Recensie Flow, Golden Sun, Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Otto

Newbie
5
03/12/21
4
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://goldensunprive.nl/nieuw-flow-36/
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bij Golden Sun in Roterdam mag ik mij onderhand wel vaste klant noemen, dat komt vooral door Cindy, een fantastische vrouw die mij geregeld geweldig goeie SM behandelingen geeft. Maar Cindy heeft op woensdag haar vrije dag...

Dus gekozen voor Flow, een super slanke Poolse dame, en werkelijk alles aan haar is slank, heel prettig. Een fantastisch lichaam met kleine borstjes. Een goedlachse en intelligente vrouw, met goed gevoel voor humor. Een leuk gesprek gaat als vanzelf. Het best in het Engels.
Gevraagd of zij mij een SM behandeling wil geven, nou ze ging meteen aan de slag! Kort badderen in de badkuip, wel zo fris voor iedereen. Even aftasten wat ik wilde en wat ik kan hebben. Het ging er meten stevig van langs. Niet alleen met handen en nagels, maar ook met bijten in tepels, oorlellen en lippen. Vooral stevig in onder- en bovenlip happen, nog niet eerder meegemaakt, tegelijk heel sexy en lekker pijnlijk.
Op een geven moment was het tijd om op bed te gaan liggen om daar de pijniging af te maken. Fijn als je kunt ontspannen, en als de "lekkere" pijn dan goed wordt opgebouwd kun je steeds meer hebben Alsof er een soort gewenning optreedt. Dit proces beheerst Flow heel goed. Waarom ze Flow genoemd wordt? Weet niet.

Ze heeft heerlijk pijnlijk met mijn pik en ballen gespeeld, getrokken, gekneed en geknepen en staat zeker open voor aanwijzingen en suggesties: o.a. heerlijk met haar (extreem slanke ) pinkje eerst rond het pisgaatje op mijn eikel gespeeld , daarna met voldoende olie ook in mijn pisbuis gemasseerd en gevingerd, heel voorzichtig, en ook heel fijn, steeds dieper. Wat een heerlijk gevoel. Dat kan alleen maar met een extreem slank vingertje met een kort en goed gevijld nageltje.

Op het eind van zo'n behandeling gebruik ik graag wat poppers om in hogere sferen te komen, maar daar doet Flow niet aan. Ik respecteer dat, maar datzou het nog fijner maken.

Omdat ik een paar woorden pools spreek (maar ook niet meer dan dat) hadden we een leuk onderwerp en gaf ze complimenten over mijn uitspraak. Na afloop nog in de centrale ruimte samen met de uitbater een half uurtje gekletst over Polen , Europa en van alles en nog wat. De sfeer is altijd gezellig huiselijk en relaxed bij Golden Sun. Een soort woonkamer. En Flow doet gezellig mee.

Volgende keer nog weer eens wat verder de talenten van slanke Flow uitproberen. Zeker de moeite van een herhaling waard!
 
Terug
Bovenaan Onderaan