Femmelicious

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoi mensen, misschien moet ik me er niet mee bemoeien, maar ik merk dat de aankondigingen me niet over de streep trekken. Komt vooral doordat je vooraf niet goed weet wat de mogelijkheden bij de dames zijn. Terecht/onterecht?
 
Omdat we een grote groep tegelijkertijd mailen moeten we gebruik maken van een mail server. Helaas heeft deze wel een polisie en kunnen we dus niet alle gewenste woorden gebruiken.
We zijn bezig een website te bouwen om via die weg alle informatie over de dames te kunnen geven.

Echter zijn we gewoon berijkbaar via de mail voor vragen.
 
Ik ben vandaag bij de gangbang geweest met Naomi en Angelita in Rotterdam, met Amber Annabel als host. Om te beginnen het oordeel: ik vond het erg geslaagd!

De organisatie was erg goed. De communicatie is duidelijk. De ontvangst door Amber Annabel was leuk, ik had haar nog niet eerder "live" gezien, leuke vrouw :giggle: Er stonden wat hapjes en drankjes klaar, precies wat je zou willen. Naast wat zoete/zoute snacks ook wat gezondere dingen als komkommer en fruit, goed bedacht.
Het was een kleine huiskamer setting, dat had ik nog niet eerder meegemaakt. Met 2 dames en 8 man werkt dat goed.
Het appartement was niet echt in beste staat, o.a. de douche liep niet goed door waardoor het een waterballet werd. Maargoed daar merk je verder tijdens de bang niets van.
De medebangers waren prima mannen. Gewoon geen rare dingen, en ook nog wat leuke gesprekken gehad.

Dan de actie. Tja de dames waren natuurlijk geweldig, zeker als je van booty houdt. Beiden met Colombiaanse roots. Zie de foto's in de infomail zou ik zeggen. Alle gebruikelijke regels waren van toepassing. Amber Annabel gaf een korte intro, waarbij een oplettende medebanger ook nog even vroeg of er no-go's zijn voor de dames. Blijkbaar is Naomi een keer gewond geraakt met vingeren (knip je nagels mannen..) dus dat kon niet. Met beide dames actie ondernomen, echter aangezien ik Naomi al eerder heb meegemaakt was ik meer op Angelita gericht. De eerste ronde kwam ik echter al na 10 minuten of iets dergelijks klaar :LOL: Dus toen een flinke tijd opgeladen voordat ik verder ging, maar dat was ook prima. Genoeg te zien, hapjes en te praten. Halverwege was er iets van 10 a 15 minuten pauze, alle mannen waren ook al even uitgeput leek het. Vervolgens was het de laatste driekwartier weer actie, waarbij ik dit keer wel lang kon doorgaan. Angelita kon dat erg waarderen gelet op de geluidjes en lichaamstaal :giggle: Vervolgens de traditionele afsluitende bukake. Dat was een flink opwindende rotzooi, beide dames zaten goed onder. Een aantal man was al naar huis overigens. Ik hield het inmiddels zo goed vol dat ik tijdens de bukake niet eens meer kon komen (lastig op commando, aan de opwindende dames lag het zeker niet!). Gelukkig vond Angelita het goed om het in missionaris af te maken, toen kwam ik wel snel.
Het hele evenement duurde twee uur en dat was prima. Nooit het idee gehad dat het te druk of rustig was, precies goed eigenlijk. Bij Ramontiek duurt het vaak drie uur, dus ik vroeg me af of het in twee uur wel goed te doen zou zijn met een verhouding van 4/5 man per dame. Maar dat ging dus helemaal prima, volgens mij is iedereen tevreden naar huis gegaan.

Oftewel, leuk dat er een nieuwe organisatie is die in een niche springt waar er nog plek is: kleine intieme bangs. Voor de grotere feesten moet je natuurlijk bij Ramontiek zijn. Kan prima naast elkaar bestaan lijkt me, leuk dat beide mogelijkheden er zijn.

PS: Ik vond het persoonlijk wel een nadeel dat binnen kon worden gerookt. Dan kan je thuis direct de kleding in de was doen en onder de douche met een beetje pech. Maar hier zullen anderen wellicht anders over denken.
 
Ben in maart bij twee femmelicious gangbangs geweest. 1 in breda en 1 in rotterdam. Ik vind het wel tof wat ze doen.
Super goed dat AA en Kim zelf iets zijn gaan organiseren. Als niet super ervaren GB bezoeker vind ik het leuke feestjes.
Niet te massaal maar ook niet dat je met maar twee of drie anderen in een huiskamer zit ergens. Er zijn precies genoeg bezoekers om t heel de tijd wel actief te houden zonder dat het dringen is. Ik vind dat best knap en zelf vind ik het ook gaaf om te zien als iedereen lekker bezig is.
Zowel de gastvrouwen als de artiesten als de bezoekers maken het een hele positieve en relaxte ervaring voor mij.

Breda was lekker met Charlotte Cloe die helemaal een rood hoofdje krijgt als ze lekker bezig is wat ik echt mega geil vindt.
En ruby weet eigenlijk altijd wel weer een lading uit me te toveren :) want tegen zo'n gemotiveerd iemand ga je geen nee kunnen zeggen man man.

Het thema van de GB gister in Rotterdam leek wel "billen" te zijn. Ik heb letterlijk twee uur naar de geile konten van de dames zitten kijken.
Fantastisch gewoon. Iedereen was goed gemotiveerd. Me eerst verschrikkelijk goed klaar laten pijpen, toen lekker geneukt en als laatste nog even bij de bukkake over Angelita heen mogen spuiten. En tussendoor vooral naar die konten kijken dus.
 
Ik ben vandaag bij de gangbang geweest met Naomi en Angelita in Rotterdam, met Amber Annabel als host. Om te beginnen het oordeel: ik vond het erg geslaagd!

De organisatie was erg goed. De communicatie is duidelijk. De ontvangst door Amber Annabel was leuk, ik had haar nog niet eerder "live" gezien, leuke vrouw :giggle: Er stonden wat hapjes en drankjes klaar, precies wat je zou willen. Naast wat zoete/zoute snacks ook wat gezondere dingen als komkommer en fruit, goed bedacht.
Het was een kleine huiskamer setting, dat had ik nog niet eerder meegemaakt. Met 2 dames en 8 man werkt dat goed.
Het appartement was niet echt in beste staat, o.a. de douche liep niet goed door waardoor het een waterballet werd. Maargoed daar merk je verder tijdens de bang niets van.
De medebangers waren prima mannen. Gewoon geen rare dingen, en ook nog wat leuke gesprekken gehad.

Dan de actie. Tja de dames waren natuurlijk geweldig, zeker als je van booty houdt. Beiden met Colombiaanse roots. Zie de foto's in de infomail zou ik zeggen. Alle gebruikelijke regels waren van toepassing. Amber Annabel gaf een korte intro, waarbij een oplettende medebanger ook nog even vroeg of er no-go's zijn voor de dames. Blijkbaar is Naomi een keer gewond geraakt met vingeren (knip je nagels mannen..) dus dat kon niet. Met beide dames actie ondernomen, echter aangezien ik Naomi al eerder heb meegemaakt was ik meer op Angelita gericht. De eerste ronde kwam ik echter al na 10 minuten of iets dergelijks klaar :LOL: Dus toen een flinke tijd opgeladen voordat ik verder ging, maar dat was ook prima. Genoeg te zien, hapjes en te praten. Halverwege was er iets van 10 a 15 minuten pauze, alle mannen waren ook al even uitgeput leek het. Vervolgens was het de laatste driekwartier weer actie, waarbij ik dit keer wel lang kon doorgaan. Angelita kon dat erg waarderen gelet op de geluidjes en lichaamstaal :giggle: Vervolgens de traditionele afsluitende bukake. Dat was een flink opwindende rotzooi, beide dames zaten goed onder. Een aantal man was al naar huis overigens. Ik hield het inmiddels zo goed vol dat ik tijdens de bukake niet eens meer kon komen (lastig op commando, aan de opwindende dames lag het zeker niet!). Gelukkig vond Angelita het goed om het in missionaris af te maken, toen kwam ik wel snel.
Het hele evenement duurde twee uur en dat was prima. Nooit het idee gehad dat het te druk of rustig was, precies goed eigenlijk. Bij Ramontiek duurt het vaak drie uur, dus ik vroeg me af of het in twee uur wel goed te doen zou zijn met een verhouding van 4/5 man per dame. Maar dat ging dus helemaal prima, volgens mij is iedereen tevreden naar huis gegaan.

Oftewel, leuk dat er een nieuwe organisatie is die in een niche springt waar er nog plek is: kleine intieme bangs. Voor de grotere feesten moet je natuurlijk bij Ramontiek zijn. Kan prima naast elkaar bestaan lijkt me, leuk dat beide mogelijkheden er zijn.

PS: Ik vond het persoonlijk wel een nadeel dat binnen kon worden gerookt. Dan kan je thuis direct de kleding in de was doen en onder de douche met een beetje pech. Maar hier zullen anderen wellicht anders over denken.
Wat roken betreft kan ik me er wel bij aansluiten. Als niet roker heb je er wel last van als je weer naar huis gaat. Alles stinkt naar de rook. Misschien idee om in de keuken te roken?
Verder alles super top geregeld!!
 
Wat roken betreft kan ik me er wel bij aansluiten. Als niet roker heb je er wel last van als je weer naar huis gaat. Alles stinkt naar de rook. Misschien idee om in de keuken te roken?
Verder alles super top geregeld!!

Vooral als je thuis iemand hebt die niet weet dat je ergens heen bent geweest kan ik me voorstellen dat het dan ook lastig uitleggen is waarom alles opeens naar sigaretten ruikt. Dat speelt bij mij niet. Maar ik heb eerder weleens iets vergelijkbaars meegemaakt met een dame die glitter douchegel had waardoor alles sparkly werd. Leuk bedacht maar niet praktisch in deze branche :p
 
Ook ik was afgelopen dinsdag deelgenoot van het feestje in Rotterdam met de twee latina dames. Communicatie door Amber vooraf was helder en duidelijk en aan de gestuurde berichtjes leek het op een werkafspraak. En dat het werken werd, kan ik bevestigen haha. Mooi op tijd aanwezig en genoeg parkeergelegenheid in de buurt dus kon zo binnen wandelen na eerst even laten weten dat ik er was want de bel was kapot. In het trappenhuis ontvangen door Amber, financiële zaken geregeld en door naar boven. Op de locatie was Kim ook aanwezig en vind het toch stiekem erg jammer dat zij zelf niet meer meedoet bij dit soort feestjes want wat zij kan….poeh…..
Vooraf even douchen en genoeg handdoeken voor iedereen. Ook stond er nieuwe fles mondwater klaar en deo dus iedereen kon fris aanschuiven.
Netjes op 1400u werden even kort de voorstelling van de dames gedaan en was ik diegene die even vroeg of er was No-go's waren want dat wil je voorkomen waardoor er mogelijk een vervelende situatie ontstaat.
De dames namen plaats op het matras in begonnen de aanwezigen lekker te pijpen en af te trekken. Ik kan het niet laten maar ik wil ook altijd eerst de dames even proeven…en dan beide gaatjes. Begonnen bij Angelita die die wel kon waarderen en mij vervolgens bij Naomi gevoegd. Na tijdje gelikt te hebben mijn paal aangeboden aan Naomi en er voortvarend mee aan de slag ging. Nu ben ik nogal gevoelig daar en als de druk erop staat dan is t snel klaar…ik probeerde t uit te stellen maar point of No return was snel bereikt en helaas kon ik t niet doneren over de mooie borsten van Naomi want was al beetje weggelopen in de hoop t nog uit te kunnen stellen maar helaas.
Even snel douchen (wel zo fris), wat bijkletsen met Amber en nadat ik weer op sterkte was gekomen mij lekker laten pijpen door Angelita. Ze moest ff loskomen maar ze vond t niet erg dat ik regelmatig goed doorduwde tot achter in het keeltje. Lekker wat slijm en kokhals geluidjes erbij….ik voelde me de koning te rijk zo haha. Wel altijd met respect naar Angelita toe want als zij stop zou zeggen, dan ook meteen stoppen want het moet voor beiden leuk blijven.
Condoom omgedaan en haar lekker geneukt…uiteraard doggy zodat die lekkere billen genoeg stoten kregen. Toen ik voelde dat ik ging komen, aangegeven dat ik over haar borsten wilde komen en ze ging er lekker voor zitten. Ik verbaasde mezelf over de hoeveelheid zaad want dacht dat na mijn eerdere orgasme er niet meer veel in zat maar viel alles mee.
Weer even opfrissen, wat kletsen met de rest en uiteindelijk met de overgebleven strijders en de dames bepaald dat we met een bukkake gingen eindigen.
Duurde even maar toch nog een derde lading eruit weten te persen wat per ongeluk bijna het oog van Angelita kwam en ook vlogen er wat druppels de haren in van haar…
Laatste keer douchen, kleren aan en iedereen bedankt en gedag gezegd.
Conclusie: geslaagde middag met leuke groep, geile dames en prima organisatie.
Als schema het toelaat, tot snel!
 
Na hier al een tijdje rond gekeken te hebben donderdag mijn eerste gangbang gehad in Breda.
Bij aankomst deed Amber Annabel de deur voor mij open en merkte al gelijk op dat ze mij nog niet kende!
Na opgefrist te hebben even met wat medebangers kennis gemaakt en toen gaf Kim het startschot en kon het feest beginnen.
Ik dacht ik kijk eerst even van de zijkant wat toe, maar dat had Amber Annabel opgemerkt en was het daar niet mee eens. Ik moest maar wat dichterbij komen staan want ondanks dat ze al met 3 mannen bezig was had ze nog wel een hand vrij om mijn lid wat op te warmen. En na de eerste pijpbeurt van Amber Annabel schoof ook Anna Sophie aan op de matras en die wilde ook wel wat aandacht van mannen en heb ik me dus maar opgeofferd en samen met een andere gast zijn we door haar gepijpt. Amber Annabel had inmiddels de eerste gasten al van hun zaad beroofd en het werd dus al iets rustiger rond haar. Een goed moment om haar maar eens goed door te neuken terwijl ze een andere gast aan het pijpen was. We waren met 11 mannen dus we konden regelmatig afwisselen om het vol te houden. Inmiddels was het rond Mila ook iets rustiger geworden en ook bij haar maar eens langs geweest voor een lekkere pijpbeurt terwijl zij ook door een andere gast geneukt werd. Achter mijn rug hoorde ik Amber Annabel flink kabaal maken want ze werd weer door 3 mannen tegelijk onder handen genomen en ze genoot daar duidelijk van. Toen er 2 mannen uitgeblust waren dus maar weer eens bij haar aangesloten. Ik was nu ook al een drie kwartier aan de gang en toen Amber Annabel mij dus weer stevig begon te pijpen kon ik het niet lang meer vol houden en beroofde zij mij ook van mijn eerste lading zaad. Inmiddels waren de eerste gasten al weer een beetje aangesterkt en gingen weer volop met de dames aan de gang. Ik was toe aan wat inwendige versterking en daar zorgde Kim als oplettende host prima voor. En toen weer door naar Anna Sophie die al een vaste plek op de matras gekregen had omdat ze al een aantal keren gesquirt had. En dat kan ze veel en vaak heb ik gemerkt, als je een beetje je best doet dan gaat ze al. Maar ze heeft meer talenten heb ik gemerkt want naast squirten en heerlijk pijpen kan ze met wat glijmiddel ook heerlijk aftrekken! En ja dan hoef je dus ook niet lang te wachten tot dat je de 2e lading kwijt bent. Het was me wel opgevallen dat Amber Annabel wel de beste conditie had van ons allemaal. Naast de gasten die regelmatig even bij moesten komen hadden Mila (haar hoofd was op een gegeven moment bijna een vuurtoren) en Anna Sophie ook regelmatig even een rust momentje nodig. Amber Annabel had af en toe alleen een momentje nodig om op te frissen en kwam dan vrij snel terug met de vraag wie kan ik nog verwennen? En spoedig melden al een paar gasten zich dan bij haar. Dus toen ze weer een oproep deed kon ik natuurlijk ook niet achter blijven en omdat ze haar hand en mond al vol had ben ik haar heerlijke poesje maar weer eens gaan verwennen. Toen ze al goed nat begon te worden maar plaats gemaakt voor 2 gasten die haar wel eens wouden sandwichen, Kim attendeerde er mij op dat er dan wel iets in haar mond moest want anders ging ze te veel lawaai maken. Ik had daar nog wel een lid voor dat ze gretig in haar mond nam. Inmiddels zag ik achter me dat Mila steunend tegen het biljart goed geneukt werd maar dat haar mondje nog leeg was. En aangezien zij nog geen zaad van mij geproefd had mij even tussen het biljart en Mila in geparkeerd. Nou die meid kan ook heerlijk pijpen en het duurde ook niet lang voordat zij mijn 3e lading zaad in ontvangst mocht nemen. Toen heb ik me maar opgefrist en aangekleed want de pijp was nu echt leeg. Maar ik was niet de enige want toen Amber Annabel de bukake aankondigde waren er nog maar een paar gasten die er nog iets uitgewrongen konden krijgen want de dames hadden heel de middag al goed hun best gedaan om zoveel mogelijk zaad uit die piemels te krijgen.
Een zeer geslaagde middag en als mijn agenda het toelaat komt daar zeker een vervolg aan.
 
Na hier al een tijdje rond gekeken te hebben donderdag mijn eerste gangbang gehad in Breda.
Bij aankomst deed Amber Annabel de deur voor mij open en merkte al gelijk op dat ze mij nog niet kende!
Na opgefrist te hebben even met wat medebangers kennis gemaakt en toen gaf Kim het startschot en kon het feest beginnen.
Ik dacht ik kijk eerst even van de zijkant wat toe, maar dat had Amber Annabel opgemerkt en was het daar niet mee eens. Ik moest maar wat dichterbij komen staan want ondanks dat ze al met 3 mannen bezig was had ze nog wel een hand vrij om mijn lid wat op te warmen. En na de eerste pijpbeurt van Amber Annabel schoof ook Anna Sophie aan op de matras en die wilde ook wel wat aandacht van mannen en heb ik me dus maar opgeofferd en samen met een andere gast zijn we door haar gepijpt. Amber Annabel had inmiddels de eerste gasten al van hun zaad beroofd en het werd dus al iets rustiger rond haar. Een goed moment om haar maar eens goed door te neuken terwijl ze een andere gast aan het pijpen was. We waren met 11 mannen dus we konden regelmatig afwisselen om het vol te houden. Inmiddels was het rond Mila ook iets rustiger geworden en ook bij haar maar eens langs geweest voor een lekkere pijpbeurt terwijl zij ook door een andere gast geneukt werd. Achter mijn rug hoorde ik Amber Annabel flink kabaal maken want ze werd weer door 3 mannen tegelijk onder handen genomen en ze genoot daar duidelijk van. Toen er 2 mannen uitgeblust waren dus maar weer eens bij haar aangesloten. Ik was nu ook al een drie kwartier aan de gang en toen Amber Annabel mij dus weer stevig begon te pijpen kon ik het niet lang meer vol houden en beroofde zij mij ook van mijn eerste lading zaad. Inmiddels waren de eerste gasten al weer een beetje aangesterkt en gingen weer volop met de dames aan de gang. Ik was toe aan wat inwendige versterking en daar zorgde Kim als oplettende host prima voor. En toen weer door naar Anna Sophie die al een vaste plek op de matras gekregen had omdat ze al een aantal keren gesquirt had. En dat kan ze veel en vaak heb ik gemerkt, als je een beetje je best doet dan gaat ze al. Maar ze heeft meer talenten heb ik gemerkt want naast squirten en heerlijk pijpen kan ze met wat glijmiddel ook heerlijk aftrekken! En ja dan hoef je dus ook niet lang te wachten tot dat je de 2e lading kwijt bent. Het was me wel opgevallen dat Amber Annabel wel de beste conditie had van ons allemaal. Naast de gasten die regelmatig even bij moesten komen hadden Mila (haar hoofd was op een gegeven moment bijna een vuurtoren) en Anna Sophie ook regelmatig even een rust momentje nodig. Amber Annabel had af en toe alleen een momentje nodig om op te frissen en kwam dan vrij snel terug met de vraag wie kan ik nog verwennen? En spoedig melden al een paar gasten zich dan bij haar. Dus toen ze weer een oproep deed kon ik natuurlijk ook niet achter blijven en omdat ze haar hand en mond al vol had ben ik haar heerlijke poesje maar weer eens gaan verwennen. Toen ze al goed nat begon te worden maar plaats gemaakt voor 2 gasten die haar wel eens wouden sandwichen, Kim attendeerde er mij op dat er dan wel iets in haar mond moest want anders ging ze te veel lawaai maken. Ik had daar nog wel een lid voor dat ze gretig in haar mond nam. Inmiddels zag ik achter me dat Mila steunend tegen het biljart goed geneukt werd maar dat haar mondje nog leeg was. En aangezien zij nog geen zaad van mij geproefd had mij even tussen het biljart en Mila in geparkeerd. Nou die meid kan ook heerlijk pijpen en het duurde ook niet lang voordat zij mijn 3e lading zaad in ontvangst mocht nemen. Toen heb ik me maar opgefrist en aangekleed want de pijp was nu echt leeg. Maar ik was niet de enige want toen Amber Annabel de bukake aankondigde waren er nog maar een paar gasten die er nog iets uitgewrongen konden krijgen want de dames hadden heel de middag al goed hun best gedaan om zoveel mogelijk zaad uit die piemels te krijgen.
Een zeer geslaagde middag en als mijn agenda het toelaat komt daar zeker een vervolg aan.
Klinkt als een feestje !!!
In mijn ogen ook een van de betere line-ups. Mis alleen Ruby nog. 😜
Voor de volgende waarbij dit de line-up is echt mijn agenda maar eens vrij maken.
 
Zo eenvoudig is dat niet, heb er zelf al een hele berichtenwisseling met Amber Annabel opzitten, maar ik wordt schijnbaar beschouwd als verdacht, aangezien ik op dit forum geen berichten geschreven heb...
Ik loop tegen exact hetzelfde aan. Aan de ene kant begrijp ik het ook wel, goed screenen houdt het voor hen leuk en gezellig. Maar aan de andere kant is het toch jammer.
 
Beter laat dan nooit…
Donderdag 31 was ik ook op het feestje in Breda. Ik arriveerde helaas wat later dus er was al volop actie. Alleraardigst ontvangst door gastvrouw Kim en relaxte sfeer om je op je gemak te stellen. (is niet allerdaags om een kantoortje met neukende mensen binnen te komen).
Wat een leuke meiden zijn Mila, en Anna Sophie en Amber Annabel zeg, en wat een gulzigheid en variatie bij het pijpen! Veel is hierboven al verder beschreven.
Ik was ook heel benieuwd naar @AmberAnnabel , want een eerder feestje eerder dit jaar ging helaas niet door. Dat overtrof alle verwachting en super lekker was het om met haar een DP te doen. Die blik van haar ook na afloop 😋.
Bij de afsluitende bukake een lading in haar mondje en op haar gezicht gedoneerd (sorry als het in je oog was) waarna ik er helaas al weer snel vandoor moest om richting het noorden te rijden. Top feestje, ik kom er zeker terug!
 
Laatst bewerkt:
Ik had me aangemeld voor het meest recente feestje, maar een paar uur voor het feest kreeg ik het bericht dat het was afgelast vanwege te weinig aanmeldingen. De dames hebben blijkbaar nog niet het klantenbestand dat nodig is om een feestjesprogramma te draaien, want dit is de tweede of derde keer deze maand. Als geïnteresseerde klant vind ik eerlijk gezegd dat er te weinig reuring is, dat er te weinig reclame wordt gemaakt, en dat er ook te weinig en te laat wordt gecommuniceerd. In stilte bouw je geen klantenbestand op.
In het bericht stond verder: "Komende tijd zullen jullie even wat minder van ons horen we zijn er druk mee bezig alles achter de schermen helemaal netjes te maken zo dat we hierna nog sterker door kunnen gaan". Ik reken dus maar niet te veel op mei. Maar ik denk wel: als je alleen achter de schermen blijft gaat het niet lukken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan