Recensie Flor, Den Haag 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dodger73

Vaste klant
Forumpionier
102
08/07/21
58
5
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/593076-flor
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik ben op de positieve reviews van Kinky en de WhatsApp profielfoto afgegaan.
Helaas!!!!!
De dame is heel veel dikker dan de dame op de foto's van Kinky.

Gewoonweg waardeloos!!!
Dame doet een condoom op mijn niet stijve.
Squirt niet! en daar kwam ik dus voor....
Even pijpen,deed ze redelijk...
Daarna intiem, dot glijmiddel erop en gaan..

Mezelf zo snel mogelijk klaar gereden..
Alleen maar natte doekjes en keukenrol om schoon te maken..
Half uur betaald , nog geen kwartier tussen aan en uitkleden
The worst date in years!!!
 
Laatst bewerkt:
Jammer om te lezen van je ervaring. Over het algemeen zijn Latinas veelal nep en bij sommige betwijfel ik zelfs of het eerder een man is geweest.
Ik ben laatst bij Chanty geweest. Leuke en lieve dame en vond het top met haar.
 
Ik ga nooit meer bij venezolanas naar binnen... Mooie vrouwen maar de rest is kut.
Ik heb maar een keer een eerlijke venezolana meegemaakt en dat was op mijn werk, die mocht ik niet neuken...
Ze staan ook onder de latinas bekend als leugenaars.
 
Ik ga nooit meer bij venezolanas naar binnen... Mooie vrouwen maar de rest is kut.
Ik heb maar een keer een eerlijke venezolana meegemaakt en dat was op mijn werk, die mocht ik niet neuken...
Ze staan ook onder de latinas bekend als leugenaars.
Ik kom ook niet meer bij latinas, of je treft een hele andere aan of ze doen niet wat ze belooft hebben.
 
Bij Latina`s twijfel ik ook heel vaak, alhoewel af en toe wel een fatsoenlijke Braziliaanse tussen kan zitten, Dominicaanse doe ik absoluut niet en twijfel buiten de Latina`s ook met Roemeense... Een Bulgaarse en Marokkaanse sluit ik ook uit( meestal baggerservice of onfris).

Recensies op Kinky schrijf ik ook niet meer, zodra je iets negatiefs hebt staan word het afgekeurd zonder redenen (blijft toch inkomsten voor ze)
Meeste positieve recensies schrijven de vriendinnen en dames zelf.
 
Ik ga nooit meer bij venezolanas naar binnen... Mooie vrouwen maar de rest is kut.
Ik heb maar een keer een eerlijke venezolana meegemaakt en dat was op mijn werk, die mocht ik niet neuken...
Ze staan ook onder de latinas bekend als leugenaars.
Dat kan, ik ben ook erg huiverig met Latinas. Een dominicana is al bij naam al uitgesloten. Maar ik had laatst een date met Chanty en dat was leuk. Ze deed echt haar best. Engels sprak ze niet, maar ik kan met mijn Spaans goed verstaanbaar maken.

@Ronnywest Braziliaanse zijn idd de beste en de leukste.
Je kan wel uit een review van Kinky halen of het een echte of niet. Ik heb ook weleens een matige review geschreven. Die bleef er op staan.

@HaagscheHopje valt over te zeggen, en weer niet. Deze forum is wel veel eerder betrouwbaar dan Kinky, maar om te zeggen dat alles onbetrouwbaar is ben ik het niet mee eens.
 
Dat kan, ik ben ook erg huiverig met Latinas. Een dominicana is al bij naam al uitgesloten. Maar ik had laatst een date met Chanty en dat was leuk. Ze deed echt haar best. Engels sprak ze niet, maar ik kan met mijn Spaans goed verstaanbaar maken.

@Ronnywest Braziliaanse zijn idd de beste en de leukste.
Je kan wel uit een review van Kinky halen of het een echte of niet. Ik heb ook weleens een matige review geschreven. Die bleef er op staan.

@HaagscheHopje valt over te zeggen, en weer niet. Deze forum is wel veel eerder betrouwbaar dan Kinky, maar om te zeggen dat alles onbetrouwbaar is ben ik het niet mee eens.
Deze?.... https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/9632313-chanty#overview



Ik ben juist dol op dominicanas al mijn vast vriendinnetjes zijn Dominicaans, en een Braziliaanse
 
Dat kan, ik ben ook erg huiverig met Latinas. Een dominicana is al bij naam al uitgesloten. Maar ik had laatst een date met Chanty en dat was leuk. Ze deed echt haar best. Engels sprak ze niet, maar ik kan met mijn Spaans goed verstaanbaar maken.

@Ronnywest Braziliaanse zijn idd de beste en de leukste.
Je kan wel uit een review van Kinky halen of het een echte of niet. Ik heb ook weleens een matige review geschreven. Die bleef er op staan.

@HaagscheHopje valt over te zeggen, en weer niet. Deze forum is wel veel eerder betrouwbaar dan Kinky, maar om te zeggen dat alles onbetrouwbaar is ben ik het niet mee eens.
Ik heb dus geen problemen bij latina's en mijn all time favorite is Melissa (Dominicaanse) van DS en nu Salon261 :p

Over smaak valt niet te twisten en iedere zijn ding uiteraard. Maar denk dat je van alle rassen slechte en goeie er tussen hebt zitten.

Wat me van dit forum opvalt ten opzichte van de andere is dat mensen hier heel stellig zijn, denk aan uitspraken als nzc enz. Van sommige trek ik hun bezoekjes/ervaringen in twijfel btw. Dat dit soort forums beter zijn qua ervaringen dan kinky heb je niet heel veel voor nodig ;)

PS: En de strijd hier soms tussen bezoekers kan ook wel wat minder.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan