Recensie Fuyo, Hoogeveen 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

davidtony

Wandelaar
42
25/02/25
25
7
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2497469-fuyo
Totale kosten (in euro)
100
Ik ben bij Fuyo geweest... Ik had niet zo'n zin om er een recensie over te schrijven, maar omdat ik zag dat er een aantal wandelaars zijn die benieuwd zijn naar haar schrijf ik toch maar even de recensie. Zou ik zelf ook fijn vinden.

Ik heb Fuyo in de app gevraagd of we even kort konden videobellen voor de bevestiging. Toen stelde ze voor om allebei een foto te sturen. Dat wilde ik niet, dus uiteindelijk nam zijn mijn videocall wel aan. Alleen ik heb toen alleen maar haar voorhoofd kunnen zien. Beetje vreemd.
Maargoed, ik had wel snel gezien dat het deze Aziatische dame was, dus gaf haar het voordeel van de twijfel.

Had op een bepaalde tijd afgesproken bij haar in Hoogeveen. Toen ik in de straat was (huisnummer wist ik toen nog niet) reageerde ze ineens niet meer. Heb ruim een half uur gewacht, meerdere keren geappt en gebeld en toen maar weer weggereden. Ineens reageerde ze weer. Een uur na onze afgesproken tijd!
Ik was nog in de buurt en nog steeds geil dus ben toch nog maar snel omgekeerd. Een reden waarom ze eerst niet meer reageerde kreeg ik niet...
Ze is trouwens lastig te verstaan. Haar Engels is niet heel goed en dan ook nog eens een Aziatisch accent erbij, maakt het erg lastig.

Het is me enorm tegengevallen. Ik had een half uur afgesproken (100 euro), ook omdat de foto's er goed uitzagen en ze bood pijpen zonder condoom aan. Daar had ik wel zin in.
Nou het lichaam op de foto's heeft ze niet (meer). Ze is slank en heeft redelijke borsten. Maar wat ze op de foto's laat zien is absoluut bewerkt met een filter.
Ook is de actie heel erg nep...constant een beetje kreunen, zelfs wanneer ik haar niet aanraakte :ROFLMAO: Ook drukte ze regelmatig mijn handen weg als ik aan haar borsten zat...volgens mij omdat ze te gevoelig waren, maar dat kon ik dus niet echt verstaan.
En tongzoenen mag ook geen naam hebben...er komt geen tong aan te pas.
Ik heb me maar even laten pijpen, wat redelijk was. Ik mocht in haar mond klaarkomen, maar toen het eenmaal zo ver was duwde ze hem snel weg. Dus het was vooral klaarkomen op haar wang en bed :ROFLMAO:
Vervolgens stond ze later wel kokhalzend haar mond schoon te spoelen in de badkamer :ROFLMAO:

Absoluut geen herhalingsgevaar! En overall dus gewoon een onvoldoende. Jammer, maar wel weer een ervaring rijker ;)

Terug
Bovenaan Onderaan