Recensie Fleur, Gent 4,73 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 30

Meubelstuk
Forumpionier
1.298
30/06/21
1.003
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.instituutrene.be/dames/12641/fleur
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Laatst bewerkt door een moderator:
En om te tonen dat Fleur inderdaad een topdame is , hier een copie van een van mijn laatste recensies op hookers .

Jup , vrijdag weer drie oranjes armer maar wat een ervaring rijker
Vriendelijke ontvangst door de gastvrouw, afrekenen , drankje aangeboden gekregen(krijgt iedereen wel denk ik, ik neem watertje want kom niet voor de drank) en leuke babbel gedaan met de gastvrouw. Ik ben altijd tijdig aanwezig waardoor hiervoor wel wat tijd is. Zeer toffe Madam . Ondertussen had Fleur zich klaar gemaakt , dus wij twee op naar de kamer. Na de eerste zoenen snel naar de hygiënische tussenstop en dan terug de kamer op. Normaal zal ik altijd eerst de dame verwennen , maar deze keer hebben we ons beiden op bed laten neervlijen , waarna we in elkaars armen hebben liggen kussen en tongen tot dat al de rest als vanzelf volgde. Fleur mij strelen , likken , fantastisch pzc, ondertussen ik haar clitje strelen en beffen dat het een lieve lust was. Na enige tijd zo gespeeld te hebben met elkaar , condoompje er rond en diverse standjes maar vooral een super doggy. man wat heeft die dame een heerlijk kontje en fantastische heupen .Als daar naar kijk en in m'n handen neem wordt ik nog altijd een stuk meer opgewonden. Als eindsprint met haar handjes afgewerkt(Fleur weet ondertussen al heel goed hoe ze dat bij mij best doet ) terwijl ik op m'n knieën voor haar zat. Gewoon top .Samen nog wat liggen nagenieten , douche nadien en aan de deur nog een lekkere kus van haar mogen ontvangen.

Bedankt Fleur . Hopelijk tot snel
 
En om te tonen dat Fleur inderdaad een topdame is , hier een copie van een van mijn laatste recensies op hookers .

Jup , vrijdag weer drie oranjes armer maar wat een ervaring rijker
Vriendelijke ontvangst door de gastvrouw, afrekenen , drankje aangeboden gekregen(krijgt iedereen wel denk ik, ik neem watertje want kom niet voor de drank) en leuke babbel gedaan met de gastvrouw. Ik ben altijd tijdig aanwezig waardoor hiervoor wel wat tijd is. Zeer toffe Madam . Ondertussen had Fleur zich klaar gemaakt , dus wij twee op naar de kamer. Na de eerste zoenen snel naar de hygiënische tussenstop en dan terug de kamer op. Normaal zal ik altijd eerst de dame verwennen , maar deze keer hebben we ons beiden op bed laten neervlijen , waarna we in elkaars armen hebben liggen kussen en tongen tot dat al de rest als vanzelf volgde. Fleur mij strelen , likken , fantastisch pzc, ondertussen ik haar clitje strelen en beffen dat het een lieve lust was. Na enige tijd zo gespeeld te hebben met elkaar , condoompje er rond en diverse standjes maar vooral een super doggy. man wat heeft die dame een heerlijk kontje en fantastische heupen .Als daar naar kijk en in m'n handen neem wordt ik nog altijd een stuk meer opgewonden. Als eindsprint met haar handjes afgewerkt(Fleur weet ondertussen al heel goed hoe ze dat bij mij best doet ) terwijl ik op m'n knieën voor haar zat. Gewoon top .Samen nog wat liggen nagenieten , douche nadien en aan de deur nog een lekkere kus van haar mogen ontvangen.

Bedankt Fleur . Hopelijk tot snel
Heeft iemand het juiste adres? Is dit nog steeds aan huisnr 230?
 
Ik had eigenlijk gepland om bij Chanel in Gent te gaan, maar daar heb ik geen reactie van gehoord.Dus een afspraak met Fleur gemaakt.
Ik had ze al eens bezocht, dus ze kende me nog.
Tongzoenen dik Ok, dan pijpen ,mijn God wat kan ze dat goed timen, stoppen voor dat je ontploft, efkens iets anders doen en dan terug beginnen, daar na naar een 69.
Condoom erover en dan in cowgirl rustig verder gedaan.
Daarna een leuk gesprek gehad.Dit is toch echt een leuke dame.

Ciao
PS kan deze recensie niet bij de eerdere recensie van Davy 1976 gezet worden ?
 
Gisteren na lange tijd nog eens deze heerlijke dame van het Huis René bezocht. Net zoals voorheen werd het terug een hele leuke ontmoeting.
Het uurtje werd vlot rond gemaakt, in allerlei lekkere standjes waarbij Fleur echt alles geeft. Vooral haar mondje en tong kan ze echt formidabel gebruiken om je maximaal te laten genieten.:p Met veel inzet en overgave heeft ze me daarna met haar handjes laten klaarkomen op haar mooie borsten.:sneaky: Zal mijn tijd in het vervolg beter moeten verdelen onder de topdames daar.:giggle::giggle:
Merci Fleur . Het was top.
Je bent al je voetjes/sterren meer dan waard.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Rood
Duur van bezoek
45 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben reeds een paar keer bij Fleur geweest en het is telkens een aangenaam weerzien. Fleur weet precies wat je verwacht en doet er ook alles aan de verwachting is te vullen.
 
Het was sarcasme… Ik versta dat een positieve review van iemand met 1 bericht twijfel opwekt maar we moeten ergens beginnen … Ik vind Fleur een topper. Punt.
 
Het was sarcasme… Ik versta dat een positieve review van iemand met 1 bericht twijfel opwekt maar we moeten ergens beginnen … Ik vind Fleur een topper. Punt.
Ik had em wel door hoor. Niet mee zitten. Best dat er nu en dan een nieuwe wandelaar iets post over Fleur. Is bevestiging van de reeds bestaande recensies. Fleur is inderdaad een toppertje en enkel zij die er geweest zijn kunnen dat beamen. Blijf vooral posten.Plukken we allemaal de vruchten van.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
170
Ook reeds een paar keer afgesproken met Fleur. Is een echte topper een vrouw om met respect te behandelen is een parel!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een tijdje geleden langs geweest bij Fleur.
Zij (en Yentel ook trouwens) behoren tot de beste ervaringen ooit voor mij.
Ik kan het moeilijk verwoorden, maar gewoon top. Alleen maar hoe ze voor je op de trap lopen *rrrrr*

Juist de badkamer zou eens een opfrisbeurt mogen krijgen, want ik had bekan de knop in mijn handen :)
 
Een tijdje geleden langs geweest bij Fleur.
Zij (en Yentel ook trouwens) behoren tot de beste ervaringen ooit voor mij.
Ik kan het moeilijk verwoorden, maar gewoon top. Alleen maar hoe ze voor je op de trap lopen *rrrrr*
Het zijn één voor één toppers daar en inderdaad , in hun mooie lingerie voor je uit de trap op,??? Als je van een mooie kont kan genieten wil je terstond daar al beginnen aan de actie.
Heb deze week ook nog afspraakje met Fleur geboekt. Krijg er nu al zin in.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voor diegene die graag lezen…. Ik schrijf nogal graag uitgebreid …. Veel leesplezier!
Daarnet bij Fleur geweest nadat ik de positieve recensies had gelezen.
Ik moet eerlijk bekennen , dit was de eerste keer maar zal zeker niet de laatste keer geweest zijn. Dit is de eerste keer dat ik vast overtuigd ben dat ik nog terug zal gaan en geloof me ik heb dat bij niet veel dames.
Toegekomen een drankje aangeboden en na een paar minuten kwam Fleur me halen.
Wij naar boven en ik dacht bij mezelf:" dit is een dame die me lichamelijk kan bekoren."
Zowel haar lijf als haar mooi gezichtje spreken me aan.
Eens op de kamer beginnen met lekker tongzoenen met het aftasten van de mooie rondingen bij haar en zij dat ook al bepaalde handelingen deed waardoor ik al behoorlijk opgewonden raakte.
Volgende stap was het wasje in de badkamer en terug vlug naar de kamer.
Ik duwde haar voorzichtig op bed en ging naast haar liggen om nog wat te tongen en te strelen.
Een beetje daarna dwaalde ik naar beneden om haar klitje te gaan verwennen.
Na een paar minuten beffen schokte haar buik en kreunde ze waarna er een eerste orgasme kwam , niet intens maar toch klaar gekomen.
Ik dacht bij mezelf ik wil ze toch heviger zien… en begon aan ronde twee.
Terug opbouwen met mijn tong en vingers en ze begon weldra al meer te kreunen en te kronkelen. Nog wat verder gedaan tot ze plots luidkeels een kreet slaakte en haar lichaam heen en weer ging, dit was waar ik naartoe wou gaan, haha.
Ze gebood me op mijn rug te gaan liggen want ze wou mij eens goed verwennen en ja hoor , wat ik al gelezen had werd bevestigd, ooooh wat kan ze zalig pijpen.
Ik kreeg zo zin om haar te neuken en vlug nam ze een condoom en begon ze on top op me te rijden. Afwisselend met haar heupen liet ze hem diep dan weer ondiep , zachtjes dan weer wilder liet ze zich gaan.
Ik werd geil maar kon mijn zaadlozing nog sparen.
Ik vroeg haar te stoppen en ik ging voor doggy, eerst zachte penetratie en opbouwend naar de wildere versie waarbij haar dijen een lekker geklets maakte toen ik haar neukte. Al snel kon ik me niet meer houden en kwam lekker klaar.
Poepmutsje af en ze stelde voor om een massage….ze begon me te zoenen en vaan massage was geen sprake want weldra lag ze terug te zuigen en wou ik snel terug mijn lul in haar kutje stoppen.
Ze greep naar een condoom schoof hem op zijn plaats en spreidde haar benen.
In missionaris met haar benen wijd open pompte ik en ze genoot er zichtbaar enorm van.
Terwijl ze keek hoe mijn lul in en uit haar poesje ging begon ze plots met haar vingers aan haar klitje te spelen , man ik werd daar zo geil van.
Plots begonnen de kreuntjes luider te worden en schreeuwde ze een tweede keer waarbij ze tegelijkertijd helemaal rood werd, tegelijkertijd kwam ik ook omdat ik knettergek werd van haar enthousiasme.
Daarna vroeg ze terug : "een massage?"
Ik zei nu wel maar pas op dat je weer niet begint want anders …. Haha…
Daarna nog wat gebabbeld, douche genomen en afscheid gepakt.
Een zeer intens uurtje maar wat heb ik genoten.
Zij drie keer en ik twee keer dan ben ik altijd tevreden en heb ik zoiets van … je bent het nog niet verleerd, haha
Ga ik terug ? Zeker en vast ! Voor mij was dit DE dvp met gfe ervaring.
Doei !
 
Terug
Bovenaan Onderaan