Finland, Vaasa

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kareltriac

Newbie
15
20/11/21
24
Net terug van 5 weken Scandinavië waaronder 3 weken Finland. Via Google er al achter gekomen dat prostitutie in Finland niet verboden is! Alleen de tussenpersoon, lees pooier is strafbaar. Anders dan in Zweden gelukkig, waar je als klant strafbaar bent!!
Het speelt zich allemaal af in (thaise) massagesalons. Elke stad boven 10.000 inwoners heeft er wel eentje. Ik was in Vaasa, redelijk grote havenstad aan de Botnische golf. Ik tik Thai massage in op G-Maps en er komen er zo 7 tevoorschijn. Ze hebben geen websites, van dat Fins is overigens toch niks te volgen. Ik er eentje uitgezocht in de buurt van het station , beetje vervallen buurtje, zou zo NL kunnen zijn. De deur stond half open toen kwam ik in n sluisje met nog n deur en bel. Thais vrouwtje rond jaar of 40 liet me binnen. Do you speak English?? Yes yes zei ze maar dat viel toch tegen! Op n bordje stond massage half uur 40€ uur 60€. Aardige prijzen. Ik met haar naar redelijke kamer. Ik betaalde 50 euro. Die ging ze eerst wegbrengen. Ik uitkleden. Do you do extras?? Yes yes zei ze. Maar snapte er niks van. Ik maakte het gebaar dat ze haar jurkje uit moest trekken. Oké 50 euro extra! Trok haar jurkje uit, leuke kleine borsten met grote donkere tepels. Toen maar het gebaar voor aftrekken. Yes yes weer 50 euro!!!! Ik dacht meer wil ik eigenlijk niet uitgeven. Ik eerst op mijn buik, stevige massage. Niet echt erotisch. Na 10 minuten maar eens omgedraaid. Kwam ze op me zitten en ik kon lekker haar borsten pakken.
Ondertussen toch al wel n stijve gekregen. Op n gegeven moment stapt ze van het bed af en doet haar slipje ook uit. Ik dacht gaan we nu neuken?? Ze kwam boven me staan zodat ik haar kutje goed kon zien. Mooie bescheiden lipjes helemaal kaal. Kleine stevige billen maar ze is zelf ook maar 160Toen ik aan haar kutje wilde voelen trok ze terug. Ze pakte vervolgens n plastic bakje met wat rommeltjes erin. Haalde er olie uit en ging op mijn bovenbenen zitten en begon me heerlijk af te trekken. Één hand onder mijn ballen, vinger richting anus, andere hand om mijn pik. Toen ik klaar kwam begon ze er te giechelen en maakte het keurig schoon. Shower vroeg ze. Ik dacht ik ga wel in het hotel!!! Dus ik aankleden en weer naar buiten.
Dit was mijn eerste buitenlandse ervaring, viel me alles mee. 150 is niet weinig, maar ja, vakantie hè
Als ik nog eens in Finland kom zou ik het zo weer doen! Zweden durf ik het niet vanwege de wetgeving. In Denemarken is er volgens mij ook wel wat mogelijk alleen is dat land behoorlijk duur. Noorwegen heb ik geen ervaring mee
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan