WHEM Fleur (Jesslin), Almelo

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
wat voor type look heeft ze als ik vragen mag voorbeeld op welke beroemdheid lijkt ze, heeft ze een knap gezicht?en wat zijn haar prijzen?Bij voorbaat dank!
 
ben laast bij haar in de salon geweest hele nette meid is inderdaad wat klein maar heb echt een geweldig uur met haar gehad en ze was de prijs zeker waard
 
Laatst bewerkt:
Herkende haar als sofie. Ook wel achter de ramen gestaan in Doetinchem, den haag en rdk. Leuk koppie. Biedt niet meer de kinky opties zoals toen volgens mij. Staan niet meer in dr advertentie
 
Waar is Jesslin werkzaam , hoe kan Ik haar bereiken ? Heb in het verleden wel contact gehad maar is door omstandigheden verwaterd , was werkzaam in doetinchem , den Haag en RDK , Nickname Sofie , Vanessa , Jesslin , Fleur
 
Laatst bewerkt:
Ik heb haar deze week bezocht. Ze is een leuk uitziende dame. Kleed zich goed en qua uiterlijk een voldoende. Ze pijpt zonder condoom, maar voor mij zit er geen herhalingsgevaar in.

Ik vond haar veel te slow. Zoals op kinky aangegeven tongt ze niet echt, je mag alleen heel rustig aan haar tepels en kutje zitten. Dus als je goed wil doorstoten en of gepassioneerd zoenen zit je niet aan het goed adres.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan