WHEM Frann, Wetteren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb afgesproken met frann voor een cardate. Joviale dame. Eind 30 schat ik. Pijpt heel lekker, ook een leuk nat kutje waar je mee mag spelen. Is een iets vollere dame. Maar je mag haar goed neuken. Kan tegen een stootje☺️. Klaarkomen kan op haar borsten of in haar mondje. Als ik snel men kwakje kwijt wil ziet ze me zeker nog terug.

Heb afgesproken met frann voor een cardate. Joviale dame. Eind 30 schat ik. Pijpt heel lekker, ook een leuk nat kutje waar je mee mag spelen. Is een iets vollere dame. Maar je mag haar goed neuken. Kan tegen een stootje☺️. Klaarkomen kan op haar borsten of in haar mondje. Als ik snel men kwakje kwijt wil ziet ze me zeker nog terug.
En kan je iets delen over de tarieven?

Ik weet zeker dat ze begin 30 is, ik ken haar geboortedatum zelfs

Zit vaak op de chat van RL, wat zelden een goed teken is. Integendeel.
Is relatief nieuwe naam op chat, ik ben er tamelijk zeker van dat heel veel mannen geïnteresseerd zijn, wat ik ook niet zie is dat ze stomme reacties plaatst zoals de meeste dames die constant chatten, en is de chat daar ook niet bedoeld om klanten te zoeken?

opgelet oplichter, bekend onder famke van vroeger lochristi.

Heeft heel wat mensen opgelicht
Nieuw profiel hier zie ik. Zal ieder zijn of haar waarheid zijn zeker. Ik geef ze voordeel van twijfel maar na alle positieve feedback zal er altijd iemand zijn die mindere ervaring heeft. Voorschot betalen doe je best niet
Heb je zelf ervaring met famke frann of niet

Als het inderdaad Famke zou zijn, kan ik het volgende vertellen. Ik wilde met haar afspreken toen ze tijdelijk een appartement aan zee huurde. Maar ze zei tot 3 keer af omdat ze toen in Gent zat en niet tijdig aan de kust zou geraken. De derde keer vroeg ze me via mail een voorschot, die ik begrijpelijkerwijze niet betaald heb. Sindsdien nooit meer van haar gehoord, ook nooit meer een advertentie gezien.
Maar één ding doet me toch twijfelen of het idd. Famke is : Famke was blond, Frann heeft bruin haar :unsure: .

Nieuw profiel maken om recensie te schrijven wanneer je zelf stalker bent????
Zegt genoeg

Ik zou maar stil zijn.. Als je mensen aan het lijntje blijft houden en niets terugziet van u geld na beloften en geen duidelijke afspraken? Nee zo werkt het niet.
En als moet mag gerust alles openbaar gemaakt worden. Alle schulden van Jan en alleman dat ze gemaakt zal hebben het zal gaan om een gigantisch bedrag. Waarom denk je dat ze nergens een vaste woonst heeft? Als ge geen huur, elke, gas en andere dingen betaald? Maar de werkende mens moet voor deze personen opdraaien ? Geld vragen en krijgen en er niets voor terug doen is gemakkelijk maar dan zijn dit de gevolgen jammer.

Blond haar? Geverfd blond bedoel je? Waarschijnlijk geen geld ervoor.. en als ze geld heeft gaat het naar andere dingen…

Laatst bewerkt:

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
52.458
Leden
43.276
Nieuwste lid
hoțromân
Terug
Bovenaan Onderaan