Recensie Feifei, Gronau 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Markreview

Newbie
16
02/05/22
8
1
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Soft SM
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Na het lezen van een review van een medewandelaar contact opgenomen met een zaak in Gronau.
Binnen no time kreeg ik de "menukaart" van 2 chinese masseuses. Al snel had ik een keuze gemaakt en via WhatsApp een datum en tijd vastgelegd. Omdat ik een paar 100 km moest rijden, die ochtend nog navraag gedaan naar aanwezigheid van die masseuse. Dit bleek geen probleem.
Bij aankomst echter bleek dit toch compleet anders te zijn. Een veel oudere vrouw stelde zich voor als die masseuse. Met alle respect, ze leek er in de verste verte niet op. Omdat ik me toch had ingesteld op een fijne massage toch maar doorgezet. Het werd totaal niet wat ik ervan had voorgesteld en collega wandelaar in een pm had aangegeven. Uiteindelijk werd een uur met een handkar afgemaakt en was ik 70 euro lichter.
Omdat ik voor werk een week later toch nog een keer in de buurt van Gronau kwam toch nog via WhatsApp mijn teleurstelling kenbaar gemaakt.
Tot mijn verbazing kwam er gelijk een reactie van dat het niet goed was gegaan en dat ze het goed wilden maken. Dus opnieuw een afspraak gemaakt met de masseuse die ik zou hebben gehad met de toezegging dat het 90 minuten zou worden voor de prijs van 60 minuten.
Zaterdag ochtend dus weer richting Gronau. Onderweg nog nagevraagd of de desbetreffende masseuse aanwezig was en dat afspraak stond. Tot mijn stomme verbazing bleek de geboekte masseuse te zijn terug gekeerd naar China. Er zou een andere masseuse Feifei zijn....
Ook nu kreeg ik gelijk foto's doorgestuurd. Uiteindelijk toch maar doorgepakt en afspraak bevestigd.

Hoewel ik er een half uur te vroeg was zat ze al op mij te wachten. Na de formaliteiten en opfrisbeurt begon ze gelijk en ik zal heel eerlijk zijn, het was geweldig. Liggend op mijn buik begon ze eerst teasend met haar tong via mijn dijen naar boven te gaan en werd ook mijn sterretje vol meegenomen. Maar heren ik kan ook zeggen dat liggend op je buik gepijpt worden een bijzondere ervaring is... 😀.
Via 69 kwam een rubbertje te voorschijn en heb daar vele posities met haar doorgenomen.
Uiteindelijk heerlijk gekomen en tot slot nog een heerlijke hoofdmassage van haar gehad.
Via ladies.de massage kom je gemakkelijk achter het adres.

Herhalingsgevaar... 10/10

Laatst bewerkt:

Dit is dezelfde salon

Terug
Bovenaan Onderaan