WHEM Floor, Amersfoort

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb haar nooit bezocht, maar kan mij herinneren dat deze dame al geruime tijd actief is in de Regio Utrecht.
De meeste ervaringen welke ik mij kan herinneren, waren niet bepaald positief. Vandaar er nooit geweest.
 
Ik kan het verhaal van HuggyBear geheel onderschrijven, zelf nooit geweest daar de recensies belabberd waren met steekwoorden als initiatiefloos en oude foto's.
Heb haar derhalve van mijn lijstje potentiële dames geschrapt.
 
Ik heb haar nooit bezocht, maar kan mij herinneren dat deze dame al geruime tijd actief is in de Regio Utrecht.
De meeste ervaringen welke ik mij kan herinneren, waren niet bepaald positief. Vandaar er nooit geweest.
Dank je HuggyBear, dat helpt!!
Ik kan het verhaal van HuggyBear geheel onderschrijven, zelf nooit geweest daar de recensies belabberd waren met steekwoorden als initiatiefloos en oude foto's.
Heb haar derhalve van mijn lijstje potentiële dames geschrapt.
@Phtncs dank je wel, duidelijk en ook van mijn lijstje gehaald! Nog goede tips in dezelfde regio?
 
@Gd2you De spoeling is op dit moment helaas wat dun in de regio Amersfoort daar er op enkele adressen niet meer ontvangen wordt. Ik denk aan: Julia, Milla, Candy, Daniella en Vlada. Een deel is gestopt en anderen hebben geen ontvangstadres meer in de regio en zijn derhalve uitgeweken naar Utrecht, Almere of zelfs Amstelveen.
 
@Gd2you De spoeling is op dit moment helaas wat dun in de regio Amersfoort daar er op enkele adressen niet meer ontvangen wordt. Ik denk aan: Julia, Milla, Candy, Daniella en Vlada. Een deel is gestopt en anderen hebben geen ontvangstadres meer in de regio en zijn derhalve uitgeweken naar Utrecht, Almere of zelfs Amstelveen.
@Phtncs dank je, ik blijf rondkijken en mocht ik iets moois en lekkers tegenkomen laat ik het weten!
 
@reeskees, citygirl dus, ik ga kijken dank je! Ziet er naar uit dat jij al een aantal dames aldaar bezocht hebt! Ik ben meestal van lekker petite met een paar lekkere borsten erop en natuurlijk de nodige kwaliteiten ? wie van de dames hierboven is wat dat betreft de beste match? Kun je dat delen?
 
Dame ontvimg ook in Apeldoorn.
Toen ben ik er niet aan toe gekomen. Fotoos zijn inderdaad toen ook gebruikt.....

Zijn er hier nog wandelaars die ervaring hebben?

Of tips voor tussen Apeldoorn en Amersfoort
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan