Recensie Floortje Bergen op Zoom 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Beginner

Newbie
7
28/10/21
1
1
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
50+
Haarkleur
Anders
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/de-meest-sexy-massage-die-je-niet-meer-vergeet-_7259040
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Kleine gezette dame van 52 jaar niet lelijk maar zeker niet aantrekkelijk. Nogal een kletskous, moet je van houden. Matige massage die ik niet heb ervaren als de massage waar ze mee adverteerd, de meest sexy massage die je niet vergeet. Dat laatste deed ik heel snel. Beetje verkeken op deze dame maar had het gevoel mijn moeder in de kamer te hebben. Je kunt er van houden een echte moeke zeg maar. Ze zal ongetwijfeld haar best doen maar voor mij niet geslaagd.
 
In de advertentie staat Bergen op Zoom maar in werkelijkheid daar 20 minuten vandaan. Ik denk ivm privacy zal ik dat gehucht ook niet vermelden. Heb even geen link misschien advertentie momenteel offline ofzo.
 
Er is al een topic van Floortje onder 'wie heeft ervaring met'. Daar ook eerder reaktie gedeeld.
De advertentie is altijd 'opgeleukt' en ze is voller/steviger dan op de foto's.
Desalniettemin was ik tevreden met de massage en neemt ze ook voldoende tijd voor de voorkant. Dat kon ik bij Samantha niet zeggen die destijds op hetzelfde adres masseerde.
Floortje is warmer en gezelliger, Samantha duidelijk afstandelijker en zakelijk.
 
Ik was zeer recent nog bij Floortje. Contact verloopt vlot via WhatsApp. Voor het huisnummer bij aankomst even bellen.
Floortje is n aardige dame, no-nonsens en communicatief. Is inderdaad wat forser dan op de foto maar ik hou daar wel van.
Eenmaal boven is het warm en schoon.
Massage voor en achter is aardig maar zeker niet erotisch. Body to body gaat wat moeizaam en dan alleen met haar borsten. Niet met billen of pussy.
Ik kon haar borsten en billen zonder probleem aanraken. Tussen de benen niet!
Tegen het eind werkt ze naar het hoogte punt, was niet verkeerd maar ik had toch het gevoel dat ze me niet goed aanvoelde! Kortom, niet heel slecht maar ook niet "wauw dat was n geweldige massage". Herhalingsgevaar: wie weet!!!!
 
Ik ben ook een paar keer bij Floortje geweest. Vond het een leuke vrouw en lekkere ervaringen. Helaas momenteel niet bereikbaar. Advertentie en Whatsapp zijn weg en telefoonnummer krijg ik al geruime tijd gelijk voice-mail. Hopelijk is ze niet permanent gestopt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan