fooi of extraatje

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mark1976

Newbie
2
12/02/23
0
Hoi, ben nog nieuw hier en ook niet veel ervaring met afspraakjes maken. Maar ik kwam een advertentie tegen van een vrouw die pijpdates doet van 2 uur en dan maar 50 euro vraagt. Dat is wel weinig als je dat vergelijkt met de meeste advertenties.
Als je haar dan een fooi wil geven , aan wat voor bedrag moet ik dan denken?
 
ik kwam een advertentie tegen van een vrouw die pijpdates doet van 2 uur en dan maar 50 euro vraagt.
... Heb je een link van de advertentie?

2 uur pijpen voor 50 euro klinkt mij erg vreemd...

...2 uur pijpen klinkt mij sowieso vreemd...

Ik denk aan een typefout... of heel misschien een oplichter
 
Een pijpdate van twee uur voor 50 euro klinkt niet geloofwaardig.
Voordat je over fooien gaat nadenken zou ik eerst nagaan of die advertentie wel echt is.
 
Hoi, ben nog nieuw hier en ook niet veel ervaring met afspraakjes maken. Maar ik kwam een advertentie tegen van een vrouw die pijpdates doet van 2 uur en dan maar 50 euro vraagt. Dat is wel weinig als je dat vergelijkt met de meeste advertenties.
Als je haar dan een fooi wil geven , aan wat voor bedrag moet ik dan denken?
Geef pas fooi als de tijd voorbij is als het bevallen is, anders ga je er misschien nog spijt van krijgen. Veel dames verwachten geen fooi, ik zelf vind het altijd heel lief als iemand toch wat extra geeft. Vaak word t bedrag dan naar boven afgerond, dus €10/€20 zo iets.
Of bij een dame die je vaker bezoekt kan je wat lekkers meenemen/bosje rozen. Voel je niet verplicht om fooi te geven omdat de prijs laag is...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan