Algemeen Fun4two hardcore night

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
hoeveel gigolinas zijn er altijd standaard aanwezig op deze feestjes?
Ik heb een zwak voor aziatische dames, lopen die hier ook rond?

Voorheen kwam ik altijd steevast op de gangbangs van Ramontiek. is dit een beetje vergelijkbaar qua line-up met dames als op de feestjes van Ramontiek bij de Showboat en Organza?
We zijn meestal rond de 8 dames. Er zijn er sowieso 4 die ook bij Ramontiek zaten. Onder andere ik. De rest is vergelijkbaar. Onder de gigolina's zit geen aziatische dame maar die lopen vaak wel rond daar.

Het werd weer retedruk vanavond. De 16e line-up van de Gigolinas:

Tara, Marie-Louise, Charlie, Alissa, Dunya, Jacqueline, Morgan en Mandy (NL blondine, nieuw? Kende ik nog niet).

Geen EvaCherisse (snik 😪). Was ze dan toch in Diest? Of lekker een avondje vrij?

Oh oh oh wat heeft el niño weer lekker genoten van slanke zachte Charlie met haar strakke tietjes. Te moeilijk om op een gegeven moment na een paar heerlijke standjes het ejaculeren tegen te houden. In doggy-style kwam hij al half ejaculerend klaar. Een medegangbanger van GirlsReview houdt ook wel van dat lekkere lijfje van Charlie geloof ik en spoot lekker haar mondje vol.

Ook nog heerlijk van Alissa kunnen genieten. Turkse beauty. In plaats van over haar tieten belandde mijn zaad op haar dij. Ook lekker 😉😆.

Weer heel veel geile actie op de dansvloer. Dunya werd achteroverleunend gebeft door een gast op wie ze zat. Charlie werd ook lekker gelikt. Marie-Louise was ook weer aan het likken (zowel aan ijsjes als aan pikken). Genoeg actie voor de single man. Helaas werd de ingezette bukkake van de vorige editie niet herhaald. Dat wordt dus geen traditie en blijft denk ik een eenmalige poging. Daar had el niño de vorige keer met een andere medegangbanger van girlsreview toen een spuitende bijdrage aan geleverd, maar helaas, het was niet voldoende.

Wat er wel voldoende was, waren deze keer jonge meiden van koppels die beschikbaar bleken voor de single man. El niño heeft zijn ogen uitgekeken, zoveel ronde strakke billen of bouncende sappige tieten. Speciale vermelding van een sympathiek Nederlands-Aziatisch koppel waarvan de jongemeid werkelijk een prachtplaatje was zo lekker. Verrichtte wat hand-en spandiensten bij enkele single heren. Prachtige lange zwarte haren en een mooi zwart lingeriesetje. Wat voelde zij lekker aan zeg. Maar er waren meer strakke jonge meiden en die mochten geneukt worden.

Boven was het weer retedruk, soms geen doorkomen aan.

Er waren weer veel bekende gezichten. Bekende koppels ook; het Franse koppel dat vroeger bij Ramontiek kwam, le couple français a ouvert officiellement la fête (door verschillende single men haar te laten neuken in de sling).

Door alle inspanningen en het klaarkomen had el niño trek gekregen. In het restaurant werd een Italiaans menu geserveerd. Ook dat was weer prima verzorgd en toen kon el niño er weer tegen aan.

Prima feestje en el niño zal ook gewoon weer meedoen aan de 17e editie. Vraag me af wie ook alle edities heeft meegedaan. Zullen er niet veel zijn? Is er een medaille te krijgen bij de 20e editie? 😆😆😆

Zaterdag maar even rustig houden, zondag een hoteldate van 6 uurtjes voor de boeg. Prima start van het neukweekend weer.

Tot de 29e mei 🫡🫡🫡

Een medegangbanger van GirlsReview houdt ook wel van dat lekkere lijfje van Charlie geloof ik en spoot lekker haar mondje vol.

Guilty as charged. Charlie vroeg me om over haar borsten te spuiten maar in het heetst van de strijd, en kijkend hoe Charlie weer goed doorgeneukt werd, spoot ik alles in haar mond. En over haar kin. En in haar haar. En in haar oor. Het was wat meer dan ik verwacht had. Charlie was niet boos. Ze kijkt je dan aan met die pretoogjes en zegt "geil!"

Het Franse koppel van Ramontiek heb ik ook herkend, en de dame herkende mij ook, dus weer even heerlijk van haar mogen genieten. "I love sex" zegt ze zwoel met een Frans accent. Mon dieu.

Verder was het inderdaad goed druk. Heb me prima vermaakt maar de bukkake ook gemist.

Jullie zouden voor deelname en schrijven volgens mij voor verschillende feestjes een lintje of medaille moeten krijgen.
Ga door ik geniet van jullie schrijfsels en wie weet duik ik wel weer ergens op want de verleiding is groot zo.

Kijk, daar doen we het voor! En ik probeer af en toe wat te krabbelen maar el niño schrijft literatuur. Naast het feit dat hij gewoon overal is, ha!

We neukten Charlie als voorproefje op een feestje ergens in februari met haar. Dan kon ze onmogelijk boos worden, je bent 'guilty as charged' gelabelled als vaste bezoeker😉😉

El niño heeft lekker lang met Charlie kunnen neuken, omdat het over het algemeen helemaal niet druk was rond de Gigolinas. Alleen na het startschot van Bobby veroorzaakte de gangbang opstoppingen, maar daarna is het allemaal prima te doen.

En zo lag ik dan innig verstrengeld samen met Charlie, met aan de ene kant een hoop toeschouwers op de loungebanken en als je naar boven keek een hoop nieuwsgierige gasten aan de balustrade. Dat geeft dan toch wel weer die extra geile dimensie. Gelukkig was er ook actie op de loungebanken waar een prachtige morena met appelronde strakke billen de stijve pik van haar (gelegenheids?)partner op en neer aan het verwennen was met haar natte kutje.

En boven aan de balustrade werd het mooie Aziatische meisje keihard door haar vriend doggystyle geneukt. De balustrade vibreerde gevaarlijk heen en weer door die hete actie. Het eindresultaat was even geil als poëtisch toen hij zijn bezwete hoofd afveegde met een kant van de handdoek die ze bij zich hadden, terwijl zij met een ander stukje van de handdoek zijn zaad afveegde uit haar kutje. Een prachtig intiem moment. Zij deelden veel intieme momenten hier en daar in de club waar single gasten getuige van mochten zijn met haar handje om je pik 🥰. Zij was toch echt wel een van de mooiste meiden van de avond.

Lekker aan het nagenieten van gisteravond. Was er ook weer en het was weer top!

Best wat bekenden weer gezien, oa van organza, maar ook weer nieuwe gezichten uiteraard. Sfeer was zoals altijd goed. 1 haantje maar meegemaakt.

Had bij de gigolinas Eva verwacht maar vervanger Mandy deed het fantastisch. Prachtige sexy dame met enorme inzet en leuk karakter, goede aanwinst hoor.

Van 11.00 tot 02.00 geen moment rust gehad, er was weer veel te beleven haha.

Bukkake moment was er om half twee. Morgan, jacqueline, charlie en nog een dame wachtte geduldig maar geen spuitgasten te bekenen. Ik had mijn bijdrage beloofd aan een single dame dus moest verstek laten gaan.

Bring on next time!

Die bukkake werd dan niet groots aangekondigd door Bobby zoals de vorige keer?

Ach, maakt niet uit. Er volgt binnenkort een leuk feestje met Charlie en mét bukkake erbij 😋🥰😋🥰

De indrukken van gisteren waren weer toppie. Was er geen plek voor twee koppeltjes op een matras in de tantratempel, jawel hoor, gewoon overdwars liggen en binnen de kortste keren werd het een lekkere kluwen. En zo kan ik wel doorgaan met voorbeelden opnoemen. Heerlijk de seksuele vrijheid in Nederland en die vrijheid werd groots gevierd in de Fun. 😉

Terug
Bovenaan Onderaan