Recensie Femke, Salon Leiden, Leiden 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

slopertje

Newbie
9
19/09/21
1
2
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
ben daar vorige week geweest weet niet of het aan mij ligt of geen echte klik had auqa massage a 160 euro dan mag je toch wel wat verwachten
maar vond het tegen vallen niet echt erotisch veel wrijf over je rug en extra gaan gewoon teveel omhoog 80 voor nm en 100 voor nm en pm
voor mij gen herhaling meer hier valt eigenlijk vaak tegen ga weer op zoek naar een goede thai
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/leiden/1904144-femke
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben net bij Femke geweest (voor het eerst bij Salon Leiden) en ik heb echt een fantastisch uur gehad. Een lange mooie dame begroette mij en nam me mee naar de kamer. De kamer zag er netjes en sfeervol uit. Van te voren had ik even gevraagd of er meer mogelijkheden waren dan een erotische massage en dat kon natuurlijk. We begonnen onder de douche en hadden meteen een goede klik. Daarna is de tijd echt voorbij gevlogen waarbij we (volgens mij) allebei echt enorm genoten hebben. Het was echt jammer dat de tijd er op zat en Femke had geloof ik ook graag gehad dat ik langer bleef. Het is niet goedkoop, maar ik vond het t echt waard en kom zeker terug!
 
Pardon? Ik ben gewoon erg enthousiast over wat ik net heb meegemaakt, dit is mijn eerste post omdat ik nog niet eerder zoiets heb gedaan. Je mag me best om meer info vragen als je me niet gelooft.
 
Ik geef toe dat het een hoop geld is vergeleken met andere plekken, maar zoals ik al zei is dit een van mijn eerste ervaringen en was het voor mijn gevoel het geld echt waard. Ik heb in elk geval een geweldig uurtje gehad! Wellicht dat ik in de toekomst met wat meer ervaring anders tegen de prijs aan kijk.
 
Ik ben onlangs ook bij Femke geweest.
De massage was variërend van plagend naar stevig. Femke heeft een slank lichaam, hierdoor heb ik genoten door het masseren van haar billen, en borsten. Haar borsten zijn inderdaad niet meer natuurlijk.

Ik moet zeggen dat ik een goede klik had met Femke, dit ging spelenderwijs door haar aanrakingen en waardoor ik door mijn bewegingen zichtbaar genoot.
 
Ze doet geen extra's toch?
Wat ik begrijp is dat de dames in de salon extra's beslissen op de kamer. Het kan zo maar zijn om extra's niet met iedereen te doen. Vandaar dat ik op deze vraag geen ja, of nee op kan reageren.
Het komt erop neer om het vriendelijk aan de dame te vragen. Of spelenderwijs dat zij het voorstellen.
Maar extra's betekent wel extra's betalen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
210
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Aangewaaid voor een korte massage van 45 min (110eu) en na de eerste voorstel ronde toch nog even gewacht op Femke. Na 10min kwam een lange, getatoeëerde dame met een ondeugende blik binnen en was mijn keuze direct gemaakt. Eenmaal op de kamer was ze heel duidelijk over wat er wel en niet inbegrepen is.

Afgesproken om het bij een standaard tantra massage met handmatig te houden, maar gvd wat een lekkere klik hadden we. Ze gebruikte echt elke centimeter van haar lijf, waardoor ik ook helemaal mee ging bewegen, leek wel nuru. Na een half uur tegen elkaar op rijden waren we beiden vrijwel niet meer te houden en had ik al drie keer mn orgasme moeten intrekken :p

Toen ik haar in de onstuimigheid had klaargevingerd, was ik overstag en heb ik toch de 100eu extra betaald voor intiem. Dat moest dan wel in cash. Helaas door het meermaals inhouden en het beperkte condoomgevoel in mijn verwende jongeheer is het niet meer gelukt om zelf te komen, maar dat was bizar genoeg niet eens erg ofzo. Heb het ook wel eens vaker. Aan haar heeft het niet gelegen!

Denk dat het niet vaak is voorgekomen dat de masseuse wel komt en de klant niet, haha.

Al met al een fantastische ervaring, maar met het bijbetalen op de kamer wel relatief duurder, daarom geen overall 5 sterren. Blijft er wel meer voor de dame zelf over, dus dat is fair.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan