StifMeister
Newbie
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Link naar profiel
- https://f2f.com/felixx/
- Maandelijkse prijs
- €16,50
- Aanbod
- Solo pussy play
- Solo anal play
- Explicit Foto's voor subscribers inbegrepen?
- Ja
- Explicit Video's voor subscribers inbegrepen?
- Ja
- Full vids voor subscribers inbegrepen?
- Ja
- Promoot (storend) andere content creators
- Nee
- PPV-prijs range
- €0-€10
Ik had me nog es gewaagd aan wat online plezier na enkele teleurstellingen. Helaas was dit er nog één. Biedt enkel haar profiel aan en niks anders. Geen extra's zoals sexting, custom foto's, ... Op zich wel leuke foto's, maar dat tikkeltje extra had het em toch gedaan. Ze doet ook aan cammen via xhalster, maar hier heb ik me niet aan gewaagd.
Uiteindelijk heeft ze ook een RL profiel aangemaakt gehad voor dates. Het contact hier verloopt.. raar. Ze is vooral bezig over jongere, minderjarige meiden (zoals o.a. haar nicht) dus ik heb het contact afgebroken. Haar profiel was trouwens ook na één dag al offline.
De 2 sterren is voor haar profiel, niet voor het contact dat ik met haar had via WhatsApp.
Uiteindelijk heeft ze ook een RL profiel aangemaakt gehad voor dates. Het contact hier verloopt.. raar. Ze is vooral bezig over jongere, minderjarige meiden (zoals o.a. haar nicht) dus ik heb het contact afgebroken. Haar profiel was trouwens ook na één dag al offline.
De 2 sterren is voor haar profiel, niet voor het contact dat ik met haar had via WhatsApp.