Ben in maart bij twee femmelicious gangbangs geweest. 1 in breda en 1 in rotterdam. Ik vind het wel tof wat ze doen.
Super goed dat AA en Kim zelf iets zijn gaan organiseren. Als niet super ervaren GB bezoeker vind ik het leuke feestjes.
Niet te massaal maar ook niet dat je met maar twee of drie anderen in een huiskamer zit ergens. Er zijn precies genoeg bezoekers om t heel de tijd wel actief te houden zonder dat het dringen is. Ik vind dat best knap en zelf vind ik het ook gaaf om te zien als iedereen lekker bezig is.
Zowel de gastvrouwen als de artiesten als de bezoekers maken het een hele positieve en relaxte ervaring voor mij.
Breda was lekker met Charlotte Cloe die helemaal een rood hoofdje krijgt als ze lekker bezig is wat ik echt mega geil vindt.
En ruby weet eigenlijk altijd wel weer een lading uit me te toveren
want tegen zo'n gemotiveerd iemand ga je geen nee kunnen zeggen man man.
Het thema van de GB gister in Rotterdam leek wel "billen" te zijn. Ik heb letterlijk twee uur naar de geile konten van de dames zitten kijken.
Fantastisch gewoon. Iedereen was goed gemotiveerd. Me eerst verschrikkelijk goed klaar laten pijpen, toen lekker geneukt en als laatste nog even bij de bukkake over Angelita heen mogen spuiten. En tussendoor vooral naar die konten kijken dus.