Free / no payment sex

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

incognitoe230

Wandelaar
45
25/09/22
25
6
Ik heb onlangs een DVP-aanbieding gehad om de volgende keer dat we elkaar zien niet te betalen. (ze is geweldig en het klikt). Ik ben van plan haar binnenkort te zien en zal waarschijnlijk contant geld meenemen voor het geval dat. Maar misschien ook een cadeau, maar ik weet niet zeker wat ik haar moet geven.


Is jou zoiets overkomen?
 
Ik heb onlangs een DVP-aanbieding gehad om de volgende keer dat we elkaar zien niet te betalen. (ze is geweldig en het klikt). Ik ben van plan haar binnenkort te zien en zal waarschijnlijk contant geld meenemen voor het geval dat. Maar misschien ook een cadeau, maar ik weet niet zeker wat ik haar moet geven.


Is jou zoiets overkomen?
Tot nu toe heb ik voor alle seks die ik al gehad heb betaald😅

Heb wel al meegemaakt dat ik minder moet betalen of dat de date langer duurt dan voorzien.

Dit weekend blijft er iemand bijna gans het weekend bij me voor de prijs van een normale date, dus dat is ook wel bijzonder
 
Dat zijn gewoon lokkertjes. Sex is namelijk nooit gratis. Uiteindelijk gaat het meer geld kosten: romantisch etentje, romantisch cadeautje, romantisch winkelen, romantische vakantie, haar niet romantische maandelijkse vaste lasten, ziek familielid, etc. Gepaste afstand houden en zakelijk blijven: betalen, neuken en weer wegwezen! 😉
 
Nee helaas. Wel dat ik langer kon blijven, dan hadden we een date van twee, drie uur terwijl ik voor 1 had betaald. Vind het zelf wel leuk om dan bubbels mee te nemen om samen soldaat te maken. Een ander had speciaal thee voor me gezet omdat ze dacht dat ik dat lekker zou vinden (ben meer een koffie mens). Ze wilde dat ik na ons uurtje nog bleef en soms hadden we daarna weer gewoon seks. Weer iemand anders rimt mij terwijl dat niet op het menu staat - nooit om gevraagd overigens. Gratis, dat heb ik dan weer nooit meegemaakt.
 
Met 1 dame van frequente, zeer gezellige, reguliere paydates naar all nighter voor vriendenprijs naar "zonder te betalen" dates gegaan. Waarbij de focus steeds op sex lag. Dus geen etentjes, shopping sessies, reisjes, familie bezoekjes of dat soort dingen. We hebben een onwerkelijk intense seksuele klik met elkaar, bijna dierlijk. Toen ik merkte dat ik nogal gevoelens begon te krijgen voor de dame ben ik gestopt met afspreken. Zeker niet iets waar ik trots op ben, meer verwijtend naar mezelf toe, hoe ik het zover had kunnen laten komen. Na een hele tijd radiostilte weer contact gehad en het met haar besproken. Ingewikkelde situatie met aardig wat emotie. Uiteindelijk goed uitgekomen, gewoon on speaking terms. Maar heb vermeden om daarna nog eens met haar af te spreken, ondanks dat ze zeer regelmatig door mijn gedachten wandelt..
 
Dat zijn gewoon lokkertjes. Sex is namelijk nooit gratis. Uiteindelijk gaat het meer geld kosten: romantisch etentje, romantisch cadeautje, romantisch winkelen, romantische vakantie, haar niet romantische maandelijkse vaste lasten, ziek familielid, etc. Gepaste afstand houden en zakelijk blijven: betalen, neuken en weer wegwezen! 😉
Ik ben benieuwd of je uit ervaring spreekt?
 
Met 1 dame van frequente, zeer gezellige, reguliere paydates naar all nighter voor vriendenprijs naar "zonder te betalen" dates gegaan. Waarbij de focus steeds op sex lag. Dus geen etentjes, shopping sessies, reisjes, familie bezoekjes of dat soort dingen. We hebben een onwerkelijk intense seksuele klik met elkaar, bijna dierlijk. Toen ik merkte dat ik nogal gevoelens begon te krijgen voor de dame ben ik gestopt met afspreken. Zeker niet iets waar ik trots op ben, meer verwijtend naar mezelf toe, hoe ik het zover had kunnen laten komen. Na een hele tijd radiostilte weer contact gehad en het met haar besproken. Ingewikkelde situatie met aardig wat emotie. Uiteindelijk goed uitgekomen, gewoon on speaking terms. Maar heb vermeden om daarna nog eens met haar af te spreken, ondanks dat ze zeer regelmatig door mijn gedachten wandelt..
Waarom geef je jezelf de schuld of ben je er niet trots op? Het lijkt erop dat het gevoel wederzijds was, ja?
 
Ook nog niet voorgehad, altijd al keurig betaald, wel al langer mogen blijven en extra's gekregen bij een dame die ik regelmatig bezoek , bij onze laatste date vroeg ze me wel wat mijn gedacht was van een open LAT relatie , was een beetje overdonderd en heb haar geantwoord nooit bij stilgestaan en niet verder op ingegaan.
Lomp eigenlijk , ga bij onze volgende date toch eens wat verder polsen , we zijn beide single , en het is een lieve mooie dame , wie weet!
 
Ook nog niet voorgehad, altijd al keurig betaald, wel al langer mogen blijven en extra's gekregen bij een dame die ik regelmatig bezoek , bij onze laatste date vroeg ze me wel wat mijn gedacht was van een open LAT relatie , was een beetje overdonderd en heb haar geantwoord nooit bij stilgestaan en niet verder op ingegaan.
Lomp eigenlijk , ga bij onze volgende date toch eens wat verder polsen , we zijn beide single , en het is een lieve mooie dame , wie weet!
LAT relatie betekend dan wel een relatie. En bij een relatie hoort onbetaalde sex. Dus trap er niet in als ze alsnog geld durft te vragen. Sommige dames zijn goede actrices.
 
I recently had a DVP offer not to pay the next time we see each other. (she's great and we hit it off). I plan to see her soon and will probably bring cash just in case. But maybe also a gift, but I'm not sure what to get her.


Has something like this happened to you?
Lucky you. For some of us it's the other way around, being asked for extras & gifts on the follow up appointments 😂
 
LAT relatie betekend dan wel een relatie. En bij een relatie hoort onbetaalde sex. Dus trap er niet in als ze alsnog geld durft te vragen. Sommige dames zijn goede actrices.
Is zeker niet de bedoeling heb haar graag en we hebben al tiental leuke geile uurtjes gehad , maar ik ben niet smoorverliefd op haar dus als zij met mij een LAT relatie wil , wil ik haar gerust een kans geven maar dan zullen er serieuze afspraken gemaakt worden , ik ben niet van plan om financieel voor alles op te draaien want dan zal het feestje snel afgelopen zijn.
Ik ga het geen ik heb opgebouwd met mijn overleden echtgenote niet verkwisten aan een goede wip.
 
Langer blijven, 'extra' leuke dingen doen zonder meerkost, samen na de afspraak nog iets gaan drinken... of op restaurant. Dat soort dingen wel dus. Maar... op de locatie van de paydate een 'gratis' beurt... neen, dat zou ik niet doen!
Als je mekaar dan toch leuk vind, plan een keer een avondje stappen mét hotelboeking, een weekendje of een korte citytrip!
 
Ik ben benieuwd of je uit ervaring spreekt?
Ruimschootse ervaring met diverse dames; alles wel een keertje meegemaakt. Zodra er gevoelens, verwachtingen, jaloezie of claimgedrag wordt vertoond snel wegwezen. De meeste dvp's zijn gehaaid en is de klant voor hun slechts een wandelende pinautomaat. Vooraf duidelijke afspraken hierover maken helpt ook. Maar zolang bovenstaande signalen uitblijven; geniet ervan zou ik zeggen.
 
Een keer een dame uitgenodigd - eigenlijk zelfs uit de grap want ik had geen ja verwacht - op een buitenlands en betaald tripje van m'n vrijwilligerswerk. Het onderwerp van dat tripje sloot aan bij wat ze als hobby heeft.
Ik heb haar gezegd dat ik absoluut niets verwacht qua seks en dat ik dit gewoon als vriend heb voorgesteld.
Eerste avond begon ze me in een café te tongen, we zaten in een donker hoekje op een loungebank. Tussendoor appte ze met de planner van het privéhuis waar ze zit of ze twee dagen eerder kon komen 🤣 verder niets gebeurd.

Tweede avond had ze geen zin om weg te gaan, nog wel even bij dr op de (gedeelde) kamer geweest. Geen idee wat te verwachten, maar ik zat nog niet of ze begon te tongen. En me direct uit te kleden. We moesten snel zijn, de twee andere meiden op d'r kamer zouden het niet zo laat maken. Nadat ik na een stoot door haar bed zakte duwde ze mij achterover op het bed van een van die andere meiden en reed zichzelf in no-time klaar. Uiteindelijk duurde dat geen half uur want we hadden geen zin om betrapt te worden. Betaald ben ik nog nooit minder dan 1,5 uur geweest 🤣
 
Laatst bewerkt:
Ik heb onlangs een DVP-aanbieding gehad om de volgende keer dat we elkaar zien niet te betalen. (ze is geweldig en het klikt). Ik ben van plan haar binnenkort te zien en zal waarschijnlijk contant geld meenemen voor het geval dat. Maar misschien ook een cadeau, maar ik weet niet zeker wat ik haar moet geven.


Is jou zoiets overkomen?
Meedere male gehad. Na tijdje zegt ze hoef geen geld meer kan toch ook zo seks hebbe.

zeg dan geen nee... wel lache als ze dan schrijve ze smaakte fris en fruitg ofzo.....

have fun als ze over kindere, trouwe ofzo begint moet je kappe
 
Ik heb onlangs een DVP-aanbieding gehad om de volgende keer dat we elkaar zien niet te betalen. (ze is geweldig en het klikt). Ik ben van plan haar binnenkort te zien en zal waarschijnlijk contant geld meenemen voor het geval dat. Maar misschien ook een cadeau, maar ik weet niet zeker wat ik haar moet geven.


Is jou zoiets overkomen?
Goeie aanbieding.
Volgens mij gaat ze je hard nemen in je aars met een strap-on die veel te groot is voor je kontgaatje, ga jij het uitschreeuwen van de pijn en gaat zij gillend klaarkomen ...
 
Over een aantal maanden liep ik door de ramen. Het was zeer rustig en 2 meisjes liepen naar me van "come,come". Ik ging er niet op in en ze riepen "its for free". Jammer genoeg ben ik gewoon doorgelopen. Geen idee wat me te wachten stond.
Dit brengt me bij het volgende onderwerp.. zijn jullie al eens gratis binnen geweest? Een dvp die gratis wou, iemand die vergeet af te rekenen, ect...
 
Terug
Bovenaan Onderaan