Recensie Francesca, Het Landhuisje, Overloon 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Oscular

Stamgast
333
29/11/21
625
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Link naar advertentie
https://www.hetlandhuisje.nl/nl/dames/jennifer/
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Francesca is voor mij een van de beste dames bij het landhuisje. Een hele lieve en warme dame. Mijn tijd met haar voelt als een GFE met een vleugje PSE.

Ze is van colombiaans / nederlandse afkomst en spreekt vrij goed Nederlands.


Hou wel rekening met extra kosten als je meer wil dan intiem + pmc. Dit is bij het landhuisje bijna altijd zo.
 
Basisprijs voor een uur is 140. Als je die extra's wil zou je op 220 uitkomen. Voor mij is pmc ook prima.

Volgens mij is er nog wel te onderhandelen als je meerdere extra's neemt. Voorheen wel eens 50 betaald voor pzc+tz.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.hetlandhuisje.nl/nl/dames/jennifer/
Totale kosten (in euro)
240
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na veel te lang twijfelen dan eindelijk toch een bezoek aan deze prachtige, slanke lieve dame.

Toen ze mij kwam ophalen was ik al direct verkocht, wat een schatje. Op de kamer kreeg ik meteen een paar knuffels. Ze zag dat mijn bekertje water al leeg was en vroeg of ik misschien zin had in een whisky-cola (ze had zin in een feestje) en dat vond ik een prima plan. Ook meteen de extra diensten besproken en die aan haar betaald.
Ze vroeg mij te gaan douchen terwijl zij het drinken ging halen. Ze was snel terug met de drankjes en ik mocht zelf de whisky erbij doen. Ik zat op de rand van het bed en mixte de drankjes terwijl zij nog heel snel onder de douche sprong, Daarna vroeg ze of ik zin had in een sigaret en aangezien ik zelf een roker ben hebben we gezellig samen een sigaretje gerookt en genoten van ons drankje. Toen we daar mee klaar waren ging ze op haar knietjes voor mij op de grond zitten en begon ze aan een uitstekende pijpbeurt, ook de ballen werden niet vergeten. Toen samen op het bed gaan liggen en ze ging verder met pijpen en aftrekken, wat ze echt geweldig deed en ze had er zichtbaar plezier in.
Daarna verder in 69 en toen condoom erom en ging ze heerlijk op verschillende manieren in cowgirl en amazone op mijn pik rijden en even later het spektakel heerlijk in missionaris afgesloten. Nog een sigaret gerookt en ons drankje opgedronken en toen zat de tijd er weer op.
Allebei nog even onder de douche en aankleden. Nog een aantal zoenen en knuffels en zeer tevreden naar huis.

Francesca is echt een lieve, leuke dame en gaat mij zeker vaker zien. Jammer dat de extra's niet goedkoop zijn maar ik vond het elke cent meer dan waard.
 
Ze heeft het snel uitgelegd, dus ik weet het niet exact meer. Pzc was 50 euro en tongzoenen dacht ik ook. Beffen vroeg ze volgens mij ook extra voor, maar omdat ik al 100 euro had gegeven voor pzc en tongzoenen zat dat er bij dat bedrag bij in. Anaal en klaarkomen over het lichaam is ook mogelijk, volgens mij was het totaalbedrag dan 150 euro extra. Dat vond ik wat teveel van het goede. Maar zoals eerder aangegeven was ze elke euro zeker waard.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan