Recensie Fuin, Thai massage, Brugge 2,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze morgen haar ook eens bezocht, lang geleden ook nog geweest. Vroeger was het in elk geval beter, nu veel koude olie. Ze was niet volledig naakt, borsten bleven bedekt. Massage op zich vond ik ook maar wat wrijven, weinig teazen. Ze was wel licht verkouden en mss niet 100%, twijfel toch sterk of ik nog terug zal gaan.
 
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/fuin-gives-erotic-massage-in-brugge.html
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vorige week was ik in Brugge en vraag ik Fuin of ze vrij is. Ik heb geluk: ze reageert vrij snel met een duidelijke 'Yes!'. Een uurtje voor onze date vraag ik nog het juiste huisnummer (op haar website staat enkel de straat). Ik rij een kwartiertje voor onze afspraak al de straat binnen en blijf wachten op het correcte huisnummer. Op het uur van onze afspraak echter nog steeds geen reactie. Vijf minuten later krijg ik eindelijk het nummer door via WhatsApp, ik vraag of ik mag komen... Weer blijft het stil. Een kwartier na het afgesproken uur komt eindelijk de verlossende 'yes'. De deur wordt opengedaan door Niki die me meteen zegt dat Fuin er niet is en is vertrokken omdat ik niet kwam opdagen?! Pure bullshit natuurlijk want ik stond al meer dan 20m in de straat te wachten. Respect voor de klant is hier blijkbaar ver te zoeken... De dames van plezier verwachten van ons respect en het naleven van afspraken maar omgekeerd geldt hetzelfde ook vind ik. Ik zet hier nooit nog een voet binnen! Het is trouwens ook nog altijd wachten op een 'sorry' vanwege haar kant... Als klap op de vuurpijl maakte ik vorige week nog eens hetzelfde mee tijdens een bezoek aan een ander 'nieuw' massagesalon in Izegem (Elfi detente) 🤦😡 Zo maak je echt geen reclame voor je nieuwe zaak!
 
Terug
Bovenaan Onderaan