WHEM Florentina, Amsterdam, privéontvangst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

groentje1970

Stamgast
Forumpionier
947
30/06/21
1.290
18
Ergens kan ik mij herinneren dat er op Hookers een draadje was van haar. Ik kan het niet meer vinden.

Wie kan mij wat over deze aantrekkelijke Dame vertellen?

 
Ik ben er geweest maar omgedraaid, was in augustus 2021. Ze ontving destijds in Amsterdam waarbij parkeren in een P+R het handigst was, en dan 5 minuten wandelen. Deed open in een soort van pyjama en het half uur kon niet meer, enkel vlug. Kwam zeer ongeinteresseerd over, ben omgedraaid. Ik zou haar niet aanraden.
 
Deze dame raad ik echt af. Doet idd de deur in soort van pyjama open. Je kan niet naar de badkamer omdat der hond daar zit.
En de service is echt belabberd, enige voordeel is dat het een hele mooie dame is.

Als de tijd naar haar mening op is staat ze op en kleed zich aan, zonder ook maar iets te zeggen. Ben er toen naartoe gegaan omdat ze het voor 130 euro aanbood maar dat is ook alweer gestegen naar 150 of 160.
 
Ik kan me een paar reviews op hookers herinneren dat een klant haar vroeg of hij gebruik mocht maken van de wc waarop zij weigerde. En een ander zei weer dat ze te zakelijk en arrogant was. Daarom heb ik haar zelf ook niet bezocht beetje negatief allemaal.
 
Ben er laatst geweest, komt hier even uit Amsterdam, niet supergeil; Ontvangt in een onesie en erg koud en superkrap zowel haar ontvangst plek als haar poes, heb hem uit beleefdheid maar niet helemaal ingestoken. Geen herhaling voor mij.
 
Florentina is volgens mij een Russische die zich voordoet als half Japans half Griekse.
Ze gaf me een onvolledige adres en laat me helemaal naar Amsterdam komen voor niets. Heb haar geappt dat ze netje kon afbellen en dat ze een faker is. Dagen later videobelt ze me in de middernacht met de melding dat ze me mist en een nieuwe afspraak moet maken.
Met weer hetzelfde onvolledige adres en locatie live en vervolgens onbereikbaar.
Toen had ik het helemaal gehad met deze meid. Heb berichten achtergelaten dat ze fake is, etc. Volgende dag heeft ze mijn berichten gelezen en mij geblokkeerd.
 
Florentina is volgens mij een Russische die zich voordoet als half Japans half Griekse.
Ze gaf me een onvolledige adres en laat me helemaal naar Amsterdam komen voor niets. Heb haar geappt dat ze netje kon afbellen en dat ze een faker is. Dagen later videobelt ze me in de middernacht met de melding dat ze me mist en een nieuwe afspraak moet maken.
Met weer hetzelfde onvolledige adres en locatie live en vervolgens onbereikbaar.
Toen had ik het helemaal gehad met deze meid. Heb berichten achtergelaten dat ze fake is, etc. Volgende dag heeft ze mijn berichten gelezen en mij geblokkeerd.
 
Ik heb Florentina begin van dit jaar bezocht en heb er van genoten. Haar engels is nogal matig, dus een gesprek voeren viel niet mee. Maar ze heeft een heerlijke pzc gegeven en ik kon haar fijn beffen. Je mag niet aan haar borsten zitten, blijkbaar is de borstvergroting niet zo goed uitgepakt. Uiteindelijk lekker gekomen in doggy.
Was toen nog 150 EUR voor een uur.
 
Heb Florentina in Amsterdam bezocht, de foto's kloppen wel echter ze adverteerder met GFE, anaal en beide doet ze nauwelijks. Anaal is zo goed als niet mogelijk, ben normaal geschapen maar ik mocht enkel een klein deel in haar kont stoppen en na 2 minuten mocht het niet meer. Dat noem ik geen anaal neuken en dan 50 ervoor vragen.
Ze kan redelijk pijpen en neuken is okay.
Al met al voor mij geen herhaling.


Overigens bij KINKY.NL had ik ook een review geschreven en werd verwijderd omdat ze niet blijf was dat ik de waarheid had geschreven.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan