WHEM Fran, Wetteren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er heeft nog nooit iemand met Fran kennis gemaakt en dat zal ook zo blijven.
Ze geeft duidelijk aan dat ze enkel via WhatsApp wil communiceren, maar geeft geen gsm-nummer mee.
Ergo, geen kennismaking mogelijk met Fran

Ik had haar opgemerkt op de chat van RL maar toen ik haar een berichtje stuurde was ze al uit de chat verdwenen. Ik heb haar dan maar een berichtje gestuurd via de mail van RL, benieuwd wat er van komt.

Heeft iemand al kennis gemaakt met Fran?

Ik date heel regelmatig met Fran, is echt een schat in bed. Je komt voldaan naar buiten
Er heeft nog nooit iemand met Fran kennis gemaakt en dat zal ook zo blijven.
Ze geeft duidelijk aan dat ze enkel via WhatsApp wil communiceren, maar geeft geen gsm-nummer mee.
Ergo, geen kennismaking mogelijk met Fran
Je kan via de chat haar nummer toch vragen? dat er geen nummer op profiel staat is gewoon om fakers van niet fakers te onderscheiden

Te mijden, als je u verder van de problemen wilt onthouden. Licht mensen op. Stuurde constant voor geld en doet niets terug wel veel beloven.

Heeft geen adres, verschillende keren uit huis gezet -> zegt genoeg.

Voor de rest woont ze bij een junkie zonder tanden, werkt niet en bedriegt en licht ook mensen op stuurt ook in haar naam/Gsmnr. Maar beiden willen wel geld maar voor de rest betalen ze niks en bouwen ze continue schulden op. En dan willen ze nog een leefloon, een huis en daar willen ze niks voor doen. Plus geld gaat toch naar verdovende middelen, dat men hier in belgië dan klaagt dat er overal geweld en schietpartijen zijn, zolang je deze mensen maar geld bezorgt verandert er niets.

Betere en knappere en eerlijkere mensen ergens anders te vinden hoor.

Terug
Bovenaan Onderaan