Recensie Frederique, Salon 261, Alphen aan den Rijn 4,21 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/alphen-aan-den-rijn/6792967-frederique https://salon261.nl/alphen/info.php?id=Frederique
Totale kosten (in euro)
180
Tijdje terug langs geweest. Is een nette, high class dame om te zien. Had een luxe japon aan. Prima small talk. Ze is slank, maar niet afgetraind. Mooie grote zachte natuurlijke borsten. Toen ik ging douchen, lag ze op bed op haar rug. Ik ben bovenop gegaan, met mijn benen langs de zijden van haar lichaam. Ik heb haar lichaam verkend met mijn mond, handen en lul.

Je moet wel initiatief nemen, want ze is passief. Je voelt aan dat ze is van de rustige slow sex. Ze smaakte ok. Mijn mond ging van haar bovenste lippen, via haar borsten en buik naar haar onderste lippen. Toen weer naar boven, met mijn lul langs haar buik naar haar borsten en er tussen. Die zachte grote borsten voelen goed om je lul heen. Daarna schoof ik verder naar boven, over haar gezicht hanged. Condoom om, lul langs haar mond en af en toe er in. Daarna met mijn ballen naar haar mond, welke ze zachtjes likte. Toen mijn lul in haar mond gestopt, langzaam in en uit. Heel diep ging hij niet.

Vervolgens weer omlaag geschoven, haar benen omhoog en haar kutje binnen gegaan. Voelde best prima. Vervolgens een beetje afgewisseld tussen haar mond en kutje. Er kwam steeds wel een papiertje bij kijken voor en na het pijpen.
Toen heb ik haar op haar buik gelegd. Prima uitzicht. Zachte billen. Ik ging met mijn handen over haar rug, billen en benen. Vervolgens vanaf haar schouders kussend met mijn mond naar beneden, richting haar billen. Ik vroeg of ik haar kontje mocht likken, dit liet ze toe.
Nadien in prone bone lul in haar kutje geschoven en slow sex bedreven. Liggend op haar, af en toe een zoen.
Na een tijdje het tempo opgevoerd en in prone bone gespoten.

Was al met al ok, maar ik zou willen dat ze wat meer initiatief had getoond, daarom 3 sterren. Bij 1 keertje houden lijkt me voldoende

Terug
Bovenaan Onderaan