WHEM FKK Saunaclub Venus

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

maffy_daffy

Wandelaar
32
05/09/22
5.367
1
Vandaag voor het eerst naar Venus geweest.
Ik kwam om half een aan toen stonden er al een paar auto's geparkeerd.
Binnen zaten een paar ijsberen op hun ijsshots.
De buiten gelegenheden waren gesloten binnen badje was koud sauna is wel lekker heet.
Vanaf twee uur kwamen de meeste dames binnen.
Het waren bijna allemaal lekkere slanke jonge meiden ik wist niet wat te kiezen.
Meiden ijsberen verhouding heel goed.

Mijn oog viel op Sophia kleine slanke meid met een strak kontje kleine tietjes.
Naar haar aangesproken te hebben mee naar een kamer.
Waar we een half uurtje hebben doorgebracht.
Ze kan goed pijpen (PSC) heb haar een beetje moeten afremmen anders zou ik wel heel snel klaar zijn.
Ze stelde voor come in mouth €50,- dat heb ik niet gedaan beetje prijzig.
Ze heeft een lekker klein poesje dat ik uitgebreid gelikt heb.
Toen ze op mijn zitten voor de daad, duurde het niet zo lang voor ik mijn kruid verschoten had.
Al met al een leuke tijd gehad.

Naar wat drinken en even in de sauna te hebben gezeten.

Zag ik Hana voorbij komen wauw wat een leuke meid is dat.
Ze heeft lange blonde haren lief onschuldig uiterlijk en een super strak lijf mooie borsten en een klein poesje
Ben naast haar gaan zitten heb haar aangesproken waar ze aanbood om naar een kamer te gaan.
Op de kamer aangekomen zei ze we maken er een uurtje van toch, daar kan ik geen nee tegen zeggen.
Na een beetje geknuffel en met haar lekkere borsten te hebben gespeeld.
Is ze met haar poesje boven op mijn gezicht gaan zitten zodat ik haar een lange tijd heb kunnen verwennen met mijn tong.
Daarna was ik aan de beurt ze ging lekker met haar borsten over mijn kleine jonge heen en daar na heeft ze mij lekker pijpt eerst zonder toen met waarna ze op mij ging zitten naar een paar minuten had ik mijn kruid verschoten.
Nog lekker blijven liggen nagenieten met Hana tegen mij aan beetje dollen, ze kan mooi zingen, nog een laatste kus op haar borsten gegeven en was het tijd om te gaan.
Al met al een fantastische tijd gehad met een heel groot herhaling gevaar.
Bericht wijzigen/verwijderenBericht bewerken Snel reageren op dit berichtReageren Met citaat reagerenMet citaat reageren Op meerdere berichten reageren
 

Bijlagen

  • ven_01.jpg
    ven_01.jpg
    205,1 KB · Weergaven: 34
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan