Recensie Gabi/Paola Bracho, Nieuwpoort/De Panne/Dendermonde/Wetteren 2,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Brutus73

Wandelaar
27
26/12/22
9
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/a-secret-date-with-gabi.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Heb deze bezocht in het voorjaar toen was ze werkzaam onder de naam Paola Bracho in de regio Dendermonde en Wetteren.Is nu ook werkzaam onder de naam Bia.Ik had toen gevraagd om het zwarte setje aan te doen en dit was geen probleem.Bij aankomst deed ze de deur open in dit setje en ze zag er heel lekker uit eenmaal op de kamer werd ik op bed geduwd en liet ze zich volledig gaan ze had er duidelijk zin in.Er is veel mogelijk bij haar als je haar met respect behandeld zoals bij zovele meisjes.Pijpen is zonder en bied toen anaal aan maar heb dit niet gedaan.
Is een aanrader,de communicatie is moeilijk
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Deze morgen Gabi bezocht in Nieuwpoort.
Dubbel gevoel : foto's zijn serieus gefotoshopt. Komt langs geen kanten overeen met de glamourfoto's.
De foto's onder Bia stemmen nog het best overeen. Ontvangt in een zielig vakantieappartementje. 100 euro betaald + 20 voor PZC. Heb 150 gegeven en gezegd dat ze de rest mocht houden. Ze vloog me rond de nek en barstte bijna in tranen uit. Ze zat naar het geld te staren. Volgens mij een meisje dat het geld naar haar familie opstuurt. Moeilijke communicatie daar ze enkel Spaans spreekt. Sex is zeker niet slecht maar voor mij geen herhalingsgevaar.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/bia-verleidelijk.html
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Aangetrokken door haar aantrekkelijke foto's trok ik mijn stoute schoenen aan en maakte ik een afspraak. Contact via whatsapp verliep vlot. Het is een klein appartement waar nog een andere dame ontvangt. Hoewel Bia of Gabi (ze heeft 2 advertenties) van Braziliaanse afkomst is laat haar hygiëne te wensen over. Ze rook niet fris en hoewel er op haar advertentie stond dat er de mogelijkheid is om te douchen waren er geen verse handdoeken aanwezig. De seks zelf was heel matig: alles met condoom en tongzoenen met het tipje van haar tong, hoewel tz als mogelijkheid stond aangeduid en ze dit ook voorafgaandelijk via bericht liet weten. Dit is voor mij nl. een must om van een goede gfe date te kunnen spreken. 170 euro betaald voor een uurtje en na 45 minuten stond ik terug buiten. Ik had beter moeten weten. Bij dames die ik niet ken start ik meestal met een half uur. Ze leek mij onder invloed en vroeg ook voortdurend om extra's.
 
Was van plan gisteren een afspraak te maken. Ze vroeg 220 euro/uur met pzc als extra inbegrepen. Gelukkig checkte ik nog eens dit forum voor vertrek. Onze date dan maar wijselijk geannuleerd.
 
Ik heb mij destijds ook laten vangen. Ontvangt in een smerig vakantieappartement in Nieuwpoort. Volgens mij doet ze dit werk onder dwang. Slechte service, niet hygiënisch en slechte tot geen communicatie mogelijk. Ik zie dat ze nu nog altijd aan de kust ontvangt, dus eigenlijk mag dit bij west-vlaanderen…
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/a-secret-date-with-gabi.html
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
In het begin van de week deze dame (adverteert met de naam Gabi en Bia, op verschillende locaties) een bezoekje gebracht in Nieuwpoort. Haar mooie foto's komen niet overeen met de werkelijkheid. De communicatie verloopt heel stroef. Slechte tot heel matige service. Ik betaalde 220 euro voor een uur (tongzoenen 50 euro extra). Ze vraagt voortdurend om extra geld. Pzc is ook 50 euro extra. Vriendelijk bedankt hiervoor. Hygiëne laat te wensen over. Het is mij dan ook niet gelukt om Klaar te komen. De tijd werd ook niet volgemaakt. Jammer genoeg las ik de negatieve recensies hier pas achteraf, gezien de dame bij Oost-Vlaanderen staat.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan