Femmelicious

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 2799

Wandelaar
44
07/09/21
45
Via de vertrouwde maillijsten nu op een "nieuwe" organisatie gewezen; Femmelicious. Kim en Tara - oud Ramontiek- vragen 175 euro voor 2 uurtjes feest in Amsterdam.
Vindt ik veel geld. Een beetje oude wijn in nieuwe zakken als je het mij vraagt (sorry voor de uitdrukking)
Er is al een eerder feestje geweest. Iemand ervaring?
 
Via de vertrouwde maillijsten nu op een "nieuwe" organisatie gewezen; Femmelicious. Kim en Tara - oud Ramontiek- vragen 175 euro voor 2 uurtjes feest in Amsterdam.
Vindt ik veel geld. Een beetje oude wijn in nieuwe zakken als je het mij vraagt (sorry voor de uitdrukking)
Er is al een eerder feestje geweest. Iemand ervaring?
Je vergeet Amber Annabel 😌
Tja, ik weet niet, het zijn toppers, is het te duur, verschilt ook per persoon.
Ik zeg, gewoon doen 😅
 
Kan en mag iemand wat meer over deze feestjes vertellen? Het ziet er aantrekkelijk uit, maar idd wel wat prijzig. En: hoeveel bezoekers komen er? Wat zijn de ervaringen tot nog toe?
 
Kan en mag iemand wat meer over deze feestjes vertellen? Het ziet er aantrekkelijk uit, maar idd wel wat prijzig. En: hoeveel bezoekers komen er? Wat zijn de ervaringen tot nog toe?
Gisteren Kim nog even over gesproken, ex-ramontiek, weet je het zijn top dames, wil je goedkoop neuken, moet je hier niet zijn, deze dames doen er alles aan om je zaad te bemachtigen.
Ze gaan nu lekker zelf organiseren en meer overhouden, geef ze groot gelijk.

Hoop dat het lekker gaat lopen, dan hebben we leuke feestjes 😌

Bezoekers aantallen liggen meestal tussen de 8-10 ligt ook wel aan de locatie
 
Gisteren Kim nog even over gesproken, ex-ramontiek, weet je het zijn top dames, wil je goedkoop neuken, moet je hier niet zijn, deze dames doen er alles aan om je zaad te bemachtigen.
Ze gaan nu lekker zelf organiseren en meer overhouden, geef ze groot gelijk.

Hoop dat het lekker gaat lopen, dan hebben we leuke feestjes 😌

Bezoekers aantallen liggen meestal tussen de 8-10 ligt ook wel aan de locatie
Ja dat van dat ex-Ramontiek; dat was bekend. Dat was dus sowieso al geen argument om er naartoe te gaan. Voor het zelfde geld ga je dus naar een Ramontiek feest, maar dan met 5 of 6 meiden…
 
Ja dat van dat ex-Ramontiek; dat was bekend. Dat was dus sowieso al geen argument om er naartoe te gaan. Voor het zelfde geld ga je dus naar een Ramontiek feest, maar dan met 5 of 6 meiden…
Is ook een hele andere bang, belevenis is toch anders, ik ga naar beide en ja, je hebt dan 5 a 6 dames, maar je deelt ze ook met een man of 35-40.
Vindt de kleinere gangbangs toch wat intiemer, iedereen komt aan de beurt, in een grote club moet je toch wat beter je best doen, anders ben je alsnog
duur uit met weinig fun.
 
Wil me wel aanmelden, maar ze vroegen al 2 x om een persoonsbeschrijving. En contactadres lijkt niet te bestaan. Maar hou me ten goede: ik kan me vergissen.
Ze willen gewoon weten wat voor vlees er in de kuip zit 😂
En ze ontvangen volgens mij op verschillende locaties, dus postadres is niet zo belangrijk
 
Annabel was voor mij een van de redenen om naar Ramontiek te gaan. ben ook nog wel eens bij die gast in Rotterdam geweest waar ze daarna GB's mee hield. Nu is ze voor zichzelf begonnen. Ze is een topper, zaadgeil en schreeuwt het uit als je haar goed neukt. Vind het alleen ff te prijzig worden allemaal... Net als Ramontiek...
 
Annabel was voor mij een van de redenen om naar Ramontiek te gaan. ben ook nog wel eens bij die gast in Rotterdam geweest waar ze daarna GB's mee hield. Nu is ze voor zichzelf begonnen. Ze is een topper, zaadgeil en schreeuwt het uit als je haar goed neukt. Vind het alleen ff te prijzig worden allemaal... Net als Ramontiek...
Ik ben zeker geïnteresseerd in de dames, en wil graag een GB uitproberen, maar er blijven een paar dingen die niet duidelijk worden.
Wat ik hier ook mis is een goeie recensie van een van de feesten. Dat je uitgebreid na kunt lezen hoe een feest is verlopen, hoe iemand het heeft gevonden, hoe het gebeuren verliep.
wat ik hier tot nog toe lees, overtuigd me niet.
Ik geloof meteen dat schrijvers goede GB ervaringen hebben, en weten waar ze over praten, maar ervaringen delen is de grote kracht van fora als het deze.
 
Ik ben zeker geïnteresseerd in de dames, en wil graag een GB uitproberen, maar er blijven een paar dingen die niet duidelijk worden.
Wat ik hier ook mis is een goeie recensie van een van de feesten. Dat je uitgebreid na kunt lezen hoe een feest is verlopen, hoe iemand het heeft gevonden, hoe het gebeuren verliep.
wat ik hier tot nog toe lees, overtuigd me niet.
Ik geloof meteen dat schrijvers goede GB ervaringen hebben, en weten waar ze over praten, maar ervaringen delen is de grote kracht van fora als het deze.
Deze organisatie (onder leiding van Amber-Annabel) is nieuw, dus vandaar dat er nog geen recensies zijn.
 
Goed, hierbij een recensie dan! "Sisters are doin' it for themselves" zongen de Eurythmics en Aretha Franklin al jaren geleden, en weet je, daar heb ik wel sympathie voor, zeker in de erotische sector. Niet dat ik niet ook met groot plezier naar andere feestjes ga, maar Amber Annabel en Kim proberen wat op te zetten, en dat vind ik mooi.

Zaterdagavond, omgeving Breda, op een rustig bedrijventerrein. Na even zoeken bleek het de deur te zijn waarop het plakaat "GB Training" hing, geintje van Amber Annabel. Op dit feestje waren Amber Annabel en Kim de hostesses (ze deden dus niet zelf mee), allebei feestelijk gekleed en in prima stemming. Op de grond een aantal matrassen, ook de bank mocht gebruikt worden, en zelfs de biljarttafel die bedekt was met een zeiltje. Handdoeken waren geregeld om te douchen, condooms, glijmiddel en afvalbakjes, aan alles was gedacht. Allerlei drankjes waren er, fruit, chips, chocolaatjes, verkrijgbaar bij een barretje, allemaal top.

Van de dames die zouden meefeesten was Nicolette er al, altijd leuk om haar weer te zien. En even later kwam ook Ruby binnen. En al snel besloten we te beginnen, en werd het een twee uur durend bef-, pijp- en neukfestijn. Ruby en Nicolette genoten er hoorbaar en zichtbaar van, dat is zo opwindend. En Amber Annabel en Kim deden dan wel niet mee, ze keken maar al te graag toe naar wat er op de matrassen gebeurde, en dan blijk ik van binnen toch gewoon een exhibitionistisch trekje te hebben en daar flink op te kikken. In twee uur (met tien minuutjes pauze) kwamen we allemaal helemaal aan onze trekken, en bleven we een beetje moe maar voldaan achter. En naast de seks is er ook gewoon de gezelligheid en de relaxte sfeer, eigenlijk gewoon een avondje onder vrienden (met benefits!). Zonder verder in details te gaan, de man-vrouw verhouding was uitstekend.

Om nog wat terug te komen op eerder opmerkingen in deze thread: deze feestjes zijn inderdaad niet de goedkoopste. Maar dan weet je ook dat de dames echt leuk zijn, en liefhebbers (tel hun echte orgasmes maar), en dat de inkomsten naar hen zelf gaan en naar niemand anders. Ze werken zonder sexjobs advertenties, maar met een eigen mailinglijst, dus ze mogen ook even uitvragen welk vlees ze in de kuip hebben als je je aanmeldt, veiligheid is belangrijk. En qua sfeer zijn het meer huiskamerfeestjes, dus intiemer. Ik ben fan, maar natuurlijk moet iedereen voor zichzelf uitmaken of hij het de prijs waard vindt. (En ik zeg eerlijk: grote feesten met veel meiden hebben ook wat!) Ik kijk uit naar de volgende femmelicious.
 
Ik kan alleen de woorden van sxjunkie onderschrijven; was ook bij het feestje afgelopen zaterdag en heb me prima geamuseerd!

De locatie is perfect voor GB's alleen inderdaad lastig te vinden, misschien volgende keer beter een groot neon licht met "GB" naast de deur ipv bordje... ;)
In ieder geval waren er zeven man op de affiche met Nicolette (girl next door) en (redhead) Ruby afgekomen. Veel bekende gezichten met zelfs een jarige job die zichzelf een prima verjaardagscadeau had gegeven en dan heb ik het niet over het zingen van een verjaardagsliedje door iedereen.....
Nadat Ruby was gearriveerd konden we aan de slag met de dames die er zelf ook goed zin in hadden zoals het hoort bij dit soort vrijetijdsbesteding.
Ik heb me eerst heerlijk laten pijpen door Nicolette om haar daarna lekker doggy te nemen met uitzicht op haar lekkere billen. Heel fijn om haar na een lange tijd weer eens in volle actie mee te mogen maken!
Uiteraard daarna ook Ruby met een bezoekje vereerd en meegedaan aan een heerlijke DP waarbij ook haar mondje werd gevuld; da's nog eens multi-tasken....

Behalve de sex-activiteiten is het ook een gezellig samenzijn, Amber Annabel en Kim hadden gezorgd voor voldoende handdoeken, hapjes en drankjes en als je je even aan de actie wilt onttrekken kan je gewoon een leuk gesprek met hen en de overige deelnemers hebben; kortom een prima sfeer.
En waar maak je mee dat de organisator er persoonlijk voor zorgt dat je kleine \ vriend na wat handenarbeid weer je grote / vriend wordt zodat je er weer tegenaan kunt?!?

Na twee uur minus een kleine pauze waren de mannen goed uitgeput en heb ik m'n zaadjes gedoneerd waar ze thuishoren: in Ruby's gulzige mond waar ze dankbaar in ontvangst werden genomen.
Voor mij mogen er meer van dit soort feestjes komen en ik hoop/verwacht ook dat de "Femmelicious"feestjes een blijvertje worden in GB-land. Op naar de lente met bijbehorende lentekriebels; mij gaan ze zeker vaker terugzien!!
 
Okay. niet om te bashen; 175 voor 2 uur met 2 dames is gewoon veel geld. Wellicht het "nieuwe normaal" (maar dat geldt ook voor de benzine om er naartoe te rijden..)
Natuurlijk met een Ruby en/of een Annabel die alle mogelijkheden aanbieden: helemaal top.
Tergelijkertijd kennen we ook de wat meer "terughoudender dames" (sorry dat ik het zeg: wat dikker, wat ouder, wat viezer van zaad, wat minder actief, wat sneller uitgeblust) De fotos zijn gepubliceerd, en komen allemaal bekend voor.
Een Ieder is natuurlijk een topfeest gegund, maar waar zit de meerwaarde?
 
Zoals gezegd, ieder moet zijn eigen afwegingen maken. Het is waar, de toegangsprijzen gaan overal omhoog en ik zou willen dat mijn inkomsten net zo snel zouden stijgen, maar helaas. Dus vaker keuzes maken tussen feestjes. Ik ken niet alle dames van femmelicious, maar de dames die ik wel ken kun je bepaald niet omschrijven als terughoudend of uitgeblust. Ik ben meestal zelf gesloopt. Maar weet je, ik heb gewoon wel sympathie voor het feit dat de vrouwen het hier zelf organiseren. Ondernemingsgeest en tegelijk ook zelf hun seksuele fantasieën uitleven, slim. Ik gun ze dat.
 
Femmelicious adverteert met een feest in Amsterdam op zaterdag 12 maart met o.a. Engelse Eva. Als dit de Engelse dame is die vroeger ook in de Bananas meedeed met de gangbangs van Frank, dan is zij een heerlijk affiche voor Femmelicious en zeg ik driewerf ja! Dit is een schatje en een echte liefhebster
 
Femmelicious adverteert met een feest in Amsterdam op zaterdag 12 maart met o.a. Engelse Eva. Als dit de Engelse dame is die vroeger ook in de Bananas meedeed met de gangbangs van Frank, dan is zij een heerlijk affiche voor Femmelicious en zeg ik driewerf ja! Dit is een schatje en een echte liefhebster
Dat moet haast wel. In de Femmelicious nieuwsbrief staat ook een link naar haar Twitter account (@evakinky). Daar spreekt ze goed Nederlands. Weet niet meer of ik destijds Nederlands of Engels met haar sprak. Is absoluut een toppertje.
 
Dat moet haast wel. In de Femmelicious nieuwsbrief staat ook een link naar haar Twitter account (@evakinky). Daar spreekt ze goed Nederlands. Weet niet meer of ik destijds Nederlands of Engels met haar sprak. Is absoluut een toppertje.
Eva spreekt goed Nederlands, maar haar heerlijke engelse tongval is zo kinky
Echt een topmeid, dacht eerlijk gezegd dat ze gestopt was met Gb's
Kon
schijnbaar toch niet zonder GB's
 
Laatst bewerkt:
Vanavond bij een gangbang geweest van deze nieuwe 'organisatie'
Bij aankomst bij Bart thuis (al bekend van andere intieme gangbang) werd ik ontvangen door amber Annabelle als hostess. Ik voelde me meteen op mijn gemak. Boven kennisgemaakt met de 2 aanwezige dames Anna Sophie en Charlotte Cloe.
Wow, wat een beauties. Stipt 19:30 ging de deur op slot en werd er begonnen. Terwijl sophie rustig aan begon was Charlotte al binnen 5 minuten al aan de gang haha. Maar dat haalde Sophie ruimschoots in gedurende de avond.
De dames hadden voldoende aandacht voor alle aanwezige mannen en de mannen waren {zoals mijn ervaring is van de mailinglijst van Bart en voorheen Erwin) heel respectvol naar de dames en ook naar de andere mannen. Geen haantjes gedrag en goed respect voor elkaar. Iedereen heeft super genoten en we zijn door Bart voorzien van een natje en een droogje, inclusief een heerlijke smoothie.
De bukkake op het eind maakte het echt af!!
Een super geile avond, super dames en gezellige sfeer.
Zeker een aanrader voor een volgende keer
 
Gisteravond was voor mij de eerste keer Femmelicious. Sterker nog; het was de eerste keer een huiskamer-bang. Wel wat ervaring in dit métier bij o.a. Ramontiek en de Duitse varianten van Zhuzha en IntimDream.

De locatie was top. Eenvoudig aan te rijden, en ruime parkeergelegenheid in de directe omgeving. Bij binnenkomst welkom geheten met drie zoenen door Amber Annabel en voorgesteld aan de hoofdrolspeelsters van de avond. Direct ook kennisgemaakt met de heren en een aantal herkende ik van andere GB's. Doordat het allemaal wat intiemer houdt iedereen rekening met elkaar. Een simpel knikje is soms voldoende ;-).

Amber Annabel was een uitstekende gastdame. Ze zorgt voor een stukje Brabantse gezelligheid. De hoogtepunten zaten in het tweede uur toen Charlotte even helemaal los kon gaan op de combinatie van een goed beurt en een wand vibrator en Sophie met haar voeten aan de touwen hing en de mannen haar beurteling op hoog tempo konden neuken en laten squirten.

Na twee uur de bukkake (volgens AA de snelste in haar loopbaan) en de pijp was leeg.

Top avondje!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan