Recensie Flory, Antwerpen, Schippersstraat 47/3 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

jeancul

Stamgast
Forumpionier
541
03/07/21
939
39
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dit was tot heden m'n kortste wandeling in deze unieke straat, ik was net de Schippersstraat ingedraaid en zag daar een beeldig mooie dame in rode lingerie met een prachtige glimlach en een welgevulde bh. Zonder aarzelen direct bij haar binnengestapt.
Achter haar gordijntje pakte ze mij direct goed vast en kreeg ik drie lekkere kusjes en voelde haar imposante boezem al op m'n borstkas gedrukt.
Enkele min. later zat ik op haar bed en mocht ik raden of haar borsten echt waren of opgevuld.
Daar heb ik alle tijd voor genomen en ondertussen had Flory m'n staaf al in de hand om deze al op sterkte te brengen. Dergelijke kleine momenten zijn toch altijd heerlijk en geil om mee te maken.
5 min. daarvoor had ik deze meid nog nooit gezien en hup, enkele min. later heeft ze m'n staaf al in de hand en haar magnifieke borsten in m'n gezicht geduwd. Als eerste kennismaking, is dit toch wel bijzonder leuk.
Maar ja, dat is de magie van deze straat natuurlijk...
En wat er verder in haar kamer gebeurde was echt dolle en geile pret!
Het was haar eerste werkdag hier in het skw, maar ik weet niet waar ze deze stiel heeft geleerd, maar godverdomme, deze meid weet hoe ze een man naar een hoogtepunt kan brengen.
Pijpen en het masseren van de ballen was formidabel, on top, ging Flory volledig los en met het zicht op die absolute prachtige toeters... gewoon, heerlijk!
En van het vingeren kon Flory absoluut genieten en moedigde mij aan om niet te stoppen.
Maar aan alle plezier komt er een einde, ik kon het langer niet meer houden ....
Na dit unieke gebeuren, terug drie kusjes gekregen en de vraag dat ik haar terug zou bezoeken....
maar ze wist het antwoord al....kan ook niet anders.... dit was veel te leuk om maar eenmalig mee te maken...
 
@jeancul is het mogelijk dat deze Flory op SS 45 werkt ipv 47. Daar zag ik een dame die redelijk aan je beschrijving voldoet. Heeft een paar grote tattoos op haar bovenarm oa. SS 47/3 was vanmiddag ook weer leeg.
 
@jeancul is het mogelijk dat deze Flory op SS 45 werkt ipv 47. Daar zag ik een dame die redelijk aan je beschrijving voldoet. Heeft een paar grote tattoos op haar bovenarm oa. SS 47/3 was vanmiddag ook weer leeg.
Het zou zeker kunnen...
Sowieso ga ik binnen enkele dagen terug, zal haar dan eens vragen als ze al een vaste kamer heeft.
Maar als je er toch was, had je het haar direct kunnen vragen, supersympathieke dame;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vandaag met maria gepraat en zij bevestigt dat het flory was
Maar zij was alleen die dag aanwezig de rest van de week niet meer
EN dat flory terug kom wist ze niet aangezien zij geen vriendinnen niet meer zijn
Hiermee kan alle discussie stoppen, en is ook mijn vraag aan Jeancul beantwoord. En heeft de moderator dus weer eens een voorbarige en verkeerde conclusie getrokken.
 
Er is een lid dat beweert Flory te zijn. Die mag vanaf nu zelf gaan bevestigen dat ze niet deze Flory is. Want ik ben er wel een beetje klaar mee.
 
Er hebben er inmiddels 2 beweerd dat het om de Flory van vroeger gaat. Eén heeft haar zelf gezien, en één weet het van Maria die vroeger met Flory bevriend was. Het blijft wel raar dat ze maar één dag aanwezig geweest lijkt te zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan