Recensie Fresita / Renata oa Kortrijk 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

downlow

Newbie
10
27/07/22
6
4
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/i-am-very-hot-i-love-hard-sex.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik volg renata/fresita al een tijdje op instagram en redlights. Normaal zit ze in Brussel, maar soms werkt ze eens een week op een andere locatie. Eindelijk was ze eens in mijn buurt en heb ik het erop gewaagd. Ik stuurde of ze beschikbaar was, ze antwoorde positief en zei dat ze zowel actief als passief was. Klonk goed en even later was ik onderweg naar haar appartement.

Toen ze open deed zag ik een verschijning die overeenkwam met de foto's. De foto's zijn nog iets flaterender, maar het is sowieso de knapste TS die ik al heb bezocht. Zelf knapper dan de meeste echte vrouwen die ik al heb bezocht.
Ze was ook erg lief, al verloopt de communicatie wel wat stroef in het Engels.

Na de formaliteiten begon ze me te kussen (zonder tong) en ging al vlug naar beneden en begon me met veel overgave te pijpen (MC). Constant met een geile blik en flink deepthroat. So far so good.

Even later bood ze me haar kontje aan. Ik had daar wel zin in, maar ik was hier toch vooral gekomen om zelf passief te zijn. Toen ik echter met mijn handen naar haar penis ging zei ze dat het al een heel drukke dag geweest is en haar penis pijn doet en ze niet meer actief kan zijn.
Tjah, kan zijn, maar dan had ze niet moeten sturen dat ze ook actief is.

Ik heb haar dan maar genomen, waarbij ze graag heeft dat je haar diep en hard neukt. Verschillende standjes passeerden de reveu, waarbij ze me steeds geil in mijn ogen bleef aankijken. Toen ik was gekomen was er nog wat tijd over en heeft ze me nog een soort lapdance gegeven.

Conclusie: Op zich een lieve en heel knappe TS. Voor iemand die op zoek is naar een bottom zou ik ze 5 sterren geven. Bij mij blijft ze steken op 3 omdat ze niet actief wou zijn nadat dit wel was beloofd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan