WHEM Felina Massage in Zaventem.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is er al iemand in dat salon geweest?
Welke ervaring hebben jullie?

Een keer geweest voor trio met Sandra en chloe. Topervaring, kende beide nog van hun soraya tijden. Locatie ook goed, enkel parkeren kan mss lastig zijn, ik stond op hun parking achteraan. Maar daar zijn maar 2 plekjes. En op de steenweg ook niet makkelijk altijd om daar te staan denk ik.
 
Spreken ze daar ook Nederlands of Engels?
Bij mij was t in t Frans te doen. Sandra en Chloé zijn franstalig, zullen zeker ook Engels spreken maar gezien ik in m'n job dagelijks Frans spreek, is m'n Frans beter dan m'n Engels. Ook zeer geil om te zeggen in t Frans" suce ma bite les filles" ipv "suck my ick girls" 🤪
 
Hoewel ik héél erg slecht ben in het schatten van leeftijden, meen ik dat er bij de geadverteerde "26 jaar" wel een aantal jaartjes mogen worden bijgeteld. Halverwege de dertig, misschien? Ik weet het niet goed.
In het echt is ze nog slanker dan de foto's doen uitschijnen, op het ronduit magere af (kan ik persoonlijk wel appreciëren).
Van gezicht: zeker niet lelijk, maar wel een ietwat "speciaal" gezicht. Ik zou echt niet weten hoe het te omschrijven...

Ervaringsgewijs: heel lieve dame, rustig zonder schuw te zijn. Ze weet duidelijk waarmee ze bezig is, lijkt behoorlijk ervaren. Slechts eenmaal langs geweest, voor een kort bezoek van 20 minuten, en kort gezegd: 't was een goed potje seks. Vond het jammer dat ik in tijdsgebrek zat, anders was ik langer gebleven.
Als ik nog eens in de buurt ben, ga ik nog wel eens zien of ze een gaatje heeft... In haar agenda, hé ;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan