Recensie Fiona, Diane’s Secret, Den Haag 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Robtopdrop

Stamgast
Forumpionier
470
03/07/21
393
17
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/DsApps/mobile/girl.php?name=FIONA&originUrl=girls.php#&ui-state=dialog
Totale kosten (in euro)
€80
Fiona bleef in m'n hoofd zitten door die mooie foto's, precies mijn smaak. Dus ik kon het niet laten en op het laatste moment uit m'n werk nog even gebeld naar DS. Ik had het niet verwacht maar ze was precies nog beschikbaar op de gewenste tijd.
Fiona is een mooie petite dame. Zit superstrak in haar vel. Mooi rond kontje. En spreekt goed Engels.
Op basis van haar foto's had ik haar iets anders ingeschat. Ze zegt dat het haar eigen foto's zijn, ik geloof dat wel. Haar gezicht is grover dan ik had gedacht, wel typisch Afrikaans (Kenia).
We hebben kort staand knuffelend kennis gemaakt. Daarna ging ze op bed zitten om te pijpen mc, ik nog staand. Daarna veel standjes gedaan, ze deed braaf wat ik vroeg, behalve wat lager gaan zitten bij het doggy. Ik doe meestal rustig aan, maar toch had ze wat pijn. Het valt ook niet mee zoveel mannen op lange dagen, zeker voor zo'n poppetje. Ik heb het haar daarom pijpend en trekkend laten afmaken. Trekken was wel wat gehaast omdat de tijd om was.
Zoenen was niet mogelijk. Wel gevingerd maar dat mocht niet te lang. Aan tepels sabbelen was geen probleem.
Ze blijft tot 22-9, daarna gaat ze terug naar Italië waar ze woont. Ze zei dat ze wel weer terugkomt.
Ik geef totaal 4 sterren als algemene beoordeling, mede door haar mooie lichaam, vriendelijkheid en gehoorzaamheid 😉

Bij vetrek ook nog even Chanel gedag gezegd. Haar schoonheid is nog steeds betoverend. Jammer dat ze geen GFE geeft.

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/DsApps/mobile/girl.php?name=FIONA&originUrl=girls.php#&ui-state=dialog
Totale kosten (in euro)
€80+€50 voor PZC
@Robtopdrop Kan vrijwel alle punten van de bovenstaande recensie beamen. (y) De foto's op de site van Dianes Secret tonen een ebony lolita; maar ik denk eerlijk gezegd niet dat die lolita in kwestie Fiona is. De dame op de foto vind ik meer een Caraïbisch/licht gemixt uiterlijk hebben. Het type ebony dat je vaak op de sprintnummers van atletiektournooien ziet zegmaar. Fiona heeft een meer Oost/CentraalAfrikaans uiterlijk met een iets donkerdere huidskleur en wat rondere gezichtstrekken. (Google image search maar eens op "young Ugandan woman"). Fiona is desalniettemin lekker strak, ERG fijn in de omgang, en ze heeft een mooi gevormde ronde kont. 😋 Tijdens de date had ik Fiona €50 bijbetaald voor PZC. Deze €50 was achteraf helaas niet echt de moeite waard. De inzet van Fiona was goedbedoeld, maar haar pijpskills konden niet tippen aan de pijpskills van de meer ervaren dames. De enige ECHTE minpunten zijn niet ter verwijten aan Fiona zelf. De smerige rooklucht in het gehele huis; en het gebrek aan privacy in de woonkamer zijn namelijk puur en alleen te verwijten aan Dianes Secret. Naast vieze rokerige kamers dient de "woonkamer" namelijk als gemeenschappelijke wachtkamer. Dat lijkt mij leuk tijdens piekmomenten.... :cautious:

Mijns inziens is dit Fiona haar bouw (maar dan qua gezicht 10 jaar jonger):
young-ugandan-woman-uganda-JH110W.jpgyoung-ugandan-woman-uganda-JH110X.jpg

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Link naar advertentie
Ik heb Fiona inmiddels twee keer bezocht, waarvan één keer vóór Robtopdrop (sorry Rob 😉🤪).

Fiona is een hele mooie Oostafrikaanse jonge dame met rond mooi gezicht en een geweldig strak lijfje met mooie ronde billen, heerlijke sabbeltietjes en mooi kutje.

Ze ziet er niet uit zoals op de foto (daar zie ik een lichtgetinte slanke den met slanke billen). Bovendien draagt ze nu lange braids/fijne dreadlocks in haar haar.

Maar het is absoluut het meisje voor el niño, zo'n typisch Oostafrikaanse meid.

En toch twijfelt el niño. Pijpskills zijn inderdaad niet echt 'wow'. Zeg maar dat de mimado eerder stijf wordt van het uitzicht van de mimado in en uit de heerlijke mond van haar, dan dat je er daadwerkelijk iets van voelt. Zoenen is ze ook niet echt fan van, dus dat is allemaal erg terughoudend.

Desalniettemin is haar lichaam lekker strak en is ze verder wel vriendelijk. Maar door de terughoudendheid ga je toch eerder naar een dame die wat enthousiaster is zeg maar in het gezellig samenzijn. Daarom even wat bedenktijd voor el niño. Er zijn zeker en vast mooiere en enthousiastere jongedames om te bezoeken 😉😉😉.

P.s. haar kleur ogen (groen volgens DS) komt van de neplenzen. Haar ogen zijn natuurlijk mooi donkerbruin.

Terug
Bovenaan Onderaan