinig investeren in websites - laat staan marketing of personeel. Of ze worden doodgegooid met aanbiedingen van de ene die nog meer beloofd als de andere. Voor mij geldt is dat ik gevraagd was destijds voor marketing en een 600% stijging geboekt had voor iedere website van Multimassage.

En dat resulteerde zich weer in meer bezoekers, meer feedback en meer omzet wat dames natuurlijk happy maakt. Daar gaat het ook om. Dat de schoorsteen rookt.

Ik kan niet oordelen over hoe iemand z'n website hebben wilt of hoe dat in elkaar steekt. Bij eentje zie ik een thema uit pre-historie nog dat niet mobiel werkt en waarschijnlijk enorm in of uitgezoomd moet worden. Daarnaast is de usability echt vreemd - niet dat het veel uitmaakt, een site is immers ook maar een moment-opname en je weet niet wie er aan de zaak op dat moment staat.

Ik heb voor Multimassage destijds alles op een rij gezet en vooral gekeken naar wat bezoekers graag willen zien, denk aan beschikbaarheid, foto's, video's en welke type massages dames bieden.

Dat resulteerde in

Gewoon goed maatwerk en in afstemming met de klant, zodat iedere vestiging hun eigen aanbod kan beheren inclusief realtime aanbod van dames. Als ik kijk naar de andere websites zoals hierboven dan zijn het waarschijnlijk wordpress templates omgetoverd naar een semi erotisch dingetje maar dat was het dan ook.

Veel clubs willen vaak niet tot weinig investeren in websites - laat staan marketing of personeel. Of ze worden doodgegooid met aanbiedingen van de ene die nog meer beloofd als de andere. Voor mij geldt is dat ik gevraagd was destijds voor marketing en een 600% stijging geboekt had voor iedere website van Multimassage.

En dat resulteerde zich weer in meer bezoekers, meer feedback en meer omzet wat dames natuurlijk happy maakt. Daar gaat het ook om. Dat de schoorsteen rookt.
Die Multimassage ziet er goed uit!
Je hebt helemaal gelijk. Als de website er goed uitziet, dan nodigt dat zeker meer bezoekers uit.
Wat mij betreft volgens de KISS principe: keep it simple. Ik ben zelf het meest benieuwd naar:
1) foto van de dvp
2) welke dagen en tijdstippen werkt ze
3) hoe kan ik tijd reserveren? Sommige dvps willen je eerst ontmoeten; fair enough, maar zet erbij hoe dat werkt
4) foto vd kamers

En als ik naar zuid-holland kijk, dan is Ds-girls toch diegene die het meest aan mijn wensen voldoet
Salon-261 ken ik zelf niet en leiden prive ook niet. Er zullen vast meer privehuizen zijn, zal later eens op hun websites kijken

Foto's is een goed punt. As we speak worden die ook gemaakt inclusief een video impressie. En dan daadwerkelijk up2date ook allemaal; niet dat je content van 10 jaar terug zag in betere tijden.

En wat betreft reserveren; ik denk dat je als vaste klant wat vaker naar een club of massage salon komen moet om een dame daadwerkelijk ook vast te kunnen houden. Niet om het e.a maar hoeveel no shows er wel niet op komen dagen in bijna ieder vlak zoals prive, massage, clubs etc.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan