Gabi

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mulan

Meubelstuk
Forumpionier
2.005
06/07/21
1.886
8
Heb vandaag geprobeerd een afspraak te maken met deze dame https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/oosterse-massage-met-happy-end-3.

Ik op het afgesproken uur naar daar , en dan zou ik het juiste nr. van het appartement via sms verkrijgen als ik er was (belletje) en welk verdiep

Ik een sms met de melding ik ben er krijg ik het nr en verdiep AUB , vijf minuten later antwoord ik ben nog in de winkel ik ben er binnen een half uur :cry:

Ik wacht in de auto juist voor de inkomdeur van het appartement , na een 25 tal minuten ik terug sms , kan ik nu het nr van het appartement
want ondertussen heb ik ook niemand zien binnen gaan ,(inkom appartement gebouw )
plotseling krijg ik een heel ander nr. te zien op mijn sms een met een buitenlands nr.

Ik antwoord nogmaals waar moet ik zijn ,weer sms terug nog extra vijf minuten,
Ik heb dan een sms stuur gestuurd sorry ik ben weg ,en plotseling was het sorry baby


Dus wandelaars aan jullie of een afspraak te maken met deze dame of niet , ? IK NIET MEER .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan