Recensie Francoise, Bodywork, Brugge 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pedro

Newbie
5
16/01/22
4
2
Intiem
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/belgisch-topmodel-21-jaar-brugge.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Francoise: mooi meisje,22, zij is het op de foto's, sympatiek, franstalig, communicatie verloopt heel vlot in het frans.

Locatie : Top, mooi afgewerkt huis, kamers met aparte badkamer, mooi ingericht.

Gereserveerd voor een massage met intieme afwerking (1 uur voor 150€)

Massage was stevig zoals ik het graag heb maar helemaal niet erotisch, geen teasing,…

De intieme afwerking was wel een afknapper, het leek wel sex met een robot, na het klaarkomen, direct doekjes, vraag of ik wil douchen en dat was het.

Locatie is top, massage onvoldoende erotisch getint maar de rest was het vermelden nuet waard. Misschien met een andere dame.
 
Tja,
Als 21-jarige (je mag dan ook een top-lichaam hebben), heb je nog veel te leren om een volwaardige dvp te zijn.

Wellicht schrijft ze daarom terecht in haar advertentie dat ze nog een 'studente' is. (Ik kan mij moeilijk voorstellen dat ze als franstalige dame anders naar Brugge zou afzakken, in het kader van een Erasmus-project. Voor hoogwaardig 'Universitair' onderwijs moet je in Gent of in Leuven zijn, of misschien nog in Kortrijk in Oostende ..) :) .


Het zou dan ook van haar zijde misschien correcter zijn dat ze vraagt om een leermeester, maar ik verschiet toch ook van de naïviteit van de wandelaars die hopen dat een 21-jarige en de motivatie en de ervaring heeft, en dan bovendien deze full-option-dienstverlening in een prachtig lichaam zou verstrekken aan een 'average' prijs van 150 euro/uur.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan