Recensie Femke GFE, Hasselt 4,71 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tokico

Newbie
11
04/10/21
12
1
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Speciale kleding verzoek
  7. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/een-hemelse-gfe-ervaring.html
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige donderdag de eerste keer Femke bezocht, na een lekker opbouwend gesprek, vertrokken naar de massage tafel.
Hier werd ik goed verzorgd, een teasing massage, eindigend met " oraal " verhaaltje.
Vervolgens naar het gelokt, waar zij mij verder " afwerkte "
Het heerlijke was haar lingerie en high heels.
Dit maakt mij ontzettend ...

Gisteren opnieuw getogen naar haar, ze had schijnbaar inkopen gedaan, ik werd nu ontvangen in een catsuit met geile highheels met gespen.
Heerlijk om dan aan haar voeten te liggen.
Na het eerste spelletje, kleedde zij zich om, stayups, kort rokje en geil transparant hemdje.
Opnieuw haar maar van top tot teen verwend, en hier werd hiervoor rijkelijk beloond met een....
Ja het verschil tussen een vrouw en een meisje.

Ben benieuwd wat zij de volgende keer draagt, misschien...

Grt Tok
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/een-hemelse-gfe-ervaring.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren was een topdag, ik ben bij Femke geweest. Gebeld voor een afspraak, paar uurtjes later zat ik er in de zetel.. Ze ontvangt in een huis in Kiewit, een bijna doodlopende straat. Je auto staat er dus heel discreet.
Schoenen uit als je binnenkomt, maar dat ligt helemaal in lijn met haar hygiëne en heel netjes en propere huis.
Drankje gekregen, centjes gegeven, en dan een babbeltje in de zetel. Voelde mij direct op mijn gemak, kon al wat mooie rondingen zien en voelen. Niet moeilijk want de kleren die ze draagt verbergen gelukkig niet veel. Kussen (tongzoenen) is zacht en hemels, dit is 100% GFE !
Daarna na boven voor al spelend onze kleren uit te gooien, wasje op de badkamer en in de slaapkamer terecht gekomen. Ik was zo van de wereld dat ik de massage ben vergeten.. 😳
Femke is een zachte en lieve vrouw, maar ze heeft een paar ondeugende kantjes en streken die u verschrikkelijk geil maken.
Eerst rechtstaand tegen de kast dan op het bed, pijpen zonder was super lekker, fris kutje om aan te likken, beetje schuren en swaffellen… condoom eromheen en na een paar standjes heel mijn zaad verschoten, man da was lekker ( of was het zo lang geleden voor mij🤔)
Conclusie: Femke is een ervaren vrouw met een prima figuur. Beste Gfe ervaring ooit. Na deze recensie zal ik ze moeten delen met jullie, maar daar dient deze site nu eenmaal voor, niet?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/een-hemelse-gfe-ervaring.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben zaterdag ook bij Femke langs geweest in kiewit Hasselt
ik ken haar al zeer lang is een heel lieve en sympathieke vrouw waarbij je u dadelijk op je gemak voelt
echte gfe en geen klokkijkster neemt uitgebreid de tijd voor jou.
ik had afgesproken voor een half uur
eens binnen de schoenen uit en op de mat gezet daarna mee naar de living en betaald
we begonnen heerlijk te tongzoenen ze had een kort topje aan dus ik daar dadelijk onderin met mijn handen en haar
heerlijke tieten beginnen te kneden daarna naar boven en terwijl we onze kleren uitdeden nog heerlijk aan het tongkussen
toen naar de badkamer voor het wasje waarbij ze mijn penis al heerlijk in de mond nam daarna naar de kamer op bed terug beginnen
tongzoenen wat ze heerlijk kan ze begon me terug te pijpen daarna ben ik haar beginnen beffen waarbij ze zalig klaar kwam
toen condoompje aan en ben ik haar beginnen neuken in missionaris houding effe doorgedaan en daarna condoompje er terug af en heeft ze me klaar gepijpt waarbij ik in haar mondje mocht klaar komen
ik ben al zeer vaak bij femke geweest en ze heeft mij nog nooit teleurgesteld ze altijd alles met volledige overgave echt een topvrouw
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/een-hemelse-gfe-ervaring.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs eindelijk Femke kunnen bezoeken. Ze stond al langer op mijn verlanglijstje; ik hou wel van een ervaren dame die weet wat ze wil.

Ontvangst is in een fijn huis. Ze is zeer gesteld op hygiëne en dat is wederzijds. Er was direct een relaxte sfeer, duidelijk dat het een goede keuze was.

Na wat kennismaking en kussen met zoekende handen naar boven verplaatst. Een fijn massage met genoeg teasen, dus bij het omdraaien maar direct verplaatst naar het bed. Hele fijne GFE en genoten. Ze heeft een fijn lichaam en is goed in wat ze doet, duidelijk passie voor wat ze doet… het pijpen was echt in mijn straatje, het tongzoenen wat minder. Maar dat is aan beide kanten ook altijd persoonlijk natuurlijk.

Hoop zeker meer van haar te ontdekken. 😊
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Speciale kleding verzoek
  7. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/femke-101
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week een bezoekje gebracht aan Femke, had haar al een tijdje bij mijn favorieten staan, dus toch maar eens passeren om te zien of ze de goede commentaren waard is.
Ze ontvangt in Kiewit, op een boogscheut van Ann, weet niet of ze mekaar kennen😜
Ontvangt in een mooie verzorgde woning, opende de deur in een sexy leder topje, kort rokje, hakken en stay up kousen…ze ziet er echt nog goed uit voor een 50 plusser… op de zetel plaatsgenomen, drankje naar keuze en eerst het financiële geregeld… ze kwam naast me zitten en voelde al eens of de kleine soldaat er zin in had.. ik deed de rits van haar topje open en kreeg een mooi naturel stel tieten gepresenteerd, waar ik gretig aan mocht voelen en likken…na een 5 tal minuutjes naar boven, "we slaan de massagetafel over" zei ze, want ze stond behoorlijk geil.. effe opgefrist onder de douche, toen ik me afdroogde had ze hem al in haar mondje, " even proeven" zei ze 😇. Ze nam me bij mijn pik mee naar de slaapkamer, duwde me op het bed en begon aan een lekkere sloppy bj.. speeksel liep rijkelijk langs mijn eikel terwijl ze hem heerlijk likte… ze lijke je ook lekker geil aan als ze aan je ballen likt, moest me inhouden om mijn kruit al niet te verschieten… haar dan op haar rug gelegd en na een 10tal minuutjes kwam ze schokkend en schreeuwend klaar! Nu was ze niet meer te houden, ze deed het jasje aan en ging er in reverse cowgirl op zitten..wat een strak poesje jongens, dit kom je maar weinig tegen op die leeftijd…ze gaf lekker het tempo aan en even later vroeg ik haar om het jasje af te doen en me lekker te laten klaarzuigen.. ze was helemaal mee en zei dat in in haar mondje mocht komen, wat ook gebeurde na een 5 tal minuten pijp- en trekwerk…ze slikt het niet door maar laat het lekker over je eikel lopen 😋.
Nog even gebabbeld, opgefrist en met een glimlach naar huis gereden! Ze ziet me zeker nog terug…
 
Nadat ze me weken lang zat warm te maken hoe mooi ze mij wel niet vond (nooit meegemaakt bij een hoer) had ik eindelijk een afspraak. Beiden dus heel lang naar uitgekeken. Om half 1 stuur ik haar nog of ze er zin in heeft. Jahoor krijg ik met een smiley terug. Ik ga mij na mijn ochtendpost douchen want om 15uur zou ik bij haar zijn. Ik stap in mijn auto en onderweg krijg ik een bericht dat ze moe is en beter de date uitstellen..... Een schande vind ik dit. Om half 1 was er geen vuiltje aan de lucht. Als je smorgens stuurt het lukt mij niet alle begrip voor maar dit is de grootste ontgoocheling uit mijn 30 jarige carrière. Ik denk dat ze beter stopt met dit werk als ze het niet aankan
 
Staat in lijn met mijn ervaring deze week. Afgesproken in de week, halverwege de middag. Uur voor de afspraak krijg ik bericht dat ze niet veel tijd had vanwege familie bezoek. Ze komt max 15 minuten vrijmaken of ik moest vroeger komen.
Daarom spreek ik op voorhand af, dan moet je geen andere plannen maken. Ze zal ze wel te gemakkelijk verdienen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tijdje geleden nog eens een afspraakje gemaakt met de lekkere milf Femke.
Werd bij het binnenkomen al direct ontvangen in een mooi sexy rood plisé rokje en een lekkere natte tongkus…
Na een drankje in de zetel en een beetje teasen, gingen we meteen naar boven…
Daar ontkleedde ze me langzaam en verfriste mijn kleine soldaat aan de wastafel.. voor het overige
Verwijs ik graag naar mijn vorige recensie, maar het was weer hemels om door deze lekkere geile dame verwend te worden…
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/een-hemelse-gfe-ervaring.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week een eerste keer bij Femke geweest en was een prima date. Ze is 50+ maar ziet er zeker nog goed en strak uit.
Ontvangt in een gezellige sfeer. Eerst wat opwarmen in het salon met een drankje en dan naar boven.
Massage overgeslagen.
Wasje aan de wasbak in de badkamer waarna ze afzakt naar je kruis en je al een eerste keer wat afzuigt. Vervolgens op bed belandt.
Als je de eerste keer bij een dvp bent, weet ze nog niet goed wat je lekker vindt, maar ze had aan een half woord genoeg om te weten wat ik graag had.
Ze kan erg lekker (tong)zoenen, maar omwille van het roken een sterretje minder, want dat proef je toch een beetje (anders 5 op 5)
Prostaatmassage wil ze wel doen, maar daar is ze niet erg bedreven in.
Voor de rest, erg geil, vriendelijk en doet haar best om je een fijne tijd te geven. Voor een uur betaalt, maar een uur en een kwart gebleven, is dus zeker geen klokkijkster.
Herhalingsgevaar: zeer zeker
 
Terug
Bovenaan Onderaan