Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa daar is wel een ander onderwerp over: Sugerbabe.Ik ken nog iemand uit de tijd dat je als man nog een advertentie kon plaatsen op sexjobs.nl zonder verificatie. Ze wil niet zelf met een advertentie op kinky staan. Maar dat is dus geen fwb. Meer een suikernichtje (of pfwb).
Volgend de echte definitie van FWB, namelijk onbetaald, heb ik geen.Wie heeft er momenteel een FWB, hoe ben je er aan gekomen en wat betaal je er voor?
Dat zijn afspraken die je maakt meteen vriend(in)/ kennis om elkaar uit de nood te helpen waneer er een van de twee nood of zin heeft in sex. Dan kan je de andere sturen.Een FWB lijkt mij tamelijk ingewikkeld. Een vriendschappelijk contact die e af en toe mag neuken wanneer zij er zin in heeft, of zo iets.
Ik kan me er weinig bij voorstellen. Ik zou toch alleen maar willen neuken dan. Maar ik vind het wel een interessant fenomeen.
Interessante ontboezeming.Een FWB lijkt mij tamelijk ingewikkeld. Een vriendschappelijk contact die e af en toe mag neuken wanneer zij er zin in heeft, of zo iets.
Ik kan me er weinig bij voorstellen. Ik zou toch alleen maar willen neuken dan. Maar ik vind het wel een interessant fenomeen.
Ik doe je een beter. Ik ben een zo goede vriend dat ik altijd te horen krijg: sorry we zijn te goede vrienden om friends with benefits te doen. Ik wil het niet verpesten.Ik heb er eentje - ben ik al meer dan 30 jaar mee getrouwd.
OK - I'll show myself out.
Ik gun het je.ik heb er ook eentje gehad , was een hele mooie vriendschap. Tussentijds heeft zij wel een paar keer een (korte) relatie gehad en dan ging ons avonturenpark even op slot. Maar de vriendschap bleef.
Helaas is er abrupt een einde aan gekomen toen ze de diagnose kanker kreeg, en zes maand later kwam te overlijden.
Mocht ik de kans hebben terug een Fwb te treffen , ik pak ze met beide handen aan.
Ik doe je een beter. Ik ben een zo goede vriend dat ik altijd te horen krijg: sorry we zijn te goede vrienden om friends with benefits te doen. Ik wil het niet verpesten.
ik ben van het standpunt. Het hele punt van FWB is dat je sex hebt zonder relatie. Natuurlijk kan het gebeuren dat je gevoelens krijgt voor die persoon.Het is zeker een risico dat met seks vroeger of later ook gevoelens komen - die eventueel niet beantwoord worden, waarna de vriendschap ook teloor gaat.
Aan die " lieve manier" heb ik een hekel. Wees gewoon eerlijk en recht uit. Zeg gewoon bv : sorry je bent mijn type niet of ik zie fwb niet zitten met jou. Dat is toch niet kwetsend?(Dit geld ook voor een relatie.)Het kan ook een lieve manier zijn om te zeggen "ik word niet geil van jou".
Mee eens! Goede vriendin doet ook wel eens wat dingen in swingers bestaan. Ze wil graag 1 op 1 met vrouw ontdekken...tja bij leuke knappe vrouw zeg ik direct ja..ze is qua karakter heel leuk maar ik krijg er geen natte puni van zeg maarik ben van het standpunt. Het hele punt van FWB is dat je sex hebt zonder relatie. Natuurlijk kan het gebeuren dat je gevoelens krijgt voor die persoon.
Maar ik vind niet omdat Ik bv gevoelens krijg voor mijn FWB dat ik er op moet ingaan. Ik zou al blij zijn met wat ik heb. I.p.v toch te proberen voor meer met de kans alles te verliezen.
Verder vind ik ook mensen die aan friends with benefits beginnen, met de gedachte dat het tot een relatie zal leiden. Met valse intenties er aan beginnen. En het voor velen verkloten.
Aan die " lieve manier" heb ik een hekel. Wees gewoon eerlijk en recht uit. Zeg gewoon bv : sorry je bent mijn type niet of ik zie fwb niet zitten met jou. Dat is toch niet kwetsend?(Dit geld ook voor een relatie.)
Doet dat pijn? ja tuurlijk, maar het is niet dat we daarom geen vrienden meer kunnen zijn toch? Het is ook niet dat ik een touw ofz zou pakken en domme dingen zou doen.
ik ben van het standpunt. Het hele punt van FWB is dat je sex hebt zonder relatie. Natuurlijk kan het gebeuren dat je gevoelens krijgt voor die persoon.
Maar ik vind niet omdat Ik bv gevoelens krijg voor mijn FWB dat ik er op moet ingaan. Ik zou al blij zijn met wat ik heb. I.p.v toch te proberen voor meer met de kans alles te verliezen.
Verder vind ik ook mensen die aan friends with benefits beginnen, met de gedachte dat het tot een relatie zal leiden. Met valse intenties er aan beginnen. En het voor velen verkloten.
(over de "excuus" afwijzing , bang dat het de vriendschap schaad etc).Aan die " lieve manier" heb ik een hekel. Wees gewoon eerlijk en recht uit. Zeg gewoon bv : sorry je bent mijn type niet of ik zie fwb niet zitten met jou. Dat is toch niet kwetsend?(Dit geld ook voor een relatie.)
Doet dat pijn? ja tuurlijk, maar het is niet dat we daarom geen vrienden meer kunnen zijn toch? Het is ook niet dat ik een touw ofz zou pakken en domme dingen zou doen.
Te begrijpen beide moeten het zien zitten. Ze vind hopenlijk wel een vrouw waar mee ze het kan ontdekken.Mee eens! Goede vriendin doet ook wel eens wat dingen in swingers bestaan. Ze wil graag 1 op 1 met vrouw ontdekken...tja bij leuke knappe vrouw zeg ik direct ja..ze is qua karakter heel leuk maar ik krijg er geen natte puni van zeg maarandersom wel maar nee niet voor mij.
Ik denk dat het zo is. Dat er sommige mij verkeerd inschatten op dat vlak door veschillende redenen.(over een afwijzing van een FWB voorstel omdat het vriendschap zou kunnen schade).
Blijkbaar zien vrouwen die je FWB voorstel afwijzen dat anders. Misschien schatten ze jou verkeerd in , of willen ze de gok niet nemen, of zijn ze bang dat ze zelf te gebonden raken aan je , whatever.
Dat valt ook te zien vind ik. Ik ben in mijn leven bijna altijd afgewezen geweest. Persoonlijk vond ik het recht uit antwoord respectvoller dan de zachte versie. Omdat de zachte versies vaak overkwamen als goedkope uitvluchten.(over de "excuus" afwijzing , bang dat het de vriendschap schaad etc).
De wereld zit _vol_ mensen die een directe pijnlijke boodschap niet durven geven om andermans gevoelens niet te kwetsen. Of natuurlijk om zelf geen boze of teleurgestelde reactie te krijgen, of jezelf niet vervelend te voelen met het geven van een boodschap die pijnlijk is.
En het is niet leuk als je iemand die je verder wel mag pijn "moet" doen .
Helaas genoeg ervaren . (meer in relatie-afwijzing dan FWB, maar probleem is hetzelfde) .
Dat komt door een slechte of niet eerlijke comunicatie.Een persoonlijke relatie kan toch een deuk oplopen als eenmaal op tafel is komen te liggen dat er een wens was voor een andere verhouding die maar aan 1 kant bleek te leven.
Geldt natuurlijk nog meer voor relaties die verbreken "maar we blijven wel vrienden" . Dat lukt ook lang niet altijd.
Dat praten moet je altijd doen , met iedereen heel duidelijk zijn voorkomt heel veel narigheid achteraf .Dat was hun fout hadden ze gewoon besproken hoe elk het zag, ging er veel pijn en spijt vermeden geweest zijn.