Femmelicious

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Luna Lush is hier toch gewoon de winnaar? Maakt 2 concurrenten onschadelijk, organiseert d'r eigen feestjes gewoon net over de Belgische grens en doet zelf vrolijk mee in Den Haag zondag jl (Casa Cherda, blonde Eva) Gewoon een heel slimme meid.
Grappig. Ze heeft daar nog werkelijk nooit op een (gepubliceerde) planning gestaan. Voordat de boel gecanceld werd. Niet onder Luna Lush, en niet onder Ariel.

het is wel een beetje een roeptoeter he? Of heeft ze nog andere aliassen?
Hi Henry, misschien moet je zoeken onder het Harry Potter alias 🤓🤌🏻👍🏻
 
Dag heren,
Aangezien mijn naam hier wel vaak genoemd wordt, even een persoonlijke reactie.
Ik heb de landelijke tv er niet bij gehaald, dit was allang gebeurd voordat ik werd gevraagd om medewerking.
Ook is er ergens een miscommunicatie ontstaan. Ik sta niet op de planning bij Femmelicious. Een mogelijke samenwerking stond op de planning.
Voor verdere vragen, wacht mijn statement van later vandaag af, of stuur gewoon even een priveberichtje. 80% van alle wilde verhalen over mij berusten niet op feiten.
Veel plezier op alle volgende feestjes, en hopelijk kan ik hier straks gewoon weer reviews terug lezen. Daar draait het hier immers om.
 
Hoorde gisteren van Luna ook dat Ramon niet degene was waarom showboat niet doorging, dat was showboat zelf die annuleerde, zo komen er natuurlijk ook wilde geruchten en ruzie's op Social media, ik ken jullie allemaal en hoop dat jullie vredig naast mekaar kan blijven organiseren en dat wij leuke feestjes kunnen blijven bezoeken 😌
Hi HoWalker, gaat dit om Luna of om LunaLush van wie je dit hoorde?? op dit forum roert alleen LunaLush zich - dit klinkt als mistaken identity
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan