Gaatjes wisselen (heen en weer van poes naar kont)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
368
27/05/22
406
Hallo allemaal.
Ik ben zelf een groot liefhebber van "om en om wisselen" Ik weet niet hoe je dat zeggen moet: van de poes naar de kont, heen en weer of zoiets. Ik ben op zoek naar een dame die dat ook in haar pretpakket heeft. Jordan uit Vlaardingen doet dat, maar is totaal niet mijn type. Suggesties iemand?
 
Ga jij die moeite nemen door meerdere keren het condoom te wisselen?
Haalt wel een beetje de spanning er uit, niet?
Ik heb het in mijn loopbaan nog maar bij eentje mee gemaakt, probleemloos van poes naar kont, en van kont naar mond, en van mond weer naar poes, allemaal bare, geen enkele aarzeling, was wel een meerdere uren date, en in de tweede gedeelte van de tijd, en party modus, jammer dat ze pas weer in de zomer '23 weer terug komt.
 
Ik heb het in mijn loopbaan nog maar bij eentje mee gemaakt, probleemloos van poes naar kont, en van kont naar mond, en van mond weer naar poes, allemaal bare, geen enkele aarzeling, was wel een meerdere uren date, en in de tweede gedeelte van de tijd, en party modus, jammer dat ze pas weer in de zomer '23 weer terug komt.
Klinkt interessant. Hoe heet ze en waar ontvangt ze? Dan kan ik kinky in de gaten houden
 
Die Rita is wel een lekker ding zeg. Haar adv. is new passion blonde. Ziet er goed uit👍👅
Die Rita is wel een lekker ding zeg. Haar adv. is new passion blonde. Ziet er goed uit👍👅
Deze Rita (passion blonde) doet geen bare. De Rita die wel bare doet is deze


Koenxxx
 
Deze Rita (passion blonde) doet geen bare. De Rita die wel bare doet is deze


Koenxxx
Ziet er ook niet verkeerd uit. Doet helaas geen anaal. Ik vind bare een erg groot risico hoor. Je weet nooit wat de dame in kwestie iets heeft opgelopen van haar vorige klanten 🤔🤔
 
Hallo allemaal.
Ik ben zelf een groot liefhebber van "om en om wisselen" Ik weet niet hoe je dat zeggen moet: van de poes naar de kont, heen en weer of zoiets. Ik ben op zoek naar een dame die dat ook in haar pretpakket heeft. Jordan uit Vlaardingen doet dat, maar is totaal niet mijn type. Suggesties iemand?
Ik heb dit wel gedaan bij een dame die nu helaas gestopt is. Was toen de eerste keer dat ik anaal ging doen. Tot nu toe nog maar met weinig vrouwen gedaan. Maar de 1e keer dus dit gelijk. Wel met condoom. Het is inderdaad een fijne sensatie. Niet alleen een lichamelijk dingetje maar ook in je hoofd.
 
Hallo allemaal.
Ik ben zelf een groot liefhebber van "om en om wisselen" Ik weet niet hoe je dat zeggen moet: van de poes naar de kont, heen en weer of zoiets. Ik ben op zoek naar een dame die dat ook in haar pretpakket heeft. Jordan uit Vlaardingen doet dat, maar is totaal niet mijn type. Suggesties iemand?
Janny doet dat ook
Uit woerden
Add staat tegenwoordig op nieuwerbrug
Is op moment op vakantie
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan