Recensie Fun4Two ZomerZondagen PoolParty

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

el niño mimado!

Stamgast
888
29/08/21
2.837
26
Ik weet niet of dit iets is voor een review op GirlsReview, want het is namelijk niet om girls te reviewen, maar misschien wel leuk om te weten wat jij als man c.q. wandelaar te wachten staat als jij jouw sidedingezzz, jouw lekkere buitenvrouw, of jouw ondeugende second love, je ongedurige FWB of je levenspartner meeneemt voor een ondeugend dagje uit naar de Fun op een zomerse zondagmiddag.

De Fun organiseert namelijk op de zondagen, als het echt kneiterheet is, een heuse Pool Party.

Inmiddels heeft de Fun4Two de tweede Pool Party achter de rug (de eerste vond plaats op 11 juni). Dit is een verslag van de party op 25 juni. Er zullen er ongetwijfeld meer volgen met deze tropische dagen in het verschiet. Voorwaarden voor een Pool party bij de Fun zijn a) een strakblauwe hemel en b) een temperatuur van boven de 25°C. Gewoon even de website of Twitter van de Fun in de gaten houden.

Even van hun website geplukt: De club is dan ook geopend vanaf 14:00 uur tot 23:00 uur.
- Dat is 9 uur lang genieten in de mooiste en gezelligste club van Europa!
- Geen last van files, dus volop parkeergelegenheid.
- Lekker verwend worden aan jullie eigen privé zwembad met een heerlijke cocktail, koud biertje of ijskoude rosé of andere koude drankjes.
- Heerlijk genieten van vers fruit & ijs en onze B.B.Q vanaf 16:00 uur
- Afhankelijk van het weer en uiterlijk 20:00 gaan de DJ'S met top muziek binnen verder draaien tot 23:00 uur
- Vanaf 19:00 uur kunnen jullie weer volop eten & drinken in ons geweldige restaurant vers bereid door onze chef kok.
- De beste DJ'S draaien op onze POOL PARTIES
- Altijd de leukste & mooiste mensen.
- Maar ook SEKS, SEKS en nog eens SEKS!!!
- Gegarandeerd een geheel verzorgde fantastische dag/avond.

Komen jullie op een van deze dagen, vergeet dan geen badlakens mee te nemen.

OP ONZE WEBSITE EN ANDERE SOCIALE MEDIA KANALEN,
LATEN WIJ JULLIE WETEN, WANNEER DE VOLGENDE EDITIE PLAATS VINDT.

Tot zover de info van de Fun. Afgelopen zondag had ik afgesproken met mijn tropische vaste vriendinnetje die ik al 16 jaar overal en nergens meeneem. Ze ziet er nog steeds hetzelfde uit als 16 jaar geleden, ik snap er helemaal niks van, maar mijn tollie reageert nog even sterk als de eerste keer dat hij in haar zat 😄. Mijn tollie had besloten dat het geil leek om mijn vriendinnetje op de Pool Party van de Fun te penetreren, lekker aan de rand van het zwembad. Dus wij naar Moordrecht. Snikheet 31°C. De Fun was om 14 uur geopend en om half 3 draaiden wij de parkeerplaats op. Toen was de parkeerplaats al bijna vol 🫣. Ook de witte matrassen die overal op het gras waren neergelegd, waren allemaal al bezet.

Gelukkig hadden wij onze badlakens meegenomen, die we in de tuin konden uitspreiden op het gras. Maar het neukt wel lekkerder op een zacht matras of hemelbed (we telden 2 hemelbedden in de tuin, met ruimte voor 2 koppeltjes).

De sfeer in de tuin van de Fun4Two is uitermate relaxt. Er liggen her en der koppeltjes op de witte matrassen (de mazzelaars), of op hun zelf meegebrachte badlakens (de laatkomers). Of zitten op de stoeltjes op het terras. Het zwembad is redelijk klein en knus, ligstoelen en bedden erom heen. De DJ draait zijn schijfjes, er zijn twee zilveren platformpjes om te 'shinen' en je danskunsten te vertonen. Aan de rand hangen de feestvierders hun vermoeide pootjes in het verkwikkende water, maakt iemand indruk door met een salto in het water te duiken, zit een andere grapjas te pielen met de waterfontein om zoveel mogelijkijk gasten nat te spuiten, sluit een bevallige donkere dame haar ogen om even een dutje te doen in de zon. Veel tattoos, mooie bikini's, of juist geen bikini's maar bevallige borsten of opgezette koplampen. Alles komt voorbij.

Op het gras liggen leuke stelletjes, van jong tot oud. In het hemelbed ligt een jong sympathiek koppeltje, de dame is echt een blonde jonge natural beauty. Prachtig lijf, mooi gezicht, haar blonde lange haar in een staartje. Ik fluister tegen mijn tropische vriendinnetje dat ik het zo'n mooi gezicht vind dat deze blonde dame zo geniet dat zij door haar vriendje gepenetreerd wordt, of is het gelegenheidspartner? Of FWB? Dat zij er zo van geniet. Niets geilers dan een jonge natural beauty zo te zien genieten van de seks, zoals zij beroerd wordt door zijn vingers, of intiem gekust wordt. Mijn tropische vriendinnetje kijkt ook geïnteresseerd toe hoe zij hem pijpt. En op hun beurt kijken zij weer naar ons als ik mijn vriendinnetje lik. Afwisselend lik ik haar tepels en beroer ik haar clitoris. Mijn vriendinnetje komt schokkend klaar: 1-0 voor haar. 'Heerlijk' verzucht zij, 'de vrijheid die we hier hebben door met gelijkgestemden onder elkaar gewoon lekker ongegeneerd klaar te komen'. We hebben wat connectie met het mooie stelletje op het hemelbed. We geven zelf ook een showtje weg door lekker in lepeltje-lepeltje te neuken, of me even door mijn vriendinnetje te laten pijpen. Aan de andere kant van ons ligt nog een leuk jong koppeltje. Ik vermoed een mooi jong meisje met in de verte wat Indonesisch bloed. Prachtige body met een heerlijke kont, mooie kastanjebruine haren. Ook mijn tropische vriendinnetje vindt haar erg mooi. Achter ons is een wat ouder stel bezig elkaar oraal te verwennen. Mooi om te zien hoe zijn stijve lul in haar mond verdwijnt. Maar de actie op de 'Liegewiese' is nogal tam. Ja in het hemelbed is op een gegeven moment een 'foursome' bezig. Verder richting het zwembad zien we een 'old fashioned 69' en een lekkere doggy style. Maar de actie is zeer beperkt, tot teleurstelling van mijn tropische vriendinnetje die zich bij een Pool party bij de Fun een echte wilde orgie had voorgesteld (ik ook trouwens).

Deel 2 volgt later. Na goedkeuring door de moderators van dit deel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als het nou weer eens even lekker weer werd... Het klinkt wel interessant allemaal, wij vinden dat soort feestjes ook erg leuk. Er zijn meer clubs met een buitenbad, en ligbedden. Ook op het strand hebben we wel stoute dingen meegemaakt. Er 8s niets lekkerder dan sex in de zonnige buitenlucht!
We wachten met smart op deel 2!!
 
Wij zijn gisteren voor het eerst naar de pool party geweest. Om 13.50 stond er al een flinke rij, iets wat we nog niet eerder gezien hebben bij eerdere bezoeken aan de fun. Ik denk dat om 14.10 alle bedjes/matrassen al bezet waren...

Het was buiten gezellig druk, maar waar wij voor komen, er was de gehele middag nauwelijks actie. Hier en daar, af en toe een sexend stel, maar dat was het dan ook wel. Het was meer een reguliere party, rondom een zwembad met mooie muziek. Niets mis mee, wij hadden vooraf echter wel andere verwachtingen. Om 16.00 uur ging de bbq aan...de rij die daar ontstond was nog langer dan de rij bij de entree...zonde.

Voor ons begon de dag pas echt vanaf een uur of 19.00 uur, toen steeds meer koppels naar binnen trokken. Vanaf die tijd voelde het voor ons weer als vanouds, op een reguliere avond. Overal en volop actie, flink genoten.

Wij bezoeken de fun graag, vinden het een mooie club, maar op erotisch vlak voegt de pool party op zich voor ons eigenlijk weinig toe.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan