Recensie Fresita Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peterman

Vaste klant
112
06/12/21
62
Voor de vierde keer heb ik mijn geld weer eens weggesmeten aan dezelfde type ts. Ladyboy of toyboy. Slanke jonge zonder borsten met lang haar en makeup en spreekt maar één taal. Fresita is gewoon kopy paste van de vorige drie. Ze vraagt 150 voor een uur. maar ik stond buiten op 20minuten. Je voelt aan alles dat ze weet dat jij maar één keer afspreekt en dat zij binnen de drie weken Antwerpen terug verlaat. Zelfs haar appartement interesseert haar niet, ze weet toch dat ze snel weg zal zijn. Rommel op de vloer, bed niet opgemaakt, rommel eromheen. In geen van de vier gevallen heb ik de badkamer mogen zien. Fresita gaf mij na de daad een rol wc papieren op mij op te kuisen. Vanaf minuut drie was zij al met hand hevig aan het trekken. Ik moest haar tegen houden. Vijf minuten later was zij al aan het roepen 'give me your semen' en het was niet vriendelijk. Ik denk dat ik eens goed moet nadenken over mijn volgende date, als die er al komt.
 
ja, dat is ze. De eerste foto in de licht blaue lingerie en donker haar is representatief. Alhoewel, alle andere is ze ook wel. Wss ben ik daardoor gelokt zoals de drie andere keren.
 
Ik heb hier al eens een recensie over geschreven. Kort daarna zat ze in Brussel. Kort samengevat, ik heb voor een uur betaald en stond na 15min terug buiten. en ze spreekt maar één taal.
 
Deze speelt al door mijn hoofd sinds maanden.

Ik lees hier steeds teleurgesteld de reviews, wou dat ze positief waren 🤣

Maar wat een lekker ding, zie dat ze in Deinze zit, 45 min rijden dus ga het mij mss riskeren 👍 keep you posted
 
Ik dacht dat dit soort meisjes, weggingen en nooit terug komen. Blijkbaar niet. Het is mij een raadsel hoe dat ze hun Airbnb kunnne blijven betalen. Blijkbaar vinden ze altijd klanten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan