Feline - Amersfoort gangbang

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Boxer omzin. Als je adverteert met "max 6 mannen" EN je vraagt een aanbetaling mafg je als klant MAX 6 verwachten. En niet het dubbele. Of duurde het ook 2x zolang? Vastniet. Kansloze dame dus dit

De dame bood aan, omdat ze zelf ook verrast was, om, als het niet goed genoeg zou gaan, een half uur langer door te gaan.
Ondanks dat er wat vragen waren in het begin, waren ALLE mannen daarbij en vonden het helemaal prima.
Dat half uur langer is uiteindelijk niet nodig geweest.

Als je verrast wordt door een situatie deal je daarmee.
Het stond iedereen vrij om te gaan en die had z'n geld gewoon terug gekregen.

Ook voor jou geldt, als je er inhoudelijk geen verstand van hebt (en er ook niet bij was) onthoudt je dan van inhoudelijk commentaar.
Als je de dame en situatie niet persoonlijk kent onthoudt je dan van waarde-oordelen.
Dat is wel zo fair voor iedereen.
Recensies / meningen / oordelen worden gemaakt door mensen die de gebeurtenis ervaren hebben. Niet door stuurlui aan wal.
 
Het is niet professioneel.als de mannen letterlijk bijna de helft van de tijd krijgen....zeker als je een aanbetaling hebt gedaan mag je we vanuitgaan dat je met het beloofde maximum zit.
Zeker met een GB van 1.5 uur.....het zou minder onbeschoft zijn als ze de tijd had verdubbeld.....of bijvoorbeeld 70 euro eraf had gehaald maar hiervoor nul begrip
Er is zoiets als ondernemersrisico....als je adverteert met max 6 Dan is het max 6.....je kunt niet het ondernemersrisico bij je klant leggen.....
Als 13 man had geboekt...en ze er zes verwachtte....Zou dat 350 euro aan aanbetaling loen zijn zonder werk
En eenvoudig zeggen dat je je geld terug kunt krijgen....het is ook een heen en terugreis.....
Blij dat ik niet Ben gegaan
 
Laatst bewerkt:
Ik hoor positieve verhalen van de personen die zijn gegaan. Ook de optie drie gaten tegelijk gevuld, klinkt erg geil.

Zou mij juist een volgend keer wel aanmelden. Ook inzake die aanbetaling. Ze is betrouwbaar blijkt uit alle reviews. Las ook dat ze een vriendin heeft die eventueel mee kan doen. Als ze ook mooi en jong is…. Zou dat nog beter zijn 😍
 
@Rickdekoning dankje! Volledig eens met je bericht. In geen enkele andere situatie zou een klant dit pikken. Bizar dat het goed wordt gepraat "want de heren waren alsnog tevreden".
Kan me voorstellen dat als je er bent er inderdaad weinig ineens weg zouden gaan. Maar dit soort praktijken zijn hetzelfde als dames die ineens "extras" vragen als je er BENT.

Moet je voorstellen dat je reservering doet voor exclusief etentje. En als je komt zijn er ineens 2x zoveel mensen als in de advertentie en dus krijg je maar de HELFT van je eten? Wie zou dat pikken?
 
De dame bood aan, omdat ze zelf ook verrast was, om, als het niet goed genoeg zou gaan, een half uur langer door te gaan.
Ondanks dat er wat vragen waren in het begin, waren ALLE mannen daarbij en vonden het helemaal prima.
Dat half uur langer is uiteindelijk niet nodig geweest.

Als je verrast wordt door een situatie deal je daarmee.
Het stond iedereen vrij om te gaan en die had z'n geld gewoon terug gekregen.

Ook voor jou geldt, als je er inhoudelijk geen verstand van hebt (en er ook niet bij was) onthoudt je dan van inhoudelijk commentaar.
Als je de dame en situatie niet persoonlijk kent onthoudt je dan van waarde-oordelen.
Dat is wel zo fair voor iedereen.
Recensies / meningen / oordelen worden gemaakt door mensen die de gebeurtenis ervaren hebben. Niet door stuurlui aan wal.

Wat een onzin zeg. Max 6 man is max 6 man. Zéker als er ook een aanbetaling gevraagd wordt. Je weet dan namelijk zeker dat alle deelnemers komen opdagen, dus kan ook niet worden verrast. Dame wil gwn zo snel mogelijk cashen.
 
Ik heb de hele soap en topic hier nooit zo gevolgd maar Lily had ik al es willen bezoeken. Vorig jaar contact gehad, toen stopte ze tijdelijk ofzo, naamswijziging, nieuw nummer etc, maar vorige week terug gevonden. De komende tijd kwamen onze agenda's niet echt overeen. Ik had in eerste instantie gevraagd of ze zaterdag tijd had maar ivm GB zou dat niet gaan.

Lang verhaal kort, zaterdag de eerste keer dat ik meedoe aan een GB 😂
 
Het is niet professioneel.als de mannen letterlijk bijna de helft van de tijd krijgen....zeker als je een aanbetaling hebt gedaan mag je we vanuitgaan dat je met het beloofde maximum zit.
Zeker met een GB van 1.5 uur.....het zou minder onbeschoft zijn als ze de tijd had verdubbeld.....of bijvoorbeeld 70 euro eraf had gehaald maar hiervoor nul begrip
Er is zoiets als ondernemersrisico....als je adverteert met max 6 Dan is het max 6.....je kunt niet het ondernemersrisico bij je klant leggen.....
Als 13 man had geboekt...en ze er zes verwachtte....Zou dat 350 euro aan aanbetaling loen zijn zonder werk
En eenvoudig zeggen dat je je geld terug kunt krijgen....het is ook een heen en terugreis.....
Blij dat ik niet Ben gegaan

@Rickdekoning:
Lees mijn vorige berichten.
Een aantal antwoorden worden daarin al gegeven.

Was je erbij?
Zo nee, wat is je probleem?
Zo ja, waarom heb ik je niet gehoord toen?

@allen, wie de schoen past trekke hem aan:
Als iemand erbij was en niet tevreden was toen we met z'n 12'en (incl de dame) de onverwacht hoge opkomst bespraken en liever had willen vertrekken had hij ongetwijfeld z'n geld terug gekregen.
Maar als je erbij blijft, niet tevreden bent, maar dacht, ik leeg eerst even mijn zak en ga daarna wel klagen, dan ..... tsja, dan ben je geen man, maar een zielig onvolwassen egoïstisch ventje. Dan ben je verder niet serieus te nemen.
Wie de schoen past trekke hem aan.

@de doorzagers:
Het lijkt erop dat enkelen van jullie een persoonlijke vendetta hebben met de dame. Dat is erg onvolwassen gedrag. Jullie reacties komen dan over als een stelletje pubers die iemand alleen maar willen beschadigen met hun pestgedrag.
Stop daarmee. Dat past niet bij volwassen mensen. Het zegt alleen iets over de persoon die hier mee doorgaat. En een vendetta voegt al zeker niks toe aan de discussie.
 
Welja, weer zo een die anderen de mond denkt te kunnen snoeren.

Het is niet zo ingewikkeld: dame adverteert met kleinschalige gb en laat moedwillig meer deelnemers opdraven. Da's misleiding -- niet meer en niet minder.

Daar mag ik iets van vinden. Dat wil nog niet zeggen dat ik een vete heb met de dame. Ik ken haar verder ook helemaal niet.
 
Ik hoor positieve verhalen van de personen die zijn gegaan. Ook de optie drie gaten tegelijk gevuld, klinkt erg geil.

Zou mij juist een volgend keer wel aanmelden. Ook inzake die aanbetaling. Ze is betrouwbaar blijkt uit alle reviews. Las ook dat ze een vriendin heeft die eventueel mee kan doen. Als ze ook mooi en jong is…. Zou dat nog beter zijn 😍
@javaanlover2 , voor alle zekerheid je beseft dat dit dezelfde dame is die je hier afschrijft?
En die hier aangeeft dat je niet meer welkom bent bij haar?
In die discussie kun je ook terugvinden dat ze liever geen mensen ziet die shemales bezoeken (wat ik wat onnodig vond maar dat terzijde).

Verder even goede vrienden hoor, maar ik weet dat de dame een paar keer van naam is veranderd en wilde je voor een pijnlijk misverstand behoeden, de hele discussie staat nog in mijn geheugen gegrift en daarom viel je post hier mij nogal op.
 
Welja, weer zo een die anderen de mond denkt te kunnen snoeren.

Het is niet zo ingewikkeld: dame adverteert met kleinschalige gb en laat moedwillig meer deelnemers opdraven. Da's misleiding -- niet meer en niet minder.

Daar mag ik iets van vinden. Dat wil nog niet zeggen dat ik een vete heb met de dame. Ik ken haar verder ook helemaal niet.

Het interesaante feit doet zich anders wel voor dat degenen die zeggen er niet bij te zijn geweest, zeggen niet van gangbangs te houden, zeggen de dame in kwestie niet kennen, wel het hoogste (negatieve) woord voeren.
Tsja, wat zal ik daar nou van vinden .....

I'll rest my case.
 
@Rickdekoning:
Lees mijn vorige berichten.
Een aantal antwoorden worden daarin al gegeven.

Was je erbij?
Zo nee, wat is je probleem?
Zo ja, waarom heb ik je niet gehoord toen?

@allen, wie de schoen past trekke hem aan:
Als iemand erbij was en niet tevreden was toen we met z'n 12'en (incl de dame) de onverwacht hoge opkomst bespraken en liever had willen vertrekken had hij ongetwijfeld z'n geld terug gekregen.
Maar als je erbij blijft, niet tevreden bent, maar dacht, ik leeg eerst even mijn zak en ga daarna wel klagen, dan ..... tsja, dan ben je geen man, maar een zielig onvolwassen egoïstisch ventje. Dan ben je verder niet serieus te nemen.
Wie de schoen past trekke hem aan.

@de doorzagers:
Het lijkt erop dat enkelen van jullie een persoonlijke vendetta hebben met de dame. Dat is erg onvolwassen gedrag. Jullie reacties komen dan over als een stelletje pubers die iemand alleen maar willen beschadigen met hun pestgedrag.
Stop daarmee. Dat past niet bij volwassen mensen. Het zegt alleen iets over de persoon die hier mee doorgaat. En een vendetta voegt al zeker niks toe aan de discussie.
1 Dit is een forum waar we over dingen discussieren...dus ik bemoei me waar ik me mee wil bemoei. Zo te zien zijn een hoop mensen het met me eens. Ipv jouw opmerking dat mensen een persoonlijke vendetta tegen haar hebben....maak jij je ervan verdacht e'en belang te hebben met hoe je haar verdedigd. We praten gewoon over fatsoen, en dit is niet fatsoenlijk....een of twee meer kan Al behoorlijke invloed hebben op de kwaliteit van e'en GB....6 meer is enorm.
2 Er zijn een hoop mensen die niet zo voor zichzelf op durven komen in zo e'en situatie....of er het beste van proberen te maken....ze verliezen zowiezo hun reistijd ...geld terug is geen voldoende compensatie.
 
GB kunnen zeker leuk zijn en de fotos zagen er OOK goed uit. Wist niet dat het dame hier was. Zag ik pas later. Dat reden me niet aan te melden en als ik dan lees dat ze hier de boel ook nog belazerd door gewoon 2x zoveel gasten uit te nodigen wetende dat de meeste het TOCH ACCEPTEREN.
Dan ben je gewoon de boel aan het manipuleren en belazeren. En dan is het goed dat andere mannen weten hoe deze dame te werk gaat.... en kunnen ze VOORAF een keuze maken ipv op de GB met een gedwongen feit te worden geconfronteerd.
 
Ik heb mij voorgenomen om niet meer te reageren, maar bepaalde dingen wat hier geschreven wordt klopt niet en dat vind ik zeer spijtig om te zien.

Allereerst ik heb NOOIT belooft dat er maar max 6 man aanwezig zal zijn. Er stond ongeveer 6 man, en ja daar ben ik dit keer zwaar overheen gegaan met bepaalde redenen. De opkomst van 11 man had ik zelf namelijk echt niet verwacht, alleen ik heb blijkbaar wat mannen verkeerd ingeschat.

Ik zag Gerards berichtje hier over dat ik zo weinig mannen kon krijgen. Dat was toen ook echt zo, want bijna alle aanmeldingen kwamen echt heel last-minuut. Ik had veel twijfelaars die niet zeker wisten of ze konden, en op het laatste moment konden ze natuurlijk wel. Daarnaast heeft ook zeker niet iedereen aanbetaald (maar 4 mannen) , zoals wel gevraagd was in mijn oproepje. Het is helaas nog niet zo dat ik een bekende dame ben in het gangbang wereldje, dus veel mannen vertrouwden het niet en als je weinig aanmeldingen hebt dan accepteer je hun toch sneller.

Ik had voor de zekerheid dus wat extra heren toegelaten. Ook omdat ik eerlijk gezegd dacht dat Gerard mij aan het fucken was. Blijkbaar was dit niet het geval, dus sorry ik heb je verkeerd ingeschat. Ik heb al een aantal gb gegeven en de opkomst was altijd zeer mager 3,4,6 max. dus ik neem altijd wat extra mannen aan. Ondanks de aanbetaling komen alsnog vaak wat mannen niet opdagen.

Iedereen die aanwezig was bij de vorige gb was vrij om te gaan, en kreeg gewoon het volledige bedrag terug. Ook heb ik de mannen aangeboden om wat langer door te gaan als dat nodig zou zijn. Het was eigenlijk een event van 2 uur, maar als het uitloopt is dat voor mij geen probleem. De sfeer was goed, en ik geniet er zelf ook erg van dus langer doorgaan is eerder de regel bij mijn gb's.

Daarnaast regel ik alles zelf, en ben ik hier nog niet zo bekend mee. Gun mij wat tijd om het te leren, want het is niet zo makkelijk als jullie vaak denken. Het idee kwam ook echt opeens daarom stond de advertentie pas woensdag middag online. Ik heb er zeker geen dagen overna gedacht, maar ik had gewoon zin in een geile gb. Naar mijn mening was het ook wel erg leuk, en bedankt voor de mannen die aanwezig waren. Ik heb erg van jullie genoten.

De aankomende keren probeer ik het wat beter te plannen, en wil ik er wat meer werk in stoppen. Naar mijn mening is een gb met 5 tot 7 man het beste, dus ik probeer dat ook aan te houden. Ik ga ook in de avonden wat organiseren, en dat zullen sws wat kleinere feestjes worden. Ik heb dan namelijk geen puf meer om mijn hele woonkamer te verbouwen.

Plus ik wil nog wat extra dingen verzorgen zoals een pizza avond of iets leuks met Nutella en slagroom ;)

Ik vind het vooral pijnlijk dat mensen mij een geldwolf noemen. Sinds ik van dit forum af ben heb ik veel meer rust, en ik kies meer voor mijzelf. Daarom ben ik weer met de gangbangs gestart. Ik ben vrij submissive en vind het lekker om hard aangepakt te worden. Dat betekend wel dat ik minder geniet van 1 op 1 date's en dat lastiger vind. In groepen functioneer ik beter dan bij iemand alleen. Dat is mij te intiem, en daar wordt ik een beetje ongemakkelijk van.

Ik probeer mijn best te doen, zodat dit niet meer gebeurd. Voor mij is 11 man namelijk ook wel heel veel, en zeker niet de bedoeling geweest. Dingen kunnen fout gaan van beide kanten, en dit was een grote fout van mij dat geef ik ook toe. Alleen ze zeggen ook wel dat je veel leert van fouten maken toch?😊
 
Ik heb mij voorgenomen om niet meer te reageren, maar bepaalde dingen wat hier geschreven wordt klopt niet en dat vind ik zeer spijtig om te zien.

Allereerst ik heb NOOIT belooft dat er maar max 6 man aanwezig zal zijn. Er stond ongeveer 6 man, en ja daar ben ik dit keer zwaar overheen gegaan met bepaalde redenen. De opkomst van 11 man had ik zelf namelijk echt niet verwacht, alleen ik heb blijkbaar wat mannen verkeerd ingeschat.

Ik zag Gerards berichtje hier over dat ik zo weinig mannen kon krijgen. Dat was toen ook echt zo, want bijna alle aanmeldingen kwamen echt heel last-minuut. Ik had veel twijfelaars die niet zeker wisten of ze konden, en op het laatste moment konden ze natuurlijk wel. Daarnaast heeft ook zeker niet iedereen aanbetaald (maar 4 mannen) , zoals wel gevraagd was in mijn oproepje. Het is helaas nog niet zo dat ik een bekende dame ben in het gangbang wereldje, dus veel mannen vertrouwden het niet en als je weinig aanmeldingen hebt dan accepteer je hun toch sneller.

Ik had voor de zekerheid dus wat extra heren toegelaten. Ook omdat ik eerlijk gezegd dacht dat Gerard mij aan het fucken was. Blijkbaar was dit niet het geval, dus sorry ik heb je verkeerd ingeschat. Ik heb al een aantal gb gegeven en de opkomst was altijd zeer mager 3,4,6 max. dus ik neem altijd wat extra mannen aan. Ondanks de aanbetaling komen alsnog vaak wat mannen niet opdagen.

Iedereen die aanwezig was bij de vorige gb was vrij om te gaan, en kreeg gewoon het volledige bedrag terug. Ook heb ik de mannen aangeboden om wat langer door te gaan als dat nodig zou zijn. Het was eigenlijk een event van 2 uur, maar als het uitloopt is dat voor mij geen probleem. De sfeer was goed, en ik geniet er zelf ook erg van dus langer doorgaan is eerder de regel bij mijn gb's.

Daarnaast regel ik alles zelf, en ben ik hier nog niet zo bekend mee. Gun mij wat tijd om het te leren, want het is niet zo makkelijk als jullie vaak denken. Het idee kwam ook echt opeens daarom stond de advertentie pas woensdag middag online. Ik heb er zeker geen dagen overna gedacht, maar ik had gewoon zin in een geile gb. Naar mijn mening was het ook wel erg leuk, en bedankt voor de mannen die aanwezig waren. Ik heb erg van jullie genoten.

De aankomende keren probeer ik het wat beter te plannen, en wil ik er wat meer werk in stoppen. Naar mijn mening is een gb met 5 tot 7 man het beste, dus ik probeer dat ook aan te houden. Ik ga ook in de avonden wat organiseren, en dat zullen sws wat kleinere feestjes worden. Ik heb dan namelijk geen puf meer om mijn hele woonkamer te verbouwen.

Plus ik wil nog wat extra dingen verzorgen zoals een pizza avond of iets leuks met Nutella en slagroom ;)

Ik vind het vooral pijnlijk dat mensen mij een geldwolf noemen. Sinds ik van dit forum af ben heb ik veel meer rust, en ik kies meer voor mijzelf. Daarom ben ik weer met de gangbangs gestart. Ik ben vrij submissive en vind het lekker om hard aangepakt te worden. Dat betekend wel dat ik minder geniet van 1 op 1 date's en dat lastiger vind. In groepen functioneer ik beter dan bij iemand alleen. Dat is mij te intiem, en daar wordt ik een beetje ongemakkelijk van.

Ik probeer mijn best te doen, zodat dit niet meer gebeurd. Voor mij is 11 man namelijk ook wel heel veel, en zeker niet de bedoeling geweest. Dingen kunnen fout gaan van beide kanten, en dit was een grote fout van mij dat geef ik ook toe. Alleen ze zeggen ook wel dat je veel leert van fouten maken toch?😊
Leuk dat je zo reageert,. Als je niet genoeg fouten maakt in het leven zul je nooit succesvol zijn.
Sterkte.....ik hoop dat het wat worst ...er zijn te weinig goede GB op het moment.
Voor mij is een aanbetaling overigens altijd een no go en een GB korter dan twee uur ook.
 
Laatst bewerkt:
@Feline.
Ik zag Gerards berichtje hier over dat ik zo weinig mannen kon krijgen. Dat was toen ook echt zo, want bijna alle aanmeldingen kwamen echt heel last-minuut. ..

Ik had voor de zekerheid dus wat extra heren toegelaten. Ook omdat ik eerlijk gezegd dacht dat Gerard mij aan het fucken was. Blijkbaar was dit niet het geval, dus sorry ik heb je verkeerd ingeschat. Ik heb al een aantal gb gegeven en de opkomst was altijd zeer mager 3,4,6 max. dus ik neem altijd wat extra mannen aan. Ondanks de aanbetaling komen alsnog vaak wat mannen niet opdagen.

Als ik iemand fuck dan voel je het wel ;) Ben hooguit direct/lomp!
Excuses aanvaard. Maar leermoment? Alleen waarom betalen ANDERE jouw leergeld? En komt nog steeds warig over. Aanbetaling, maar niet iedereen.
Weet bij een andere GB als je daar een no-show bent ga je gewoon op de aanbetalingslijst. Kortom dan MOET je de volgende keer een aanbetaling doen. Logisch dat je door een aanbetaling te vragen veel last minute aanmeldingen krijgt. Immers weten mensen niet altijd 100% zeker of ze kunnen. Er is namelijk meer in het leven dan .... (ik ga nu even zoeken wat precies)
 
@Feline.


Als ik iemand fuck dan voel je het wel ;) Ben hooguit direct/lomp!
Excuses aanvaard. Maar leermoment? Alleen waarom betalen ANDERE jouw leergeld? En komt nog steeds warig over. Aanbetaling, maar niet iedereen.
Weet bij een andere GB als je daar een no-show bent ga je gewoon op de aanbetalingslijst. Kortom dan MOET je de volgende keer een aanbetaling doen. Logisch dat je door een aanbetaling te vragen veel last minute aanmeldingen krijgt. Immers weten mensen niet altijd 100% zeker of ze kunnen. Er is namelijk meer in het leven dan .... (ik ga nu even zoeken wat precies)
Heel eerlijk Gerard op zo'n moment sta ik ook met een bek vol tanden, en denk je niet overal bij na. Wat jij zegt over het verminderen van de prijs was totaal niet in mij opgekomen. Als een van de aanwezige vondt dat ik hun zou moeten compenseren doormiddels van geld teruggeven, dan had hij het kunnen aangeven. Dan konden we dat bespreken, en was er vast een goede oplossing op tafel gekomen.

Ik was meer bezig met ervoor te zorgen dat iedereen binnenkwam, en dat we daarna zo snel mogelijk van start konden gaan. zoals ik al aangaf langer doorgaan was voor mij geen probleem. Ik hou altijd wel rekening met een uur uitloop, want soms blijven de mannen ook gezellig napraten.

Helaas ben ik ook maar een simpel persoon die niet overal aan kan denken, dus maak het vooral bespreekbaar.

Ik heb de aanbetaling trouwens wel weggehaald, omdat het niet werkt. Alleen ik zal nooit een max aantal man beloven, want die belofte kan ik gewoon niet waar maken. Wat er in de advertentie staat is ook een inschatting, en geen belofte. Hou daar wel rekening mee.
 
Staat op NZC forum @Rickdekoning
Wel verplicht test alleen daar schijnt ze het feestje alweer gecancelled te hebben omdat ik het hier schreef... Terwijl ik er nadrukkelijk GEEN waardeoordeel aan heb gehangen.

Maar goed. Dame die ook (soms) bare doet, dit KAN natuurlijk klanten kosten ook
 
Ja omdat ik nu weer allemaal mannen krijg die verwachten dat ik dit altijd maar zal doen, en dat is zeker niet het geval!!

Het is een eenmalige fantasie van mij. Welke ik zo veilig mogelijk wilde doen dus met recente testen, en een morningafterpil. Alleen als het hier weer uitvergroot gaat worden alsof dit altijd maar mogelijk is las in het af.

Vorige keer kreeg ik een hele bak met haat over mij heen (zelfs stalkers) , en daar heb ik totaal geen zin in. Het moet leuk blijven, en als dat niet meer zo is kap ik ermee. Zoveel is die fantasie mij dan ook niet waard
 
en volgens mij is er NIEMAND hier dit heeft gezegd dat het "dom" is of er een ander waardeoordeel aangehangen?
Als een andere dame ook ineens een bare uitstapje doet wordt het hier ook vermeld. En terecht zegt iemand op NZC... doe dit anders off the radar met je fanboys? Heb jij je fantasie en zij eventueel ook...
niet altijd dingen moeilijker maken dan nodig
 
Misschien heb jij dat vorige keer niet meegekregen @GeileGerard, maar vorige keer toen ik een bare gangbang aankondigde ben ik letterlijk bedreigd door iemand die mij daarvoor wilden aangeven bij de politie. Ondanks dat hij geen poot heeft om op te staan is het best wel eng.

Daarom wilden ik het zelf graag niet melden op dit forum, want die persoon leest zeker mee en valt mij af en toe nog lastig met irritante berichtjes.

Ik snap dat jij de andere mannen wel wil inlichten, maar ik doe het werk nu echt voor de fun. Enig privacy zal ik wel waarderen vanuit jullie kant. Overleg volgende keer eerst ff als je wil.

Nu reageren mensen opeens wel oke, dus misschien ga ik toch een keer voor mijzelf kiezen, en weer iets doen wat ik leuk vind en een keer wil meemaken.😋
@Feline ....jouw leven jouw beslissing.....maar eenmalige fantasie gaat niet eenmalig worden....laten we eerlijk zijn...nzc is nu eenmaal lekkerder.
Morning afterpil. Is een nood anticonceptie en minder betrouwbaar....houd daar rekening mee. ...liever geen kind van een gangbang😜
Misschien heb je hier gelijk in, maar ik wil ook nog een paar andere dingen proberen. Laten we eerst maar kijken hoe dit loopt☺️

Ik wil ook ooit een keer een gb in het bos doen, maar ik heb op dit moment geen idee hoe ik dat moet regelen + we wonen in nederland dus #kutweer😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan