Recensie Femke, HOD Amersfoort 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 27014

Vaste klant
118
30/06/23
229
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9505902-femke
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Houd je van gezellige, lieve MILFs, dan zit je goed bij Femke in House of Dreams. Een paar maanden geleden bezocht ik haar daar. Het is een blonde, kleine vrouw met enorme borsten, die meteen opvallen. Ze noemt zich mollig, dat vind ik wel meevallen. Als leeftijd geeft ze 46 aan. Dat zou wel eens wat jaartjes meer kunnen zijn, maar dat vind ik lastig te bepalen.

Het begon met tongzoenen en al snel gleed ze af naar mijn kruis. Eerst masseerde ze mijn buik met die enorme jetsers van haar, echt heerlijk opwindend. Daarna lekker lang en diep pijpen. Daarna beffen, gevolgd door een cowgirl waarbij ik die tieten kon vasthouden. Zo gingen we even verder. Uiteindelijk in missionaris klaargekomen. Daarna nog een leuk gesprekje met haar gehad. Het is een dame met diepgang, daar houd ik van.

De indruk was heel goed, maar ook niet superverpletterend. Gewoon een leuke dame die haar vak verstaat. Herhalingsgevaar is er zeker, maar het hoeft niet op stel en sprong.

Femke is er vaak op woensdag en soms in het weekend. Soms is ze er ook weken niet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan