WHEM FemdomMistress Kapellen Belgie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hieronder de uitgebreide reactie die ik van Glenn-75 heb ontvangen.

De foto's zijn echt, maar niet allemaal heel recent.Het is een italiaanse vrouw, van middelbare leeftijd. Ze ziet er slank uit ( zeker voor haar leeftijd)Ze communiceert in het engels. Ze heeft een hele mooie sm zolder boven haar woning. Ze werkt graag met regels en protocollen, kan zeer streng zijn. Ze wil dat je de regels en protocollen vanbuiten kent als je naar haar gaat. Alles wat in haar advertentie staat, kan. Als je seks wilt met haar: beffen is mogelijk. Ze bepaalt wel zelf wanneer.... pijpen is dacht ik ook mogelijk. Maar dat weet ik niet zeker meer. Neuken is iig niet mogelijk.
 
Hieronder de uitgebreide reactie die ik van Glenn-75 heb ontvangen.

De foto's zijn echt, maar niet allemaal heel recent.Het is een italiaanse vrouw, van middelbare leeftijd. Ze ziet er slank uit ( zeker voor haar leeftijd)Ze communiceert in het engels. Ze heeft een hele mooie sm zolder boven haar woning. Ze werkt graag met regels en protocollen, kan zeer streng zijn. Ze wil dat je de regels en protocollen vanbuiten kent als je naar haar gaat. Alles wat in haar advertentie staat, kan. Als je seks wilt met haar: beffen is mogelijk. Ze bepaalt wel zelf wanneer.... pijpen is dacht ik ook mogelijk. Maar dat weet ik niet zeker meer. Neuken is iig niet mogelijk.
Ziet er niet slecht uit. Kan je misschien wat meer vertellen wat je bedoelt met regels en protocollen?
Helpt zij je bij het klaarkomen?
 
ben hier ook al enkele keren geweest (voor corona), ze is ergens midden in de 50 schat ik maar moet wel zeggen dat ze er voor haar leeftijd nog best goed uitziet. Ze heeft idd een zeer volledige speelzolder en best wat ervaring. heb met haar een impact play sessie gedaan, was zeer geslaagd. beffen is idd een optie.

je krijgt van tevoren een kladblok bestandje met wat regels en gewenst gedrag doorgestuurd, bv 'bij het binnekomen kus je direct de schoenen van de meesteres' of 'je kleed je uit en knielt bij het binnen komen' dingen in die aard, er zijn zon 20 tal regels dacht ik. al bij al wel de moeite, wel niet de indruk dat het een zeer strenge meesteres is maar das voor iedereen anders.
 
nog iemand recent nog ervaringen mee?
Ben daar ook al enkele malen geweest na corona.
Mooie vrouw en heeft een natuurlijke dominantie over haar, komt zeker niet gespeeld over.
Alles is netjes en geen club gedoe, maar echt privaat.
In haar speelzolder kan er veel, voor mij het tease and denial spel met bondage en wat vernederende opdrachtjes.
Maar ze zegt dat ze ook harde sessies doet en heeft daar ook inderdaad het materiaal voor.
Weet hoe ze een man gek moet maken en laat je dan ook heftig klaarkomen.
Verder doet ze ook cuckolding sessies maar is zo niet mijn ding.
al bij al voor mezelf altijd een positieve ervaring waar ik me kan laten gaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan